Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO CUP STRED- LOVÈICA 2020

ENDURO CUP STRED- LOVČICA 2020

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - YZ 125
 mato2501
registrovaný člen
Pridané: 24.03.2012 19:36
TomXX prosím nevymaž to, až tak o 2-3 dni.Dík.
Nazdar, potrebujem radu, jazdil som dnes asi 1 hodinku a potom mi moto zacala dusiť keď som pridal plyn. Zastavil som a nechcela na kop chytiť tak som ju na 1 minútku nechal a potom pokopal bez plynu a chytila a išla opäť normálne až mi to po 2 Km spravilo znovu, neviete čím by to mohlo byť? Sviečka NGK BR9EIX irídiová.
Za rady vopred vďaka.
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 24.03.2012 19:52
Nechápem len prečo nedáš téme aspoň rozumný názov... :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato2501
registrovaný člen
Pridané: 24.03.2012 19:53
Tak prepáč. Ak môžeš zmeň to na YZ 125-dusila pri plyne.

Vďaka

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato2501
registrovaný člen
Pridané: 24.03.2012 20:34
Poradí niekto?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 24.03.2012 22:44
Filter je ako na tom ?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato2501
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 09:35
Myslíš vzduchový? Nový striekaný olejom na filtre.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 09:47
podla mna to svieckou nebude skus vycistit karbik trisky a daj dole hadicku a kukni ako tecie benzin mozna sa tam dostala spina a nestiha dotiect do karb.

Hodnotenie príspevku:  1    0
anty426
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 09:47
hned ked ti nebude chciet naskocit, vyber sviecku a prekopni ci hadze iskru, ci je zretelna a jasna, mne to pripada na zapko, alebo privod paliva, ci dobre doteka, alebo nie je nejaka spinka v ihlovom ventile...pokukaj toto

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato2501
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 11:06
Mne to tiež pripadalo ako keby nestíhalo dotekať palivo, ale keď som hodinu jazdil a nič a spravilo to až potom?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 szegibalu95
registrovaný člen
56
Pridané: 25.03.2012 11:40
to si nahodou neskusal ci sviecka dava iskru ?
mne to iste robila ,ale s tym ze u mna to bola sviecka (ktoru som do motorky dal a vydrzala 2 mth ) aj mne to robila ze isiel som , zacala dusit , zastavil som sa ,po chvilke nakopol som ju isla dalej. takze skus vymenit sviecku .

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato2501
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 11:49
Sviecka tam je nova, bola tam klasicka br9eg ta mi odisla a kupil som drahu iridiovu br9eix. obe maju dlhy zavit a medzi tym ako som kupil novu som jazdil s b6hs ktora ma kratky zavit a s nou to nic nerobilo

Hodnotenie príspevku:  0    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 12:58
vsak ved sme ti uz napisali ze chod von a kukni sa na ten karburator a palivo ci tecie ako ma co tu riesis sviecku

Hodnotenie príspevku:  0    0
winky
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 16:03
Ako prve by som vyhodil sprej na filter. Kup si poriadny olej na filtre!!!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato2501
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 19:29
Je to olej v spreji tak co riesis

Hodnotenie príspevku:  0    0
winky
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 20:27
Ano, ale nikdy to nenastriekas tak dobre, ako ked to pekne vykupes v tom oleji, cize o to tam je vacsia sanca ze ti ide bordel dnu a tym padom ti to vynechava a jedno s druhym.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 20:31
Winky .Ty kúpeš filter v oleji ??????

Hodnotenie príspevku:  0    0
winky
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 20:35
:) haha, ty ho striekas??

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 20:39
Nie nestriekam ale ani nekúpem .

mato 2501-stále si tu nenapísal že či si skúšal tu iskru ? len že si dal novú sviečku .

Hodnotenie príspevku:  0    0
winky
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 20:54
Neviem no, ja ho namocim a potom poriadne vyzmykam a prekontrolujem ci je cely pekne napusteny. Cize asi som to zle nazval kupanim. Ja este davam na lem toho filtra malicko vazeliny aby sa pekne prilepil a zabranil prechadzaniu bordelu okolo.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 21:01
ok.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 22:02
jaj tie vase filtorve problemy ja som ju stale len vybral vypral v tech. beznine ked vyschot tak este vypralsil a natrel som olejem repsol a stetcom teda len povrch a bolo to uplne v pohode ci mate sprej alebo nie je to uplne fuk urcite to plni funkciu a nikto ma nepresvedcsi lebo som skusal oba takze je to jedno ...aj ked toto tu neplati ale ked uz chlapi sa tu rozbehli.............uprimne by som aj zaverel tuto temu lebo chlapec ma pristup k teme ako ja k japoncine...

Hodnotenie príspevku:  0    0
PRDO
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 22:23
torrelles: ked som kupoval moto od chalaniska, tak sa ma ako prve pytal ci na filter pouzivam sprej alebo olej na filtre, jeho kamarat daval len sprej a vypomstilo sa mu to mal gas gas 250 po pouzivani spreju si v postate spravil druhy vybrus, ze sprej nastriekany na filter slabo filtroval prach a vacsinu bordelu pustil do motora, vies si asi predstavit co to spravilo.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 199travis199
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 23:09
torrelles - po tebe by som motorku veru nechcel :bla: skus naliat teda olej na filter do motora ked motorovi bol dobry na filter

Hodnotenie príspevku:  1    0
mrjupik
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 23:49
Ide o to aby sa filter čistil pravidelne,či použivas sprej alebo olej je jedno.

Hodnotenie príspevku:  0    0
mrjupik
registrovaný člen
Pridané: 25.03.2012 23:58
Ale myslel som olej na impregnaciu filtrov.

Upravil mrjupik, 26.03.2012 00:01:31

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 26.03.2012 00:44
ja som si sice kupil ten maglajz na filtre ale na hornom povazi a na kysucach sa proste neprasi B-)

Je tu mozno tosku dlhsie sňah ako inde ale zato nam tu baby pekne rosia a filtre netreba lubrikovat ako na dolňakoch,lebo tu sneh zide koncom maja a prva namraza je zaciatkom oktombrmbra tak neni problem B-)


Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 26.03.2012 00:50
unas chasni ked nebol ten impregnaaator ,tak ked cetka s drušstva vitápala masc s bravčoveho,tak to vtem vykupali a mohol isc celi bel-rej dopi*e a motorky išli jak strela aj na M2T B-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 26.03.2012 08:08
Niekto zase chlastal :roll:

Hodnotenie príspevku:  1    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 26.03.2012 08:17
je jeee pravdu mas....sorry :grin:

Hodnotenie príspevku:  1    0
 matus11
registrovaný člen
Pridané: 26.03.2012 08:36
nechcem sa vam tu do toho miešať, ale keď tu bola ta reč o sviečkach a zavitoch, aky je rozdiel medzi ngk br8ecm a obyčajnou brisk s kratkym zavitom, tu ngk mi odpalilo po jednej jazde a na tu brisk jazdím už od minuleho roka :D :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 26.03.2012 21:45
začni kontrolou hladiny v plavákovej komore , prvým s príznakov vysokej hladiny je odpalovanie originálnych sviečok , pričom pri ich nahradení "briskami" , čiže sviečkami s nižšou samočistiacou teplotou , ide motor "normálne".
A keď budeš rozoberať karbík , tak si pozri , či nemáš v plavákovej komore vodu , to by mohlo byť to pridúšanie - voda ako štupeľ.

Filter určite nepatlať motorovým olejom , sprej je síce rýchlejší , ale má nižšiu účinnosť , poctivé máganie v oleji má svoj význam . Minimálne na štvortaktoch predlžuje životnosť sacích ventilov a tesniaceho krúžku a na dvojtaktoch piestu a valca.

to sa potom sto dementov s nevhodnou údržbou vzduchového filtra na nete zhodne , že tá a tá motorka má problém so sacími ventilmi a už je to prehlasované za "pravdu" , pričom len výrobca to nespravil dostatočne blbovzdorné.

Hodnotenie príspevku:  7    0
 danielsatko
* zablokovaný (ban)
Pridané: 28.03.2012 10:31
staci sa pozriet na novodobych "tunnerov" a "chinariderov" ktori poctivo menia originalne filtre za "tunningove"/nie K&N/, ktore prepustaju viac vzduchu, ale aj bordelu. Potom sa cuduju ze sa to stale kazi a zere olej.
Ja som dal jednu jazdu po poli v lete so suchym origo filtrom bez naolejovania a som plakal aky bordel som vytahoval zo sania :-/

Upravil danielsatko, 28.03.2012 10:32:32

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato2501
registrovaný člen
Pridané: 28.03.2012 20:10
Karol vďaka, ale ako to myslíš vysoká hladina? Mne to tak pripadalo akoby skôr nízka že nedochádza palivo, no neviem ešte som v tom začiatočník ale bol som sa voziť a znova to nespravilo no ale vozil som sa kratšie ako minule tak ešte uvidím cez víkend ako to pôjde, len dúfam že mi neodpáli aj túto drahšiu sviečku, dávam podľa manuálu najprv BR9EG - odpálilo a zatiaľ tá irídiová fakčí tak hádam aj bude.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 29.03.2012 07:30
mato - diagnostika je najťažšia vec . Dosť často sa stáva , že nejde o jednu závadu , ale o dve , ktoré dokopy sa tvária ako niečo úplne iné. A ak jedna z nich je ešte k tomu náhodná /nepravidelná , je to o to horšie .

Takže trochu rozpitvem , ako uvažujem pri Tvojej moto:
K názoru , že máš asi vysokú hladinu ma vedie to , že so sviečkou B6HS , ktorá je tak dobrá do jawy 350 "to nič nerobilo" , toto je obvyklý prejav bohatej zmesi , ktorá vyžaduje sviečku s nižšou samočistiacou teplotou. Pri bohatej zmesi sa pôvodná sviečka B9EG nestíha vypáliť a zahádže ju. Irídiová so správnou tepelnou hodnotou BR9EIX vďaka tenšiemu iskrišťu lepšie znáša nižšie teploty ako B9EG

A to že možno máš vodu v karbíku - nahodilá záležitosť , raz ide v pohode a chvíľu na to zas ako s chudobnou zmesou - po zime nič neobvyklé , najmä ak motorka bola uskladnená s nie plnou nádržou v mieste , kde sa teploty hýbali okolo rosného bodu , takže sa vzdušná vlhkosť dostala cez odvetranie nádrže do nej , tam skondenzovala a padla na dno , odkiaľ sa už nedokáže odpariť a pri prvej vhodnej príležitosti stečie do karbíka , kde sa javí ako priehľadná gulička a podľa typu jazdy sa zagúľa povedzme pod hlavnú trysku - a máš náhle chudobnú zmes.

Ale samozrejme sa môžem mýliť , vychádzam "len" z viac ako 25ročných skúseností s motorkami

Hodnotenie príspevku:  4    0
 mato2501
registrovaný člen
Pridané: 29.03.2012 15:24
A nemôže to byť aj tým, že používam olej Denicol? Ten je veeeeľmi hustý a ani sa nemôže používať do oddeleného mazania - jednoducho olej pre profikov ktorí to pália stále naplno a im to stíha spaľovať no mne nie keďže nejdem stále naplno? Vidím že sa rozumieš tak hádam poradíš inak zatiaľ fakt vďaka.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato2501
registrovaný člen
Pridané: 29.03.2012 15:32
A ešte som šrób na zmes na karbíku povolil na 2 otáčky od dorazu tak ako je to v manuáli pre EU verziu

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 03.10.2020
Enduro Cup Stred
Lehota pod Vtáčnikom
cal_icon 17.10.2020
MM SR + SP + Pohár SMF + MM SR QUAD: Countrycross
Lehota pod Vtáčnikom
cal_icon 18.10.2020
MM SR CC Dvojíc: Countrycross
Lehota pod Vtáčnikom
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky