Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - karburátor ktm sx (exc) 250
 lowec18
registrovaný člen
Pridané: 14.04.2015 10:19
servus mate niekto skúsenosti s nastavením tohto karburátora je to z ktm 250 sx model okolo 1992 ?
predpoklad bohatosť zmesi (vzduchu ?) 1,5 od dorazu mal by to byť ten mosadzný srobik ale na sitiči je tiež možnosť nastavovať ...mal by to byť voľnobeh ?

a druhá vec, či sa tam nejakým spôsobom nastavuje zapaľovanie je tam SEM-ko ...

dôvod motorka ide pekne na kopa za studena.... je po GO valec, piest, kluka, loziska, gufera ale v plnke nejde pravidelne vynecháva strata výkonu prívera je nastavená podla rysiek ...

dik za rady

Prílohy:
priloha 11115865_926719350692415_922423872_n.jpg (72 kB)
t16520-11115865_926719350692415_922423872_n.jpg

 endurodano
registrovaný člen
Pridané: 14.04.2015 17:19
a co privera?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lowec18
registrovaný člen
Pridané: 17.04.2015 10:34
Neviem či si si všimol som napísal že prívera je nastavená podla rysiek neviem či je tam ešte nejaká možnosť lamentovať nad niečím ...
tiahlo atď ostalo nastavené tak ako pred GO... motorka išla predtým normálne

Hodnotenie príspevku:  0    0
obri
registrovaný člen
Pridané: 20.04.2015 00:34
K prívere, alebo ostatným elektrickým závadám sa neviem vyjadriť, ale skrutka bohatosti zmesi nastavuje bohatosť zmesi pre voľnobežné otáčky a pokiaľ nie je nezmyselne "ukrútená" na niektorú stranu a motor štartuje dobre teplý aj studený, tak je s najväčšou pravdepodobnosťou nastavená dobre a nemá výrazný vplyv na karburačný proces vo vysokých otáčkach. Inak sa nastavuje podľa osvedčeného spôsobu starého desiatky rokov. Motor sa zohreje na pracovný teplotu. Zdvihnú sa trochu voľnobežné otáčky. Skrutka sa pomaly zaskrutkováva, kým nie je badateľný pokles otáčok. Potom sa povoľuje kým opäť nie je badateľný pokles otáčok. Pri tomto procese zároveň počítame počet otáčok od jednej krajnej polohy do druhej. Pokiaľ to máme zrátané počet otáčok z jednej krajnej polohy do druhej vydelíme na polovicu a na túto hodnotu nastavíme skrutku.
Ešte ma napadlo skús vymeniť sviečku, môže sa stať, že pri vysokých otáčkach nedáva správnu iskru, je slabá, alebo ju "odfukuje".

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 20.04.2015 07:16
skontroluj hladinu v plavákovej komore , bude vysoká.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lowec18
registrovaný člen
Pridané: 20.04.2015 10:17
Vďaka páni vykonám .. :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 28.09.2019
Countrycross o pohár starostu obce Oravská Lesná
Oravská Lesná
cal_icon 06.10.2019
MM SR MX OPEN
Šenkvice
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky