Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Fotogalérie - Francúzska kočena: Sherco 300iR
otherway
registrovaný člen
Pridané: 07.03.2013 16:00
Diskusia k fotogalérii Francúzska kočena: Sherco 300iR

(12x hodnotené, spolu 105 bodov)

- hodnotenie je pod fotogalériou, nie v diskusii - kliknite na názov galérie!
ujo.ado
IP: 77.234.255.109
Pridané: 07.03.2013 16:13
cestari?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 07.03.2013 16:18
fasa bike posobi tak ,,uzko,lahko a obratne,, ono to ma vlastny motor sherco ci je z ktm?

Hodnotenie príspevku:  0    0
VanDahl111
registrovaný člen
Pridané: 07.03.2013 17:47
krásna mašina nech to behá :-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 07.03.2013 18:20
krása. nech slúži. :up: za to, že sa nebojíš ísť do exotickejšej značky

Hodnotenie príspevku:  0    0
 emil
registrovaný člen
Pridané: 07.03.2013 18:28
Jasné že motor je Ktm veď motory vedia vyrobiť iba v KTM :-P :-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lukaaas
registrovaný člen
Pridané: 07.03.2013 19:20
pekná :up: nech slúži!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dudis
registrovaný člen
17
Pridané: 07.03.2013 21:53
Gratulácia !!!!

Hodnotenie príspevku:  0    0
PRDO
registrovaný člen
Pridané: 07.03.2013 23:00
vyzera dobre, asi by som sa nanu dal aj nahovorit keby chcem prestupit na 4T. :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0
otherway
registrovaný člen
Pridané: 07.03.2013 23:19
Hej ! "cestári" tak voláme u nás oranžových, keby niečo:-))) Robia sa v Nimes Francúzsko tak prepáááááčte že KTM motor. Francúzi to nebudú dovážať s Číny ako BMW a KTM predsa !!!!
P.S: No dobrééé viem niečo robia zatiaľ aj v Mattighofen-e:-)))

Hodnotenie príspevku:  0    0
 2dudo50
registrovaný člen
Pridané: 07.03.2013 23:32
Mašinka pekna, aj zvezenie može byt zaujmave na takom obsahu :D
Ale ram sa mi celkom dosť na KTM podoba a aj plasty sa trošku ponašaju na KTM, aspon podla mna :)
Ochvilku tu bude hadka čo je z KTM a čo nie :lol:
Ale hlavne nech služi a bez zraneni

Upravil 2dudo50, 07.03.2013 23:33:33

Hodnotenie príspevku:  0    0
 brano
registrovaný člen
Pridané: 08.03.2013 08:06
Motorka pekna, ale také sú s malými rozdielmi všetky. Chýba mi tu (myslím v tomto fachu) trochu smelosti v navrhovaní nových koncepcii. Mám taký pocit, že motorky navrhujú ľudia, čo veľa skúseností s údržbou nemajú. Potom je normálne, že na motorke vozíš 5 kg blata,ktoré nevie opadnúť, že treba gynekologické náradie na každú opravu , niekedy aj na výmenu vzduchového filtra (BMW) . Keby trochu dotiahli a naviazali na naše staré kývačky s oblým motorom , namiesto členitého povrchu plného rôznych zákutí na blato.Tak isto sanie zhora spoza masky, výfuk rovno dozadu bez kolena, ktoré len zavadzia. Dnešné moto so vstrekovačmi by to umožnilo, tak isto by bolo miesta na posunutie celej nádrže dozadu. A tých káblov, čo na to dávajú! Zatial som prerábal každú motorku, priemerne ušetrím 10=20m káblov a všetko funguje. Najviac som si zgustol na VOR-ke (20m), teraz sa chystám prerábať husaberga 2012, lebo už mi to začína blbnúť , musím pobúchať po sedle, aby som naštartoval, poistiek je tam zbytočne 5 a demontáž baterky je na pol hodiny. Tu sa veru nevytiahli soudruzi, aj keď po inej stránke je to dobrá motorka a chválim pokus o zmenu zaužívaných koncepcii s "obráteným motorom". Chcem len povedať, že je čas na zásadné zmeny v usporiadaní motorky, ktoré nám nové technoloógie umožňujú. Napr. treba odstrániť z motorku reťaz , je náročná na údržbu, berie veľa z výkonu, má krátku životnosť. Čo ju nahradí ? Kardan, hydromotor, elektromotor v kolese - stačí len skúšať. Ale sme svedkami stále 30 rokov rovnakého konceptu s malými vychytávkami a novými plastami. ...

Hodnotenie príspevku:  2    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 08.03.2013 08:22
pekna , pekna ,,,,,,,,,,,,no na husku nema :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ongocr
registrovaný člen
Pridané: 08.03.2013 19:43
Samozrejme že aj tato motorka je pekna a dobra ved je to motorka brano z ktorej planety si?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 08.03.2013 19:48
Keby nebolo ľudí, čo premýšľajú ako brano tak ešte teraz lozíme po stromoch alebo sa vozíme na koňoch. Má pravdu, že vývoj sa nejak spomalil. Polovica značiek každý rok len zmení plasty a upraví zopár drobností. Veci čo vymenoval by ozaj bolí prínos.

Hodnotenie príspevku:  1    0
 official88
registrovaný člen
Pridané: 08.03.2013 22:10
perfekto


Hodnotenie príspevku:  0    0
 2dudo50
registrovaný člen
Pridané: 08.03.2013 22:41
Tak zase tie zmeny tam su a nie male !
Napriklad vstrekovanie, tlmiče, vaha-celkova ergonomia a ovladatelnosť motocykla, palivove mapy, priebeh vykonu a vela ineho..... to su zmeny ktore nieje vydieť na prvy pohlad ale je ich ciťiť.
V podstate motocykel je rovnaky už viac ako 100 rokov, ram, motor, kolesa......
Tymto nechcem povedať aby sa už viac noveho nerobilo ale to že motorky idu stale dopredu.
Ale taku bezudržbovu retazovku alebo motorku na ktoru sa nelepi blato to by som prijal :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
otherway
registrovaný člen
Pridané: 08.03.2013 23:32
vývoj ide dopredu ale asi to nebude také "easy" ako si myslíme určite tam budú komplikácie s tým čo navrhoval Brano. Myslím že keby to bolo bez problémov tak s tým určite niekto vyjde konkurencia je sviňa a každý sa snaží byť o krok vpredu. Pred 15-20 rokmi by ma veru nenapadlo že 300 bude mať takú silu a o obratnosti a rozložení váhy tak ako je na tejto som iba sníval. Inak k tomu Husabergu s tým šikmým motorom. Bol som nadšený ale keď ho kamarát kúpil tak sklamanie. Zdá sa mi moc veľký ťažký taký neohrabaný, neviem ale jeden tu má staršiu verziu a vyjadril sa v tom zmysle že teda to bol krok naspäť. Hmmm tak neviem...zase si myslím že toto čo spravili teraz tiež nie je výhra aby ušetrili tak upravili KTM:-((( Ale v dnešnej ťažkej dobe to asi pre firmy nebude ľahké takže s obchodného hľadiska asi nič lepšie nemohli spraviť. HUberg je proste luxusnejšia verzia KTM a tak to má asi byť. Ozaj minule som pozeral youtube nejaký závod extrém niekde v prdeli a mihla sa tam elektrická enduro motorka. Takže žiaden strach niečo sa deje!!!


Hodnotenie príspevku:  0    0
 scania
registrovaný člen
643
Pridané: 08.03.2013 23:42
mal som moznost vyskusat Racingovu verziu model 2011 a musim povedat ze to je neskutocne dobra motorka. U nas malo znama, horsia dostupnost dielov a servis, ak sa bavime z ohladu pretekara pre ktoreho je rychla dostupnost dolezita. Inak motor absolutne nema nic spolocne s KTM, davny povod je Yamaha, a postupne vlastny vyvoj znacky, inak je vraj dost spolahliva. Tlmice su WP , ktore niesu majetkom KTM takze ma len podobne komponenty ako KTM , ale to maju aj japonci Kayaba, Showa atd atd... Brzdy Brembo, spojka Brembo takze v podstate vsetko len to najlepsie z offroadoveho sveta. Musim podotknut ze toto je R cize Racingova verzia. Je tam znacny rozdiel oproti seriovke. Jedine co chyba tejto motorke je nakopovacka, ale vyrobca slubuje dobre startovanie, a v pripade potreb je mozne dokupit super bateriu ako doplnok. Niekedy som uvazoval o kupe tohto stroja a ak v najblizsej buducnosti budem nieco kupovat tak urcite tato bude jedna z tych nad ktorou budem rozmyslat. Ovladatelnost a idealny vykon z nej robia super stroj ako na vozenie ako aj na ostre zavodenie v duchu Ready to Race B-) PS: prajem ti nech dlho sluzi a potom pridaj nejaky clanocek typu skusenosti

Hodnotenie príspevku:  0    0
 emil
registrovaný člen
Pridané: 09.03.2013 00:01
Scania nechcem sa hadať ale myslím si že Sherco išlo vlastnou cestou ohladne vyvoja motora.Mal som Sherco 5.1i r.2007 prvý vlastný motor so vstrekovaním dali do predaja v r.2004 450ccm a v 2007 začali s vývojom250cm v 2008 mali prve seriove kusy v predaji a v r .2010boli 300ccm.Možno mi niektoré roky uplne nesedia ale tie motory sú ich vlastné.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 emil
registrovaný člen
Pridané: 09.03.2013 00:19
Dostupnosť dielov 4-5dní neviem či su v KTM lepší odišla mi fajka a na piaty pracovný den som ju mal.Rovno z Francuzska.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ondrejmal
registrovaný člen
Pridané: 10.03.2013 08:37
držím palce nech služi :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 cimo2t
registrovaný člen
Pridané: 10.03.2013 09:04
raegujem na prispevok od brana.Brano auta motorky a vela inych veci je robenych tak ze ked sa cosi dodrbe tak musis navstivit servis.Pre fabriky nekonci biznis tym ze moto alebo auto opusti fabriku ved oni potrebuju steba vyciciat peniaze aj na servise ktory nie je lacny.Myslis ze dnes by nevedeli urobit auto ktore by jazdilo bez problemou 25 rokou? urcite vedeli ale isli by sam proti sebe.Robim vo fachu Konstrukcie pre automobilovy priemysel a viem co hovorim.A na zaver moto v galerii je uplne super :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 scania
registrovaný člen
643
Pridané: 11.03.2013 15:46
emil: podla mojich info Sherco v zaciatkoch 4t pouzivali motor yamaha 250f v trialke...myslim ze odtialto fuka vietor ;) Samozrejme mozem sa mylit ale slo len o 250F model. Posledne roky je to urcite ich vlastny motor. Natom nezalezi hlavne ze slape dobre :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 brano
registrovaný člen
Pridané: 11.03.2013 20:34
cimo2t :cize treba s tym byt spokojny a vytesovat s z,novych plastov? Racingova enduro motorka ma,byt,jednoducha, spolahliva a prakticka, na servis je 15 minut...a konstrukteri maju co vylepsovat

Hodnotenie príspevku:  1    0
 cimo2t
registrovaný člen
Pridané: 11.03.2013 21:26
brano urcite stebou suhlasim ale chcel som len objasnit ako to je.A vo vyvoji celkovo fo fachu automoto konstrukterskeho priemyslu su take casove tlaky, niekedy az nestihnutelne a potom sa clovek z odstupom casu chyta za hlavu a hovori si kurva ako sme to mohli takto posrat ale uz je neskoro.Urcite konstruktery maju co vylepsovat ale velakrat maju konstruktery tak uzke mantyneli kam sa musia vtesnat(ekonomicka zalezitost)ze by si sam neveril vlastnym ociam.Ekonocika je v dnesnej dobe na prvom mieste v kazdej fabrike ci je to KTM lebo VWgrupa alebo hocico ine.Cize ked to zhrniem velakrat som sa stretol stym ze riesenie konstruktera bolo vyborne vymakane a praktycke ale DRAHE cize z pohladu zakaznika nahovo ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 fifak1111
registrovaný člen
Pridané: 12.03.2013 17:36
no uvidíme čo to dokáže,to bude silný boj KTM vs Sherco,alebo cestári vs.kuchynský robot. :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 29.03.2014 21:30
tak ako sa ma sherco po roku ? , uz aj Gas ma 300 4T a zacina to byt popularna kubatura :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 31.03.2014 12:42
Medzi členmi pribudlo ešte jedno, ale bonzovať nejdem. Musí sa pochváliť sám :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 08.04.2014 12:20
a s kade to vozia :-O

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   December 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky