Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Enduro GP Uhlíøske Janovice, Czech Republic 2019 - Day 1

Enduro GP Uhlířske Janovice, Czech Republic 2019 - Day 1

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Články - Vysnívajte si svoj ideálny motocykel a my Vám ho postavíme = Plníme sny !!!
 richi
registrovaný člen
196
Pridané: 26.09.2013 13:13
Diskusia k článku Vysnívajte si svoj ideálny motocykel a my Vám ho postavíme = Plníme sny !!!
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 26.09.2013 14:12
pekne no husqvarna je husqvarna :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 26.09.2013 14:49
To bude zase diskusia >:-) :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
ujo.ado
IP: 77.234.250.132
Pridané: 26.09.2013 15:17
volba je jasna kupit KTM vytuningovat a nic lepsie neexistuje :D


Hodnotenie príspevku:  0    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 26.09.2013 16:04
henten husaberg vyzera luxusne :!:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 26.09.2013 16:08
uprimne som to zacal cital az kim som nedosiel sem: Tak to bola tá vec, ktorú už s motocyklom so systémom prepákovania nikdy nedokázal a nie náhodou.
potom som zistil ze uz dalej to nepojde :D pozrel som este raz obrazky a klik na gumbik ,,Forum,, :D :-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 26.09.2013 16:26
Keby som bol autorom, tak si to aspoň raz po sebe prečítam... respektíve jednu pasáž trikrát :D

Hodnotenie príspevku:  1    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 26.09.2013 16:32
dúfam, že sa tu nerozpúta zase ukrutná diskusia plná osočovania, ale vysvetlí mi niekto, čo za vymieňať na endurovej motorke všetko za crossové ? ja poznám aj také modely, čo sa volajú sx/ sx-f :-) túning, ktorý odstraňuje pozvoľný charakter motora a uberá rezervu, ktorá je potrebná na väčšiu odolnosť a trvácnosť...je amputácia toho čo sa mi na exc páči

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 26.09.2013 21:47
To vieš, EXC v sérii je dobré ako približovadlo na ryby/huby, prevažne pre vekovú skupinu 60+. Taká ostrejšia babetka :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 26.09.2013 22:05
Hrrrrrrrrr pojme vsetci do Madarska kupit KTM za (verim tomu) po tejto uprave akciovu cenu 19.999 € :up: :lol:

Hodnotenie príspevku:  2    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 26.09.2013 22:05
riči daj sem prosim ta cennik pred a po uprave motorky :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 xfighter24
registrovaný člen
Pridané: 26.09.2013 23:17
ako nenápadne sa ten krásne znejúci názov článku zmenil na reklamu na úpravu tlmičov,príp.motora,KTM,OKR=SNY :lol:
treba LÓVE=budú SNY!(teda chcel som povedať úpravy moto)...

Hodnotenie príspevku:  1    0
 dudis
registrovaný člen
17
Pridané: 26.09.2013 23:41
1. OKR - Havasi Stage2 Pro
2. OKR - Havasi Stage3 GP Pro
3. OKR - Havasi Stage4 std Factory
4. OKR – Havasi Stage5 Factory Pro
5. OKR - Havasi Stage6 Factory Gp Pro
6. OKR – Havasi PDS replika
7. OKR – Havasi EXC replika
8. OKR – Havasi 50 SX replika
9. OKR – Havasi 65 SX replika

mňa by len zaujímalo čo tie repliky obsahujú a aká je cenová relácia ,článok je zaujímavý a tak isto aj úpravy ktoré sú uvedené určite Richi vie o čom píše ,len sa mi to zdá trak trochu silené ale inak v pohode

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 27.09.2013 00:16
mňa by len zaujímalo, kde udelali japonskí soudruzi inženýři chybu, že im stále vychádza , že prepákovanie je lepšie ako kyvka napriamo

Hodnotenie príspevku:  2    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 27.09.2013 17:12
Tak uvidíme ako sa bude dariť najlepšiemu jazdcovi v strednej európe na stroji snov...

Hodnotenie príspevku:  2    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 27.09.2013 17:13
.. na motokrose národov.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 27.09.2013 19:05
mx38 : +3 kola...

Hodnotenie príspevku:  2    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 28.09.2013 17:39
Mna 'zaujala' info o 0,70kg uspore pri titan stupackach...
Keby bol titan aj o polovicu lahsi ako ocel, museli by mat original stupacky 1.4kg! :-O ....

Hodnotenie príspevku:  1    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 29.09.2013 00:55
madmx- originál oceľové stupačky (alebo ako vravia niektorí mx4-kári : pomarančové hrdziaky) na KTM vážia 4,3 kila :D


Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 29.09.2013 10:26
Tak to si robis srandu...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kiwibibo
registrovaný člen
Pridané: 29.09.2013 10:54
dinocradle: Ale aj s rámom :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 29.09.2013 19:01
jasne že to bol fór, ale inakšie mi to nevychádza :D

Hodnotenie príspevku:  1    0
 richi
registrovaný člen
196
Pridané: 01.10.2013 17:35
Zdravím
všetkých čitateľov a priaznivcov stránky http://www.countrycross.sk .
V prvom rade by som sa chcel poďakovať všetkým , ktorý prejavili záujem a prečítali si môj príspevok a článok .
Teším sa že debata a reakcie sú na kultivovanej slušnej úrovni , tak ako to mám biť medzi priaznivcami motorizmu a motocyklov.
Držme spolu a neubližujme si !
Aj tak nás každý osočuje a naháňa po lese , ale aj na trati , ako tú najhoršiu škodnú !
A to nie sme o nič horší , ako turisti ,poľovníci ,rybári pri vode a chceme si len nájsť , svoje miesto pod slnkom.
Priestor na naše hobby a jazdiť a jazdiť na motocykli. Do úmoru od rána do večera a najlepšie každý, každučký deň....

Článok prezentuje naše hobby = každodenní život a snahu pomôcť .
Pomôcť takým zanieteným pretekárom , ktorý potrebujú čo najlepšiu techniku na dosahovanie najlepších výsledkov .
Motokros a enduro sú čisto technické športy ,kde výsledky vo veľkej miere ovplyvňuje kvalita – charakteristika perovania a tlmenia , ale aj priebeh a výkon motora , ak chcete vyhrávať a reprezentovať , tak nemáte inú možnosť len upravovať a upravovať !!!

Aj ja a náš team chceme vyhrávať a reprezentovať , preto upravujeme a upravujeme motocykle skoro celí život.

So hrdý na to , že spolu s teamom HTS KTM sme pripravovali a upravovali motocykle pre celú Maďarsku reprezentáciu na Motokros národov 2013 v Nemecku .

Našou prácou sme reprezentovali Slovensko , ale aj Maďarsko a naše a HTS logo svietilo na dresoch ,oblečení a motocykloch všetkých členov Maďarskej výpravy .
Prezentácia teamu sa skutočne vydarila a skoro obletela celí motokrosový svet.
Prezentovali ju aj svetoznáme portály ,ako racerxonline.com,motocrossmx1.com,motocrossplanet.nl;motoxaddicts.com;crossmagazin.de.....

Team Hungary and OKR na http://racerxonline.com/2013/09/20/racerhead-38

http://www.motocrossmx1.com/?type=News&newsID=3700&title=Team+Hungary+is+ready+for...



Kornél NÉMETH, Gábor FIRTOSVÁRI and Bence SZVOBODA represents Hungary in Teutschenthal at the 2013 MX of Nations. Although they are not the most probable team to win, they are prepared for the race at full stretch.
It is a great honour for Team Hungary to compete with the world’s greatest riders. For Team Hungary an A-final qualification have also come up with a world championship title. Their passion and the unconditional support from their fans give them strength to face this competition.

http://www.racerxonline.com/2013/09/23/team-hungary-mxon-preview

The Hungarian MX Team prepares to the MXoN with just as much enthusiasm as the top teams going for the win. This year is unique as this is the first time ever that the small and financially troubled country of Hungary could put together such a strong team. Besides the sponsors the team's budget is raised as a donation from local enthusiasts. The team will ride for them in Teutschenthal.

http://www.crossmagazin.de/videos/weltmeisterschaft/video-20130923145231.htm
wm: die ungarn kommen...
23.09.2013 | MXoN 2013 - Team Ungarn
Mit Kor¬nel Ne¬meth und Bence Szvo¬bo¬da war schon ein¬mal das hal¬be MXoN-Team Un¬garns in Holz¬ger¬lin¬gen vor Ort, um sich beim Fi¬na¬le der ADAC MX Mas¬ters die letz¬te Trai¬nings¬ein¬heit un¬ter Renn¬be¬din¬gun¬gen zu gön¬nen. Fehl-te ei¬gent¬lich nur noch Ga¬bor Fir¬tos¬va¬ri, der für die Un¬garn in der MX2-Klas-se an¬grei¬fen wird. Und da¬mit ihr ihn auch noch et¬was vor der Mann¬schafts-welt¬meis¬ter¬schaft in Teut¬schen¬thal in Ak¬ti¬onken¬nen¬ler¬nen könnt, ha¬ben uns Kor¬nel und Ben¬ze das of¬fi¬zi¬el¬le Pre¬view der un¬ga¬ri¬schen Mann¬schaft da¬ge¬las-sen.

http://www.mxlarge.com/2013/09/23/team-hungary-mxon/
Kornél NÉMETH, Gábor FIRTOSVÁRI and Bence SZVOBODA represents Hungary in Teutchenthal at the 2013 MX of Nations. Although they are not the most probable team to win, they prepared for the race at full stretch.
It is a great honor to compete with the world’s greatest riders. For Team Hungary an A-final qualification have also come up with a world championship title. Their motocross lover heart and the adoration of their fans give them strength to soar this weekend. In their country the motorcycle sports are not well subsidied by the state, so they can only rely on their teams and fans. Without the sponsorship the team budget would not have been enough to compete in Teutchenthal.

http://www.motoxaddicts.com/2013/09/23/official-team-hungary-preview-mx-of-nations...
Official Team Hungary preview / MX of Nations 2013
The Hungarian MX Team prepares to the MXoN with just as much enthusiasm as the top teams going for the win. This year is unique as this is the first time ever that the small and financially troubled country of Hungary could put together such a strong team. Besides the sponsors the team’s budget is raised as a donation from local enthusiasts. The team will ride for them in Teutschenthal

http://www.motocrossplanet.nl/motocrossplanetcom/item.php?id=4930

http://www.origo.hu/sport/20130924-rajongok-dobtak-ossze-a-penzt-a-motokrossz-vebe...

http://www.motorrevu.hu/hirek/minden_segitseg_jol_jon

http://www.tesztmotor.hu/hirek/megerkeztek_az_elso_tamogatasok_az_mxon_csapatnak

http://mxonline.hu/viralis_a_magyar_csapat

http://mxonline.hu/legyen_sajat_csapat_posztered

Team Hungary a OKR first video :

http://mxonline.hu/premier_team_hungary_video

http://mxonline.hu/team_hungary_orarol_orara

Prezentácia to bola skutočne skvelá , ale tento krát nestálo pri nás to povestné ,,motokrosové šťastie,, a výsledky nezodpovedali úrovni použitej techniky a úrovne jazdcov formátu Kornél NÉMETH, Gábor FIRTOSVÁRI and Bence SZVOBODA . Podobné sa nedarilo aj naším Slovenským jazdcom Tomášovi Šimkovi (#125) v triede MX1, Jakubovi Hruškovi (#126) v triede MX2 a v triede Open Michalovi Novockému (#127).

Že to nebolo až také jednoduché prezentuje výsledok Amerického tímu , ktorý sa radi prezentujú , ako najlepší jazdci sveta ?! z Ryana Dungeya 6-7, Eliho Tomaca 16-2 a Justina Barciu 4-11. Tieto výsledky im vyniesli druhú priečku v celkovom hodnotení. Ak sa celý Americký tím zložení najlepších jazdcov sveta zhodol v tom , že trať bola veľmi ťažká a mali problémy podať 100 %-ný výkon ??? Tak naši jazdci mali o to väčší handicap.

Ak by mal niekto záujem , tak by som mohol konkrétnejšie prezentovať úpravy motocyklov jednotlivých jazdcov výpravy.

Teraz už konkrétne k diskusii :

torrelles – Je viac jazdcov , ktorý boli veľmi dobrý a rýchli na motocykli s pds systémom , ako Nagl, Maximilian , Tommy Searle , Shaun Simpson , ktorý na motocykli s prepákovaním už nedokázali vyhrávať preteky. Zaujímavosťou je , že Shaun Simpson a Tommy Searle sa vrátili k WP a odrazilo sa to aj na ich výsledkoch . Shaun Simpson na svojom prvom preteku s WP po dlhom čase vyhral preteky a MXON zajazdil na 18-12 mieste. Tommy Searle na svojom prvom preteku s WP na MXON zajazdil na 3-5 mieste.

victor – sorry, na ZŠ som mal z diktátov 5-ky a gramatika nie je moja silná stránka.
Nie som spisovateľ a nie som ani motoristický novinár len predávam a upravujem motocykle.
Na tvoju druhú otázku už v podstate odpovedal tomXX, a ja by som len dodal , že každý potrebuje niečo iné a inak. Jazdci ktorý vyhrávajú enduro v podstate jazdia na motokrosových veľmi rýchlych, silných a tvrdých motocykloch. V podstate dedia techniku aj tlmiče z MX a MX teamu . alebo aspoň v KTM to tak funguje.

excmania – Nána nie je v Maďarsku , ale na Slovensku. Pravdou je , že po rodičoch som síce zdedil Maďarsku národnosť , ale mám rád Slovensko a nechcel by som bývať v Maďarsku. Je to trochu nešťastná kombinácia , lebo na Slovensku som Maďarom a v Maďarsku Slovákom a tak v podstate nikam nepatrím a možno som len občanom EU ???!!
Ak chceš motorku za 19.999 € , tak ti ju postavím....
Ako som už raz na v nejakej diskusii zdôraznil chcem len informovať , že je tu taká možnosť si niekde nechať upraviť motocykel a my to dokážeme.

xfighter24-bez peňazí sa motoristický šport proste nedá robiť. Je to len nepriama úmera peňazí a hlavne peňazí, energie, času a talentu. Tak ako všetko okolo nás ovplyvňujú sny a myšlienka , ktorá je základom , potom už je len na tebe ako ďaleko si ochotní isť za svojím snom . Za každý svoj sen raz musíš zaplatiť a nič nie je zadarmo.

dudis- ti si v podstate moja konkurencia , alebo inšpirácia. Aj ti žiješ tím , že si upravuješ a šperkuješ svoj motocykel. Je to asi tvoje hobby a tvoj ciel.
Je to aj môj ciel a život , lebo okrem motocyklov a jazdenia je veľmi malo veci , ktoré ma zaujmú.
Len tak v skratke :

1. OKR - Havasi Stage2 Pro – základná úprava tlmičov s výmena pružín a oleja , a základná úprava výkonu motora
2. OKR - Havasi Stage3 GP Pro – vyššia úroveň úpravy tlmičov, predné tlmič sa prerobia Cone valve systém a v zadných tlmičoch sa mení piest pružina, olej a primerane sa zvyšuje výkon a priebeh motora.
3. OKR - Havasi Stage4 std Factory – prestavba sériových tlmičov podľa fabrickej technológie , úprava dĺžky tlmičov , zmení sa dĺžka ,geometria motocykla a balans a primerane sa zvyšuje výkon a priebeh motora..
4. OKR – Havasi Stage5 Factory Pro - výmena tlmičov na WP 52 tlmičov a výmena zadných tlmičov na trax shock systém a k tomu adekvátna a maximálna úprava výkonu motora.

5. OKR - Havasi Stage6 Factory Gp Pro – výmena tlmičov na WP mx5200 cone valve factory, výmena okuliarov tlmičov na special triple clamp a výmena zadných tlmičov na trax shock systém , a maximálne zvýšenie výkonu motora
6. OKR – Havasi PDS replika – prestavba motocykla s prepákovaním na systém PDS
7. OKR – Havasi EXC replika - úprava tlmičov a výkonu motora modelu exc podľa požiadaviek zákazníka
8. OKR – Havasi 50 SX replika – nový close cartridge kit sa vkladá do tlmičov , ktorý je pod tlakom plynu , kde sa dá nastaviť compresia a rebound , mení sa zadný tlmič kde sa dá nastaviť compresia a rebound a high speed
9. OKR – Havasi 65 SX replika - nový close cartridge kit sa vkladá do tlmičov , ktorý je pod tlakom plynu a mení sa zadný tlmič kde sa dá nastaviť compresia a rebound a high speed.

mx38- Motocykel sme Kornélovy odovzdali koncom augusta a prvýkrát na ňom jazdil na ADAC preteku v Gaildorfere 7-7 čo si myslím , že je dobré umiestnenie a určite mu k tomu pomohla aj nová technika.
http://www.adac-mx-masters.de/docs/adac-mx-masters/2013/ergebnisse/4254/kl1_22%20e...

Ako som to už raz spomínal tak nám chýbalo to povestné ,,motokrosové šťastie , lebo v tréningu zajazdil Kornél čas 1:43.431 o 0:03.364 horší čas , ako najlepší a najrýchlejší jazdec podujatia Cairoli, Antonio - 1:40.067. V kvalifikácii odštartoval 17 mieste a už jazdil na 13 mieste , keď odstúpil pre banálnu technickú poruchu kontaktu , ktorá spôsobila zástavu palivového čerpadla.

Neviem čo znamená tvoja poznámka +3 kola...?

madMX –udaj -0,70kg úspory pri titánových stúpačkách je udaj fabriky KTM , ale odvážime ich aj sériové a uvidíme






Hodnotenie príspevku:  1    0
 dudis
registrovaný člen
17
Pridané: 01.10.2013 20:46
richi: Ďakujem za kompliment :) a za vysvetlenie čo vlastne tie úpravy obsahujú
:up: :up: :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 01.10.2013 21:07
No neviem ci Richimu prispevok niekto opravoval...ale tentokrat az na dve male chybicky OK a dokonca to vsetko aj dava zmysel...
Ak je mozne odvazit stupacky, som zvedavy na vysledok. Ja mam aftermarket stupacky skor kvoli lepsiemu tvaru ako pre usporu hmotnosti

Hodnotenie príspevku:  1    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 02.10.2013 00:17
Richi - nechcem ťa uraziť ale ak si to písal ty - klobúk dole.Robíš pokrok a veľký. To je prvý krát (druhý krát aj s článkom),čo tvoje vyjadrenia majú hlavu aj pätu. Alebo ak ti to aj niekto upravil - pokračuj v tomto trende, lebo niekedy bolo fakt nemožné ťa pochopiť, čo vlastne chceš povedať.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 02.10.2013 10:10
Richi, ja som ale nenarážal na gramatickú správnosť, ale na to, že tam máš tento text 3x za sebou "Prerábali a upravovali sme motocykel 250 EXC-F 2013 na požiadavky konkrétneho jazdca, ktorý seba, ale aj nás veľmi úspešné reprezentuje na pretekoch CC a enduro. Postupne sme upravovali výkon, váhu, tlmiče pérovania Havasi a vzhľad motocykla" A to zvládneš opraviť aj bez doktorátu zo slovenčiny....apropo mne prišiel ten koment od Tomxx dosť sarkastický. Tebe nie ? a nie, crossová motorka nie je lepšia na enduro a to ti potvrdia aj tí čo vyhrávajú enduro B-) ale inak nebudem sa s tebou hádať, že crossová motorka je výkonnejšia a crossové tlmiče sú tvrdšie, to je samozrejme pravda. Lúčim sa v rámci hesla POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL a všetkým odkazujem: AK chcete vyhrávať upravujte, upravujte ale seba ! čaká vás dlhá zimná príprava :-) hawk

Hodnotenie príspevku:  1    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 02.10.2013 12:22
victor: mal by si zacat snami hravat ten hokejbal, uvidis kondicne vystrelis ako raketa k lepsiemu a budze aj prvy pohar v garazi :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 02.10.2013 13:11
kúpim si hokejku tento týždeň, ale švager môj ma bude radšej po tých vašich horách za zverinu ťahať :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 02.10.2013 18:06
na keru stranu hras? :lol: darujem ti jednu

Hodnotenie príspevku:  0    0
 richi
registrovaný člen
196
Pridané: 03.10.2013 12:12
Ahoj,

Dnes si pripravujem 450 SX-F a túto príležitosť som využil na odváženie nových tuningových doplnkov .

1. 5030314013390 sériové stúpačky 398 gramov - 77203940000 titánové 272 gramov
2. 77805079000 sériová koncovka výfuku 2790 gramov - 78905979000 titánová koncovka výfuku Akrapovič 2312 gramov a Titánová koncovka výfuku FMF 1911 gramov
3. 78905007000 sériové koleno výfuku 995 gramov - 78905907000 titánové koleno výfuku Akrapovič 810 gramov a Titánové koleno výfuku FMF 666 gramov
4. 77311053000 sériový akumulátor 1766 gramov – 77311953000 LITHIUM ION 5 amper akumulátor 478 gramov
5. 75038041200- sériová zátka olejového filtra 20 gramov a SXS11450255 zátka olejového filtra CHC SXS 18 gramov


Hodnotenie príspevku:  1    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 03.10.2013 12:33
Tu vymenu seriovej olejovej zatky za SXS vidim ako dobru investiciu... 2 gramy vedia spravit divy :up:

...najrozumnejsia je ta vymena baterky B-)

Hodnotenie príspevku:  11    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 03.10.2013 13:50
Kukam, ze v akrap by sa mali ucit od fmf ako setrit na titane :up:
Stupacky teda o 120g lahsie, nie 700...

Upravil madMX, 03.10.2013 13:52:00

Hodnotenie príspevku:  2    0
 cuno
registrovaný člen
Pridané: 09.10.2013 21:12
Čau Richi pekná práca dávaš do toho hodne ,nápady upravy motocyklov zabudaš však že motocykel nerobí jazdca ale jazdec predvadza svoj talent na motocykli , dnešné motocykle sú na takej úrovni že slovenská jazdecká špička hodne zaostáva za výkonosťov motocykla v seriovom prevedení stačí nastaviť perovanie šrovbovákom a viacej sa venovať fizickej príprave a potom jazdiť na ťažkých závodoch prach ,bahno ,kolaje a hodne driny a nie že si niektorý jazdci alebo tatkovia myslia ked nakúpia najlepšie upravy budú vyhrávať

Hodnotenie príspevku:  16    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 09.10.2013 21:17
"...dnešné motocykle sú na takej úrovni že slovenská jazdecká špička hodne zaostáva za výkonosťov motocykla v seriovom prevedení..."

Ujo Cunderlik, 10 palcov hore :up: ;)

Hodnotenie príspevku:  11    0
 Mr.Yamaha
registrovaný člen
369
Pridané: 09.10.2013 21:29
Konecne to tu niekto fundovany kazdemu vysvetlil a stacila mu nato jedna jedina veta. :up:

Hodnotenie príspevku:  3    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 09.10.2013 21:38
čuňo : škoda že ti môžem dať len jeden palec hore . Ty si netrafil klinec po hlavičke ale horolezeckú skobu po hlave :-P

Hodnotenie príspevku:  3    0
Vlado VT
registrovaný člen
Pridané: 10.10.2013 11:32
Nieco na obhajobu Richino.Cuno samozrejme palec hore,ale Richi tu nepise o nas a o nasich tatkoch aby sme tunovali motocykle za 1000-ce eur.On urcice vie ze kondicka a cim viacej natrenonanych motohodin robia jazdca lepsim.Ale jeho firma sa zaobera predajom motocyklou a ich servisom a nie pripravou kondicie jazdcov.On tu konkretne opisuje ze jeho firma sa podielala na postaveni motocyklov jazdcom svetovej urovne na SVETOVOM MOTORROSSE NARODOV a tam urcite nebola ani jedna motorka seriova.Tam sa proste nahana kazda desatinka a na kvalitne naladenom podvozku by nebol ani carioli cariolim. :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 10.10.2013 11:55
VladoVt: na motokrose národov sú motorky na úplne inej úrovni (samozrejme nemyslím tím druhotriedne tímy) tieto úpravy sú bežne dostupné aj obyčajnému človeku a vie si ich sám zohnať a vymeniť. Pomaly už väčšina jazdov má podobne poladené motorky a pritom nevedia využiť ani sériovú motorku, plne súhlasím s cunom.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 richi
registrovaný člen
196
Pridané: 17.10.2013 15:42
Ahoj,

Diskusia - Články - Vysnívajte si svoj ideálny motocykel a my Vám ho postavíme = Plníme sny !!!

Dnes pripravujeme 250 EX-F 2012 ktorú budeme porovnávať s jéj mladšou sestrou 250 EX-F 2014 , ktorá na teste v Kopernici bola najobľúbenejšia a možno najlepšia zo všetkých EXC modelov.

Článok - KTM 2014 test day- Kopernica autor Mr.Yamaha

EXC-F 250 - už dlho som sa nevozil v závodnom tempe ale práve táto 250tka sa na mňa hneď naladila a od prvej sekundy ma zvádzala k svižnej jazde. Podvozok má veľmi príjemný, tenšie korene a menšie kamene akoby ani neexistovali. Veľmi milo prekvapil príjemný krútiaci moment. Strmšie výjazdy vládze bez problémov, zbytočne sa nezahrabáva a drží stopu, čo veľmi oceňujem. Asi najviac ma prekvapilo, že táto potvorka nedopustila zhasnutie motora ani pri prudkých brzdeniach prednou brzdou. Na druhej strane - ak už trošku ovládate prácu so spojkou, tak sa vie veľmi rýchlo prispôsobiť a zmeniť sa na svižnú, ale poslušnú partnerku.
Odporúčam pre každého hobby jazdca do 100 kíl a prípadný Akrapovičov výfukový systém z nej urobí silnú zbraň aj pre náročného. Chcem ju - autor Mr.Yamaha

Zo staršou , ale osvedčenou a veľmi spoľahlivou technikou sa pokúsime poraziť najnovšiu techniku z dielne KTM . Marek Giertl najazdil na takomto motore bez po GO 600 MTH bez generálky motora !!! A to určite nejazdí pomalí !

Ak chce niekto dobrú a osvedčenú techniku za veľmi dobrú cenu tak je tu a teraz príležitosť kúpiť si ju .

Momentálne sa dopredávajú 250 EX-F 2012 s -20 % zľavou v cene 5300+DPH = 6360 EUR s DPH miesto 9710 eur.

Tento motocykel Vám vieme upraviť tak , aby bola porovnateľná s 250 EX-F 2014 ktorá sa po zľave predáva za 8320 eur s DPH miesto 9710 eur.

Ak mate 9000 eur a viac , tak nerozmýšľajte a radšej si kúpte najnovšiu a najlepšiu techniku , ktorú Vám tak isto vieme upraviť na lepší a väčší výkon...


Využité super akčnú ponuku na nové 250 EXC-F 2012 v cene 5300+DPH = 6360 EUR s DPH miesto 9710 eur

Po zábehu motocyklov ich budeme testovať s viacerými jazdcami. O teste samozrejme napíšem článok.

Túto príležitosť som využil na odváženie nových tuningových doplnkov .

1. 5030314013390 sériové stúpačky 398 gramov - 77203940000 titánové 272 gramov


2. 78105081000 sériová koncovka výfuku 2812 gramov - SXS12350502 titánová koncovka výfuku Akrapovič 1740 gramov

3. 77405009000 sériové koleno výfuku 979 gramov - SXS07250500 titánové koleno výfuku Akrapovič 644 gramov

4. 77311053000 sériový akumulátor 1766 gramov – 77311953000 LITHIUM ION 5 amper akumulátor 478 gramov


5. 78101034020 – sériové okuliare tlmičov 1845 gramov a oranžové SXS okuliare tlmičov 1703 gramov


12.10.2013 s Radekom Bohuslavom , Juhászom Gabrielom ,Robom Zigom a bratmi Vorosovcami na super pripravenej ,poliatej trati v Gbelciach
sme porovnávali a testovali motokrosové 2014 Yamahy , Suzuky a KTM. O tomto teste chystám článok , ktorý by sme uverejnili pri najbližšéj príležitosti , ak by ste prejavili záujem . Mate záujem o takýto test ?

Včera som sa vrátil z fabriky KTM , kde som si prezrel novú budovu KTM motošportového oddelenia .
Prezrel som si motocykle majstrov sveta , ale aj nové Husquarny . Kým si ostatný obzerali Dakarské špeciály , tak ja som študoval výkonové krivky z testov motocyklov Antonia Cairoliho 222 .350 SX-F 60,63, 65 PS 450 SX-F -68 PS !!!

Článok - Husqvarna je už pripravená bojovať!


Vedľa fabriky WP sa nachádza E-Cross Center , kde sme so synom Roným testovali elektrické modely motocyklov KTM FREERIDE E.

E-Cross Center
Gewerbegebiet Nord 2
5222 Munderfing
Mapa: http://www.ktm.com/gb/ridektm/ktm-e-cross-center/dates-reservations/orange/detail/...

Celý deň pršalo a tak sme jazdili v daždi s napätím 380 V čo ma tak zo začiatku trochu šokovalo , ale nepotriaslo nás a prežili sme to .
Je to veľmi super zábava a výborná jazda , ale to mi asi potvrdí každý , kto mal príležitosť motorčeky si vyskúšať .
Bodaj by bol takýto park v každej dedine a detská by sa radšej bláznili na freeridoch , ako na facebooku pri počítači.

FREERIDE E je ideálny nastroj na výuku jazdy na motocykli , ktorý je bezhlučný , ľahučký , veľmi ľahko ovládateľní , bez emisii , ale ktorý neodpustí žiadnu jazdeckú chybu a nesprávne držanie tela.
Motokrosový program číslo 3 je veľmi silný a niekedy prekvapivo rýchle akceleruje.

http://www.ktm.com/sk/freeride/freeride-e/highlights.html#.Ul_VJFAvVBg

Článok - Nový a ľahký štart - KTM Freeride 350

Článok - O čom je KTM Freeride 350? O radosti z jazdenia!


Ak máte čas určite si ju vyskúšajte ! Kontakt nájdete na :

http://www.ktm.com/at/ridektm/ktm-e-cross-center/locations-und-termine/orange/deta...

S pozdravom,
Kuba Richard - Richi 796

http://www.ktm.com/sk/haendler-services/dealer-search/dealer/dealer/okr-1697/detai...


Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 17.10.2013 21:32
richi daj zrovnanie s bohuslavom yamaha suzuku a ktm a potom poouvazujem po orangovej :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 stihi
registrovaný člen
Pridané: 17.10.2013 23:46
To zrovnanie ma tiež dosť zaujíma!
A len taká úvaha...riskoval by pretekár ako M. Giertl chodiť po pretekoch s vylágrovaným motorom,čo má toľko natočených mth??? :skull:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 insanetoy
registrovaný člen
42
Pridané: 18.10.2013 08:25
tolko mth ma vela motoriek, to len do inzeratov sa pise ze ma 90 :D

Hodnotenie príspevku:  3    0
davidlane
registrovaný člen
Pridané: 18.10.2013 18:08
co takto keby sa zalozila tema kde by si kazdy napisal aku ma moto co prevazne jazdi kolko asi potrenuje za sezonu kolko mesiacov do roka sa mu podarilo sediet na moto(znacku moto) a to dvolezite kolko cca namlati mth za sezonu.

niektorym zaciatocnikom by to pomohlo si spravit prehlad kolko asi taka moto moze vydrzat ci od nova ale od go a podobne.ci blbost?

Hodnotenie príspevku:  2    0
13srofino13
registrovaný člen
Pridané: 18.10.2013 22:43
prepákovanie je jednoduchšie a lacnejšie ako PDS ? :-O
nejak sa mi to nezdá ,asi som sa fakt mal lepšie učiť

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Október 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky