Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Všetko o moto - kúpa 4T po mojej 250 2T
2 >>
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 19:47
po 250 2T si chcem kupit yzf, sx, alebo najradsej crf 450, ročníky 02,03 mozno 04, ale kedze som na 4T nikdy nesedel a ani snimi nemam ziadne skusenosti chcel by som vas poprosit o zhrnutie toho na co si mam davat pozor pri kupe oproti dvojtakte.
Na to, ktora je spolahlivejsia sa racej pytat nejdem pretoze by bola asi hadka a cital som ze tieto starsie crf maju ventile, ktoré treba veľmi často nastavovať, tak či je to pravda.
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 25.08.2008 20:06
Z tych rocnikov mozes vylucit CRF a SX, vyberaj radsej z YZF, KXF a RMZ. A z nich asi najskor YZF. Na co davat pozor... Najdolezitejsi bude motor, lebo tlmice alebo prepakovanie opravis relativne lacno (lacnejsie ako motor). Popozeraj hlavne originalitu skrutiek, rozne zvary, vole, silikon a podobne umelecke diela. Popocuvaj, ci nehrkoce rozvodova retaz, ci nestriela do vyfuku (rozvody, ventily, karburator). Len namatkovo skontroluj ci je cisty vzduchovy filter a ci idu lahko plynove a spojkove lanka. Uvidis, ci na udrzbu kaslal alebo nie. Sleduj ci nedymi, ci dobre startuje, prevez sa a prekvaltuj vsetky rychlosti - sleduj podozrive zvuky z prevodovky. Na osuchany ram, kartre a zodrate gumy neber ohlad, to su veci za par korun. Vedz, ze na CRF odchadali ventily, na KXF/RMZ sa sypali prevodovky. Kazda moto co bola jazdena 5 sezon uz nieco bude. Hlavne sa neunahli a nekup nejaku hajtru. ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 20:31
Tom ja nechcem byt zase mudry ale KXF 450 sa robila od roku 06 RMZ 450 od 05 a od 04 do 05 kawa a 06 RMZ bola to stále len jedna motorka Kawa niekedy zo žltými plastami. Na tých 250 to bolo chabé nielen s prevodovkou ale aj s ventilmy. CRF to bolo naozaj slabe stými ventilmy ale to bolo tušim do roku 06. YZF 02 250 alebo 426 tiež asi nie to nemalo ešte automatický dekompresor na vačke, ,,tažko sa to štartuje´´ a hlavne ked je blato. Takže ked to tak zhrniem že je to teda asi podla financii, tak mi stoho jednoznačne vychádza 03 YZF alebo SX.
Keby som ale ja naozaj mohol poradit tak asi ostanem pri tom 2T a nebudem kupovat 4T len preto že to chcem. Moj osobny nazor a skusenosti hovoria že 4T od 02 do 05 už v dnešnej dobe držia a idu len silou vôle. Ked čítaš diskusie tak im ktomu dopomahaju tekutý kov, silikon a kadejake zvary. Už som videl aj zabrusene titanove ventily.
A ešte k nastavovaniu ventilov, ventily sa nastavuju u KTM do 07 na ostatných su podložky, ked sa zmení vôla je to predzvest že ventil odchádza a treba ho vymenit.

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 21:44
no len tak pre zaujimavost hodim tri inzeraty nad ktorymi rozmyslam:

http://honda-crf.autobazar.eu/450-r-id554315.html
http://ktm-sx.autobazar.eu/450-id623224.html
http://yamaha-yzf.autobazar.eu/426-id624086.html

ale tomXX dik za tie rady, skoda ze tu v okoli raj. teplic nepoznam nikoho kto by sa tomu dost rozumel, keby taky niekto bol a bol by ochotny ist so mnou niekedy nieco pozret tak sa ozvite cez správu.

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 25.08.2008 21:56
Uplne som prehliadol, ze chces 450 - pardon. Ale skontrolovat mozes to iste. Ale YZ426F urcite nie - sypali sa prevodovky (3. prevod) a "vdaka" akceleracnej pumpe odpalovala sviecky.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ador11
registrovaný člen
80
Pridané: 25.08.2008 22:14
no tak to ams dobru dilemu...bneviem ci sa mi to zda, ale zadny bocny plast na tej yamahe tam pri vyfuku je taky biely preto lebo je doje....??alebo je to len odraz svetla...??osobne sa mi zda ta yamaha, ze sa o nu staral, ten co ju mal, co sa samozrejme ohladom tej ktm-ky povedat neda...no len opacne moze byt ako pojdu...treba sa na vsetkych odviest najprv, potom pozret to co pisal admin...

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 22:18
to som aj ja cital na motoride takze 426 nie, ale moc ste ma teda nepotesili ja som si myslel ze peťročná motorka jazdená nejakym hobbykom bude v slušnom stave.
a k tomu 2T ja by som si aj kupil nejaky súci 2T ale ide o to ze mne to vôbec nesedí, neustále hádzanie rýchlostí, neskutočné zrýchlenie, za 5sec som na plnom výkone, proste nic pre mna.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ador11
registrovaný člen
80
Pridané: 25.08.2008 22:22
silne co?? :lol: :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 22:24
ale praveze ani nie silne ale proste taky blby priebeh vykonu, ze sa na tom proste neda ist tak pohodovo.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ador11
registrovaný člen
80
Pridané: 25.08.2008 22:27
da, len pokial je to 250 2T tak asi nie....):)ale pod priverou hej...si kup 300 exc a budes vysmaty

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 22:30
tak ja by som Ti zo vsetkych tych 4t poradil YZ250 2t :lol: mozem Ti zohnat pekny kusok. Inac z tych co tu mas asi tu KTM pokial ide motor dobre a nevadia Ti 4rychlosti a nejake kilecko navyse. Jednoznacne tento motor vydrzi najviac zo spomenutych. Prevodovka byva trochu hlucnejsia ale netreba sa toho bat. ktmsx125-neviem co sa Ti na nej nezda. A mozem vediet preco chces 450? Pokial netrenujes 3krat do tyzdna, nikdy nevyuzijes jej potencial a to, ze vacsi objem dlhsie vydrzi u takychto starych motoriek uz neplati.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 22:32
ked nie 250 tak preco nie 125 2t :?: :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 22:39
to madMX: no ja cem hlavne vyskusat 4T a 250 je zevraj ako 125 2T takze to by bolo asi dost slabe pre mna a mojich 80kg a ked som mal 250ku tak v tej kategorii su 450ky 4T tak preto, bo na slabsie sa ide zle, ale o tom peknom kusku, tej yz 250 by si mi mohol napisat o jaku by sa zhruba jednalo ale ide o to ze max. do 75 000.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ador11
registrovaný člen
80
Pridané: 25.08.2008 22:40
125 slaba??uz si na takej jazdil??

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 22:43
to ktmsx125: jj mal som 125 aj 250 dvojtakty a teraz by som rad vyskusal ten 4T tak preto

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ador11
registrovaný člen
80
Pridané: 25.08.2008 22:45
ja s anehadam...ale 125 neni slaba...

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 22:48
to ktmsx125: ja som nepovedal ze je slaba, ale ze je citujem: ,,dost slaba pre mna,, a ece nerad to tak strasne tocim ako treba tocit 125

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ador11
registrovaný člen
80
Pridané: 25.08.2008 22:50
tak mozno si mal nejaky zly model..:):)no dobre kasli uz nato...proste treba to tocit a je to silne...konec

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 22:53
ktmichal si ma dojal teraz....ja mam 90 kil a nechcem uz nic ine iba 250f pripadne trochu 'prisvinenu' 125(144), clovek si to na nej moze uzit a nie stale cakat kedy mu 450 vyleti z ruk... A zakruty sa idu ovela lepsie na 250f(125) kedze mozes ist pod plynom.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ador11
registrovaný člen
80
Pridané: 25.08.2008 22:53
a mas ju lepsie ovaldatelnu...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Michal_WR
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 22:55
kup si nejaku 850ku 4T a urcite budes spokojny :lol: :lol: :lol:
s tvojimi 80 kilami to urcite zvladnes :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 22:57
ja viem, viem ale proste nebavme sa o 125, ked tak uz rozmyslam nad tou 250 2T aj ked neviem, neviem, ovela racej by som tu 4T ale ked hovorite ze su to moc stare stroje no teraz ste ma uz uplne doplietli ale proste aspom jedno viem naisto slabsiu ako 250 2T necem.

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 22:59
to michal_WR: ani neviem ze 850 4T existuje, dobre ze si povedal to by bolo akurat pre mna ale aj ta cr 500 neni na zahodenie len su strasne stare :D :D :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ador11
registrovaný člen
80
Pridané: 25.08.2008 23:03
su aj 760 2T...nad tym si nerozmyslal??to ani tocit nemusis....vlastne nemozes....

Hodnotenie príspevku:  0    0
 smile_boy01
registrovaný člen
37
Pridané: 25.08.2008 23:06
priklanam sa k nazoru tomxx ale yz450f 2003 az vysie

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 23:07
ale nie ved si nerobte p-cu zo mna, ja som iba povedal aku chcem a pytal som sa na nazory co mam kontrolovat pri kupe oproti 2T, atd. atd.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 25.08.2008 23:26
Ja osobna pozmám chalana ktorý jazdil SX250 a isiel pekne, tiež sa rozhodol že kupi 4T, tak si kupil RMZ450 a je stoho neštastný. Má pred nou rešpekt, nevladze ju udržat v klude.
Ale ešte raz chcem napíat motorka do 75tis 450 4T nieje dobrá volba.
Zaplatiš 75tis, v pribehu dalších 2-3 mesiacov do nej natlačíš dalších niekolko desiatok tisíc a budeš mat stále staru motorku.
Hovorím z vlastnej skusenosti. To ked si niekto vymyslí krásnu minulost svojej motorky nie vždy to je pravda.


Hodnotenie príspevku:  0    0
 Martin KTM
registrovaný člen
Pridané: 26.08.2008 06:13
Ak mozem poradit slovak 11 pise o mne.Ja som mal 250 2T a kupil som 450. Je to festny rozdiel a ked netrenujes minimalne 2 krat do tyzdna na trati co to da (nie na polnej ceste) tak ta 450 ka ti bude otvarat oci pri kazdom pridani plynu a nic nevydrzis.Neviem aky si ty palic ale ja sa priklanam k 250 4T.K tej "cene" radsej este nieco nasetri lebo kupis kravinu a budes si hlavu buchat.

Hodnotenie príspevku:  0    0
pies
registrovaný člen
Pridané: 26.08.2008 06:56
Zase sa tato diskusia zvrhla do pretlacania sa, ktora moto je silnejsia. Vyzera to tak, ze chalan si kupi aj tak to co sa mu bude pacit.
Ja len par uz otrepanych slov: 4 az 5 rocny motokrosovy stroj = mrzka investicia, len somar predava moto, ktora je v perfektnom stave za dobry peniaz, ak 4T tak maximalne sezonu-dve a to by som ju musel fakt poznat, navyse musis mat nachystany rocny rozpocet na nu minimalne tak 40 000,- (gumy, platnicky, filtre, olej, retazova sada, benzin, drobne opravy - do uvahy neberem ziadnu vaznejsiu poruchu) ak sa chces poriadne starat treba samozrejme poruke dobreho mechanika, lebo homeworky sa na takychto strojoch mozu dost vypomstit!
....viem ze je to nadrziavanie vlastnej znacke, ale nemozem si pomoct, ak kedykolvek v buducnosti sa znova vratim k 4T, nebude to nic ine ako husaberg a rozhodne nebude to len preto, ze sa mi ta znacka paci

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 26.08.2008 07:43
teraz som uz taký zmätený a domýlený, že už fakt neviem....
no asi to urobim tak, že si predsa nejaky ten 4T pozriem a vyskusam aby som vedel o com to je a trochu pokecam s majitelom, aky vlastne je a ked sa mi tie 4T nebudu pozdavat tak jasne ze ich nekupim a asi zacnem rozmyslat o nejakej 250 2T, aj ked som nejake suce nevidel na inzeratoch

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 26.08.2008 08:08
ktmichal: a ktory predavajuci Ti povie pravdu? Hlavne o dovezenych moto, na ktorych nevie ani kde sa vypusta olej...

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 26.08.2008 09:24
ale ja som myslel ze pokecam s majitelom aby som vedel aky je ten majitel , aka je motorka to zistim ked ju skusim, ale ked ju bude vychvalovat do nebies a co vsetko tam je nove tak viem ze tam nieco nesedi atd.

Musim ho tak psychologicky odhadnut napr. ked som bol pozerat 250 2T tak som prisiel k jednemu typkovi, ten vysiel z pomaly rozpadnutého domu, vytiahol motorku zo sopy na spadnutie, bol taky ozraty ze ledva stal na nohach a siel mi ju ukazat no hned sa na nej vy-ebal tak mu vravim ze nech sa nehneva ale o toto ja zaujem nemam.


Hodnotenie príspevku:  0    0
 CRUCIFIX
registrovaný člen
9
Pridané: 26.08.2008 19:37
no a ja som kupoval tak asi nejak podobne moju terajsu moto. tiez to bolo v takej zapadnutej denine v cechach...chlapec dobehol (slusny) na starej ukrajine...doviedol ma do takej sopy kde bolo odstavenych asi 5 starych hadraplanou osratych od slepek a medzi nimi aj ta moja spinava od blata este spred troch mesiacou..a hovorim si umm tak to asi nic...ale! nastartoval to..previezol som sa a bez nejakeho spekulovania a zhadzovania z ceny som ju nakladal do auta..a vysledok bol ze moto jak lusk!!!

cize tym chcem povedat ze nie kazdy takyto priklad je odstrasujuci.. teba naozaj vediet co chces... a pocom ides...
dvojtak je jednoduchy stroj...cize financen menej narocny no 4t pri tvojich financnyh moznostiach NEODPORUCAM...

ale kamaratovy stoji uz asi dva roky v garazi 426 za 80tisic typu: "cena odpoveda stavu" keby si moc chcel...

Hodnotenie príspevku:  0    0
zdenowr
registrovaný člen
Pridané: 26.08.2008 21:29
No pani! Nechcem si neak obhajovat 426-ky,ale jednu som mal.Nemal som s nou absolutne ziaden problem.
Ziadne sypanie preodovky :bla:, (mozno to bol ojedinely kus)Masinka bola jazdena sutazne prvym majitelom
niekde v Nemecku,potom ju mal 45-rocny panko(skor hobby jazdec).Ja som sa k nej dostal ako treti.Po mne
ju mal moj brat.Teraz uz dalsi 5-ty majitel a pokial viem moto jazdi ako hodinky,s tym,ze motor este nebol
poleny.Ale mozno je to ozaj len ojedinely(vydareny)kus.No neviem.



Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 26.08.2008 22:09
no tu kazdy hovori ze 4T je financne narocnejsi ale ja sa pytam preco? ved náhradné diely sú drahé aj na 2T, alebo sa 4T castejsie kazi? opotrebuva? alebo co?

Hodnotenie príspevku:  0    0
zdenowr
registrovaný člen
Pridané: 26.08.2008 22:18
To ktmichal:Na dvojtakte nemas rozvody,ktore treba obcas kontrolovat,sponovat,pripadne menit(vodiace listy,kladka,sponovak,retaz).S vymenou oleja menis ol.filter.Nastavuju sa napr ventily(vole),ktore na dvojtakte
tak isto nemas............................a kopec inych veci.
Nieje to o tom,co sa kazi a co nie.Ale GO na dvojtakte Ta vide urcite lacnejsie ako na stvortakte.

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 26.08.2008 22:27
no ved uz aj rozmyslam ze by som znova kupil 250 2T ale nejaky novsi rocnik bo ja som mal 99 ale ide o to ze 02,03 nejaka cr, alebo yz je drahsia ako ten isty rocnik crf, alebo yzf.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kajci
registrovaný člen
Pridané: 26.08.2008 22:32
a teraz sa zamysli preco su tie 4T take lacne v rovnakom roku lebo stoja zanic za tie mince co das do GO 4T si kupis pri GO 2T este pol novej moto skoro

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 26.08.2008 22:44
a mozno ze sa iba zle predavaju, a ked ju niekto chce predat tak ide s cenou dole, ako aj ja, chcel som predat moju tak som siel dost pod cenu za ktoru som ju kupil.
kto vie? ale cez vikend mam ist pozriet jednu crf 450, pozrem, skusim, uvidim, celkom pekny pribeh ma ta moto keby to bola pravda tak by nemusela byt zla ale pochybujem, sak uvidim.

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 26.08.2008 22:56
a na tych 2T ma dost serie aj ta spotreba sak to zere jak tank.

Hodnotenie príspevku:  0    0
matus368
IP: 77.234.236.38
Pridané: 27.08.2008 00:13
majstry sportu mozete niekto porovnat spotrebu endurovych nasin 450 4T a 250 2T? chcel by som kupit 2T a toto by ma dost zaujimalo . doteraz som jazdil 450 4 T a co jazdenie to min. 10 litar benzinu. Dufam ze ta 250 2t nerobi moc vacsi vir v nadrzi ci ako to je ? vydrzi 1,5 hod CC takym strednym tempom? inac sory ze odveci otazka ale novu temu som zakladat nechcel

Hodnotenie príspevku:  0    0
pies
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2008 06:31
U mna: trening cca 4x15min = prazdna nadrz (8litrov)
Husaberg mal este takmer pol nadrze po rovnakom case, asi tak

Hodnotenie príspevku:  0    0
Čufo
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2008 14:13
ktmichal Poslal som Ti súkromnú správu. Buď tak dobrý ozvi sa.

Hodnotenie príspevku:  0    0
azzan
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2008 15:50
KTMichal ,kup si 250 4T ,nie je to vobec slabe (aj idem kupit tiez) a na nete najdes aj pekne kusky ... ak chces kupit naozaj dobre ,tak si ju daj doviest zo zahranicia ,vyjde ta z dovozom 60-70 tisic ,ale bude vymakana
ja som trochu surfoval a :
http://www.motoinzerce.cz/motorky/kawasaki/180295-kx250f.html
http://www.motoinzerce.cz/motorky/kawasaki/198322-kx250f.html

-tie moto sa mi zdaju podozrivo lacne ,ale ta 1. je celkom podarena

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2008 16:06
to azzan: po tom vsetkom co som si tu precital o 4T som sa uz rozhodol pre 250 2T a to presne pre yz alebo cr takze asi tak, kedze udrzbu toho 4T by som asi financne nezvladal. Len este najst nejaky novsi rocnik za sucu cenu bo u nas su len 99 a nizsie a mozno kde tu jedna 02 alebo 03 ale stoji 90 litrov a na 2T si myslim ze je to moc drahe.

Hodnotenie príspevku:  0    0
azzan
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2008 17:28
Co neminies na udzbe 2T ,das do benzinu a oleja (lepsi min. 600Sk) ... mal som tu cest jazdit na 2T a 4T ,na 2T je to zozaciatku slabe ,ale ked sa to rozbehne tak to ide odtrhnut ruky,iba ta spotreba a olej .... u 4T skoro na volnobehu vyjdes vyjazdy ,v kt. musis 2T riadne zavit a napr. piest v takej Yamahe Yz250F ti vydzri omnoho dlhsie ,ako na 250 2T (ventilov sa na Yamahe taktiez nemusis bat)

a ked si uz 2T mal ,tak skus nieco ine sak ZMENA JE ZIVOT sam prides na to co ti viac sedi a na com sa ti lepsie jazdi ... skus obidve variacie aj
2t aj 4t

vela stastia pri vybere

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Michal_WR
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2008 18:05
azzan >> ale zober si to tak, tie peniaze co das do 2taktu do benzinu, das do 4T tiez, ale do prevodovky :lol: pri tom 4T musis aspon 2x castejsie menit olej, pretoze ten ti maze aj motor a vsetko okolo (a ked to menis tak ako mas, nieje to lacna zalezitost ;)


Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2008 20:46
a co hovorite na suzuki rm 250, lebo som nasiel na stranke motocas.sk za 70litrov 2003ku a kebyze ece cosi sa dohodneme tak by to nemuselo byt zle, ale pocul som ze na suzuki dost odchadza spojka. Alebo je to to iste co cr, yz ibaze zlte?

Hodnotenie príspevku:  0    0
enduromaniacs
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2008 23:05
azzan -- ty musis mat strasne vela skusenosti s tou YZ 250F... :lol: a s 250 2T este viac... Tak potom napis, kolko je to ,"omnoho dlhsie"... asi si nabehal na kazdej s tych motoriek po 300m/h ked toto pises... :bla:
a lepsi olej isto kupis aj pod 600,- :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2008 23:19
azzan este nemal motorku(a urcite este nevidel piest z yzf), preto tak mudro radi :lol:
RM nema o nic horsiu spojku ako ostatne, pri takychto rocnikoch nerozhoduje znacka, ale stav, resp. pocet najazdenych hodin...

Hodnotenie príspevku:  0    0
ktmichal
registrovaný člen
Pridané: 29.08.2008 17:39
no takze chcem sa este spytat, mam dohodnutu hondu cr 250 rok vyroby 2002 za 63litrov, taka cena preto lebo ma preliacene vyfukove koleno a zevraj trochu prasknute,
tak ze jaky je to materiál a či by sa to dalo zazvárať, čítal som článok o vyrovnávaní ale asi by som to nerobil, alebo druhá možnosť či sa dá kúpiť nejaké súce za normálnu cenu lebo osem tisíc za nové nedám.

Hodnotenie príspevku:  0    0
2 >>

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pozor! Pridať príspevok môžete len na poslednej stránke diskusie!

<<   September 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 22.09.2019
MM SR Countrycross dvojíc
Morovno
cal_icon 06.10.2019
MM SR MX OPEN
Šenkvice
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky