COUNTRYCROSS.SK     MXMARKET.SK MX cup  
neprihlásený prihlásiť   Online: 60
logo

MXMARKET.SK MX cup - Trenčín za nami a Sverepec pred nami!

Pridané 27.07.2010 11:19, autor tomXX, prečítané 3070x

Trenčín bol trochu kontroverzný, a Sverepec je vždy sprevádzaný veľkými emóciami, lebo je to NKC, trať býva poväčšine nehodná označenia NKC. Takže si to poďme pekne zhrnúť, a zaspomínať si na Trenčín. Nezabúdajte, že víťazi tried Masters a Veterán získajú víkendový pobyt v Mojtíne pre 2 osoby! Trenčín sa konal v najväčších horúčavách, čo sa podpísalo na prachu, únave a úrazoch. Z Trenčína nikto nepridal fotky, preto vo Sverepci bude súťaž o najlepšiu fotku (v réžii usporiadateľa) a hlavná cena bude vstupenka do wellnessu!

Zdieľať článok na Facebooku

Takže, čo napísať o Trenčíne... Dva týždne horúčav nad 30°C boli veľkým otáznikom, či pretek vôbec bude. Upravovať vyschnutú a stvrdnutú trať nie je žiadna zábava, o komforte pre jazdcov (a zdraví) v takých teplotách dupľovane. Nakoľko organizátor zvolil výborný a efektívny spôsob kropenia trate, pretek sa mohol konať bez obáv o prílišný prach - okrem zadnej časti trate, kde sa kropiť nedalo, a musela sa prepáskovať. Tým utrpela aj samotná trať, či už do dĺžky, ale aj do pestrosti a náročnosti. Ale v žiadnom prípade sa tam jazdiť nemohlo, to potvrdil každý, kto absolvoval oboznamovací tréning.

Trať Zámostie pri Trenčíne je situovaná pri Váhu, takže profilom pripomína Kameničany, kde sa jazdilo predtým. Ak dokázal usporiadateľ v Nitrianskom Rudne (areál Kaňová) vyzbierať VŠETKY kamene na trati, tak v Trenčíne by ich zbierali ešte aj deti ich detí, celý život. To ale nemusí nutne znamenať, že trať v Trenčíne je zlá. Ako sa hovorí, "kde nie je, ani čert neberie". Buďme radi, že je kde jazdiť (na smetiskách, pri priemyselných zónach...), a že sú organizátori, ktorí dokážu zorganizovať pretek. Bolo mi vyčítané, že čo som ja zorganizoval... Nemám trať, nemám klub, ani členov - takže fyzicky toho moc nemôžem organizovať. Ale viem, čo za pretekmi stojí, takže si VEĽMI CENÍM každého, kto pretek pripraví!!!

Nie všetko bolo optimálne, o tom by vám "momo" vedel rozprávať do nekonečna. Laugofan má väčšiu časť členov jazdcov offroad áut a nie motorkárov, preto sú niektoré veci ťažšie vysvetliť... Problém je hlavne s ľuďmi, i keď počasie vie tiež urobiť veľa problémov. V Trenčíne neprišli štyria ľudia, čo mali robiť vlajkárov. Pásky na vypáskovanie trate doniesol človek až v sobotu počas prebierky jazdcov - preto sa stalo zopár úrazov - lebo páska nebola včas v rukách usporiadateľov a vypáskovalo sa čo sa dalo a uznalo sa za vhodné. Voda v cisternách sa minula, ale nečudujme sa, boli extrémne teplá. Guláš nebol veľmi chutný, ale aspoň cigánska bola fajn. Nie všetko sa podarí, a nie všetko sa dá ovplyvniť. Vstupné mnohých prekvapilo, ale tak to je v Trenčíne zvykom a podľa usporiadateľa aj jedna z podmienok z mesta...

Sanitky mali čo robiť, to je fakt, ale prsty v tom malo určite aj teplo - sami viete, že v teple ide výkonnosť jazdca rapídne dolu, obzvlášť ak zanedbá pitný režim. Na pitný režim sme mali v Trenčíne naslovovzatých odborníkov z firmy KOMPAVA, kde sa jazdci mohli občerstviť a poradiť sa - čo využilo len veľmi málo jazdcov!!! To ma osobne dosť mrzí, lebo to pokladám za užitočnú vec, ktorá nikoho nič nestála... Nikto vás nič nenútil kúpiť, mohli ste sa zdarma občerstviť a poradiť.

V Trenčíne som pristúpil k pokute 5 euro pre jazdcov, ktorí prídu na prebierku od 8:30 do 8:45, potom nepreberáme ani Chucka Norrisa! Nehnevajte sa, ale keď ja môžem vstať ráno o 4:30, prečo by ste to nedokázali aj vy!!! Každý si môže pozrieť satelitné mapy, takže každú jednu trať nájde aj jednooký, jednoruký, poloblbý :) V tejto "pokute" pokračujeme aj v ďalších kolách seriálu!

Vo Sverepci pristúpime k tvrdej DISKVALIFIKÁCII JAZDCOV, ktorí porušia PRAVIDLÁ. Jedná sa hlavne o jazdu mimo vyhradený priestor (pred bufetom) a NEREŠPEKTOVANIE SIGNÁLOV (vlajky). Vlajky niečo aj znamenajú, nie sú tam na zábavu, závisí od nich zdravie jazdcov!!! Aj vy môžete byť ten "ležiaci" a nejaký ignorant vám skočí na chrbát! Zamyslite sa, a bojujte tam kde máte, nie pri žltej vlajke!!!
4. pretek seriálu je pred nami, a máte sa na čo tešiť! Ako som pripomenul v úvode článku, víťazi tried Veterán a Masters získajú víkendový pobyt v zrube na Mojtíne pre 2 osoby a autor najlepšej fotky zo Sverepca získa vstupenku do wellnessu - tieto ceny do súťaže venuje Motoshop Visolaje, organizátor podujatia vo Sverepci! Tak ako na každom preteku nášho seriálu, oceníme jazdcov všetkých tried od 1. do 6. miesta (vrátane) cenami od generálneho sponzora MXMARKET.SK, ďalej rozdáme vecné ceny od firmy Autotechna ako aj čisto novú prilbu SHIFT of distribútora značiek FOX, SHIFT a SMITH, spoločnosti FOXRACING!

No a nezabúdajte, že v seriáli sa okrem celkového poradia bojuje aj o hlavnú cenu pre celkových víťazov VŠETKÝCH TRIED - víkendový pobyv vo Vysokých Tatrách v apartmánovom hoteli Wili, ktorý do našej súťaže venovala sieť hotelov Wili!

Podujatie bude kvalitne ozvučené s profi moderátorom, k dispozícii budú sociálne zariadenia v budove NKC a bufet s chutným jedlom. Organizátor prisľúbil odstrániť všetky problémy, ktoré sa vyskytli počas doterajších pretekov seriálu. Vstupné nebude, takže sa môžete zavolať všetkých známych a podujatie je dostatočne spropagované, takže by mala byť aj väčšia divácka kulisa.

Tešíme sa na Vašu účasť a prajeme príjemný športový zážitok!


Fotogaléria k článku (1)
Hodnotenie článku nie je k dispozícii.

Komentáre:

pipo, 27.07.2010 11:40
uz sa straasne tesim :-P dufam ze nam moc nenaprsiii aby sme tam tych nasich 125 2T bzuciakov nezadrely :lol: :bla:

patrik963, 27.07.2010 12:36
Osobne dúfam, že organizátori dajú trať na poriadok v rámci svojich možností a schopností,nakoľko sme boli vo Sverepci jazdiť minulý týždeň a len sme krútili hlavou.

JURIPKO, 27.07.2010 12:37
V triede Masters vdaka lákavej cene možno bude viac pretekárou a v triede Veterán zase viac tých čo nechápu pravidlá.

DRIFTER, 27.07.2010 12:43
Pre lenivcov, co sa im nechce hladat, popripade ani nevedia, kde by to nasli, tak tu je vyznam vlajok:
cervena - vsetci jazdci musia zastavit (pokazeny start je signalizovany mavanim cervenej vlajky)
zlta nehybna - nebezpecenstvo na trati
zlta mavanie - bezprostredne nebezpecenstvo, NEPREDBIEHAT, pripravit sa na zastavenie
cierna s cislom jazdca - stop pre prislusneho jazdca
modra mavanie - jazdec vas predbieha o jedno kolo
zelena - trat je volna pre start preteku
sachovnica - to hadam nemusim ani vysvetlovat :lol: - tu vidim najradsej :lol:
Mozno by nebolo na skodu ich zopakovat na kazdej rozprave, nech to kazdy pocuje a nemoze sa na nic vyhovorit! - taky maly otcenas :lol:
Na druhej strane treba asi napisat, ze nie kazdy usporiadatel ma vsetky tieto vlajky, ze ano, tak si zapamatajte aspon tu zltu :!: :bla: :~

Upravil DRIFTER, 27.07.2010 12:45:02

excmania, 27.07.2010 12:57
velmi dobre rozpisane B-) ale trochu nesuhlasim stym Chuckom Norrisom ten bol totiz do trencina prebraty este ked ste jazdili v Kamenicanoch... :bla: ;)

Sverepec je vzdy super,dufam ze tam budem

volodaj, 27.07.2010 13:09
Ak nebudem v práci, tak by som možno prišiel kuknúť. Aj keď je to dosť dilema, lebo sa vtedy ide aj CC v Domaniži.

redbull631, 27.07.2010 13:32
excmania-stym sverepcom moc nesuhlasim aspon nie naposledy ked som tam jazdil na mmsr mladeze to bolo fest rozbyte a vela kamenov,mozno spoza plota to inak vyzeralo

boro23, 27.07.2010 16:18
mne osobne sa trenčín dosť páčil od trate až po ponuku v bufete ;) aj v sanitke sa mi celkom páčilo :lol:

kremo81, 27.07.2010 17:43
Ja opäť raz vymeškám tento CUP.... Domaniža dvojice volááááá :)

biker09, 27.07.2010 17:55
Tesim sa do Sverepca, len mam male obavy z trate, bol som tam minuly tyzden a skor pripominala enduro ako MX :bla: Spravca vravel, ze ma byt otvorena do polovice tohto tyzdna, ak je to pravda tak usporiadatel bude mat co robit upravit to.

bager, 27.07.2010 18:06
mno dufam ze stymi fotkami sa to veru zlepsi cakal som vela galeri a nic skoda trencin bol pekny aj ked tepli!!dufam ze sverepec bude ties super aj dufam ze bez kolizi a urazov!

dany, 27.07.2010 22:03
Skoda ja som chcel tiez prist ale okolnosti nedovolia :(

pavol82, 27.07.2010 23:21
teším sa do Sverepca,hadam sa zúčastním. :D

pato98, 28.07.2010 09:10
sobutu to bude pretek... uz sa strasne tesim :D

radoXXX, 28.07.2010 09:15
Trenčín bol super,už sa teším na sobotu:-)

Krnac-93, 28.07.2010 17:32
Trenčin bol fajn ... Len som zazil nepekny pad (zlomene chodilo v 2 častiach) ... Snad sa dotrepem do Sverepca ... Ale odviest sa len ...

motoshop111, 28.07.2010 20:08
Čaute závodníci!
Nebudem už opakovať veci ohľadne Sverepca čo napísal Tomáš, bolo to výstižne napísané.
Skúste navrhnúť nejakú disciplínu-neoficiálne napr. Najdlhší skok, Jazda na zadnom kolese, alebo Najkrajšia spolujazdkyňa,....
Čakáme na najoriginálnejší nápad!
Na výhercu čaká odmena!

boro23, 28.07.2010 21:31
prvý jazdec po prvej zákrute ;)

redbull631, 28.07.2010 21:39
boro myslel holeshot ako na motocrosse ale to by museli dat asi vela cien ked je tolko kategori,mozno lepsie by bolo ked bola najskaredsia prilba mohla by byt aj najskaredsia motorka,alebo najviac zodrata zadna guma :D

199travis199, 28.07.2010 21:39
jazda po zadnom moze bit aj na biku ? :D

pipo, 28.07.2010 21:41
alebo najviac zodrate kolenacky :D myslim ze by ma asi nikto netromfol :lol:

tomXX, 28.07.2010 21:42
pipo: jazdis superbike? :roll:

momo, 28.07.2010 21:42
Tá spolujazdkyňa by bolo celkom zaujímavé ak by s nou dal aj kolečko po dráhe by sme sa pobavili či?

Upravil momo, 28.07.2010 21:42:42

pipo, 28.07.2010 21:49
tomxx-moje drapaky obcas tak vyzeraju ze jazdim :D ale klenacky sa akosi cele rozpadly/porozlepovaly... :-P mozno to bude tym ze sa lubim casto valat :D

pipo, 28.07.2010 21:56
ale tie najkrajsie ,,spolujazdkyne,, to by bolo asi naj to by bola pekne vyuzita prestavka :-P

DRIFTER, 28.07.2010 22:24
o najrozjebabranejsie cizmy by som s tymi starymi urcite vyhral :lol: hnusne odporne zodrate oxtary, ale do Sverepca neidem a potom do Trencina tak isto nie :( ale v Beckove na poslednom MXcupe sa hadam ukazem ;)
PS: ak by som vyhral s tymi cizmami, cenu venujem druhemu v poradi :)

199travis199, 28.07.2010 22:28
DRIFTER : no nevim ci nebudes az pomne druhy :D

kxbibo, 29.07.2010 07:33
súťaž: o najotrhanejšie gripy :) cena: nové gripy :lol:

vrkvrk, 29.07.2010 09:20
kxbibo: sutaz o najstarsiu zucastnenu motorku, cena: nova motorka

JURIPKO, 29.07.2010 09:45
A čo tak motocross karneval maškarák jedno kolečko v nejakej maske najdokonalejšia,alebo najkrajšia vyhráva :roll:

Krnac-93, 29.07.2010 11:40
Doneste si Bicykle jazda po zadnom to bol dobry napad na bike ... :D alebo HOLESHOT ale 2x musis vyhrat start v oboch rozjazdach ...

tomXX, 29.07.2010 14:03
Chcem len dat na vedomie, ze vo Sverepci bude zase zastupca firmy KOMPAVA, okrem ineho je aj fyzioterapeut, a bude vam vedit pomoct ohladne vyzivy a pohyboveho aparatu. Dufam ze sa nebudete hanbit ako v Trencine :)

lazo102, 29.07.2010 14:55
motoshop111:
No ja by som si ako sutaz rad pozrel najdlhsi skok na Sverepskej prednej bani..predsa je len originalna.Bolo by to podla mna dobre.Ak sa pojde posledna bana,tak aj tam by bolo zaujimave dat casovku,kto ju najrychlesie prejde so startom s miesta,bzucaci by sa celkom potrapili :-)Aj sutaz o najhlucnejsiu motorku by mohla byt,pripadne najkrajsiu..myslim ze je vela napadov,aj v piti piva by sa dalo sutazit B-)

momo, 29.07.2010 15:18
To pitie piva beriem ale skoky to sa mi moc nepozdáva.

pipo, 29.07.2010 16:39
momo-ja by som si tie skoky pozrel nahodou raad ale zase nie hocikt by sa potom mohol zucastnit :lol: vo Sverepci take neodporucam... alebo potom uz lne MISS MOKRE TRICKO :D :-P :bla:

momo, 29.07.2010 18:14
Ved presne to som myslel že kto by mohol a kto nie .Už nechcem vidieť behať sanitky hore dolu .

199travis199, 29.07.2010 20:35
bude sa dat ist do depa uz v piatok ?

stanomx, 29.07.2010 20:56
Zdravím Vás, chalani! Dnes, teda vo štvrtok 29. júla 2010 o 13:00 hod. som prechádzal blízko Sverepca a nedalo mi, aby som nenavštívil "NKC". Pohľad na trať a hlavne na areál je čím ďalej žalostnejší, tak Vás chalani sklamem, ktorí sa tešíte do Sverepca, tak ako ja, že to nebude taká pohodovka, ako boli Kameničany alebo Trenčín. A ak naprší, tak obzvlášť. Na koľko som sa rozprával s chlapíkom, ktorý s malým traktorom zrovnal len rovinaté, dostupné časti, ostatné vo Sverepci nie je ani pohnuté a všetko tam dokonale chátra, takže česť Šenkviciam. Držím palce pánovi z Visolajov, ak to stihne do soboty pripraviť tak, ako to bolo v Nitrianskom Rudne, čomu však neverím...

momo, 29.07.2010 21:18
Stanomx. Uvidíme v sobotu ráno .Pokial uznáme niektoré úseky za nezjazdné alebo nebezpečné tak pokial sa to bude dať zmeniť prepáskovaním urobíme to.Mal som info že tam mal byť aj buldozér tak momentálne neviem .možno zajtra .

199travis199, 29.07.2010 21:21
no chalanom ktory tam boli trenovat bolo povedane ze este v stredu sa da trenovat co si myslim je zalostne malo casu na pripravenie trate na zavody trat by sa mala pekne dva tyzdne pred pretekmy uz zacat pripravovat potom to aj tak vyzera ked je malo casu jajha

slovak11, 29.07.2010 21:23
Ak sa to nestihlo do teraz tak sa to nestihne, predpoved počasia to asi nedovoli. Na zajtra je výstraha prveho stupna. Cenu? Najviacej špinavý od blata.

momo, 29.07.2010 21:23
199 .Pokial bude technika tak sa to dá aj v piatok slušne pripraviť . NKC je trošku iné ako dráha klubu .

doodi332, 29.07.2010 22:01
momo: podla toho ako to tam teraz vyzerá, tomu nepomože ani technika, a nieto začať práce den pred závodom... je to tam fakt dosť rozmlátené, samé ostré kamene, ktoré by bolo dobré zaniesť hlinou.... prosto povedané, celá trať potrebuje dosť súrne GO... :roll:

filipyz, 29.07.2010 22:03
tak som sa tesil ale ako to tu citam pomali ma aj chut prechadza :(

199travis199, 29.07.2010 22:10
filip : a co si cakal ked to neupravily ani na MKP

filipyz, 29.07.2010 22:20
juro>ze sa uvedomia uz by sa patrilo :bla:

doodi332, 29.07.2010 22:28
filip: oni sa už dávno uvedomili, len to je tak, ked niekto niečo hovorí, ale žiadno sa nečiní... :cry: je to tam toho škoda... takto si to zbytočne robí zlé meno...

tomXX, 30.07.2010 08:52
Uz sa "tesim". Ale ak to bude zle, tak vyvodim dosledky...

JURIPKO, 30.07.2010 09:20
Myslím že pre prašnosť sa trať upravovať určite nebude.

radoXXX, 30.07.2010 09:37
bol som tam asi pred dvoma týždnami pojazdiť a myslím,že to zvládneme,je to rozbité,ale ved nehráme šachy,ale jazdíme motocross,dúfam,že nikto nebude precenovať svoje schopnosti,lebo to potom nemdopadne dobre....je to nebezpečné a ťažké,ale pre každého rovnáke!!!!!

marika93, 30.07.2010 09:44
jede sa to určitě? za každého počasí? :)

tomXX, 30.07.2010 09:45
marika93: zajtra by uz nemalo prsat, takze v tom nevidim problem. Ak bude trat zjazdna, tak sa pojde.

lazo102, 30.07.2010 11:35
radoXXX:
presne si to vystihol,jazdi sa motocross a nie superbike...v poslednej dobe kazdy len pinda na Sverepsku trat aka je rozbita,ale mne sa to nezda nejak extra rozbite,ved nech sa pozru na com sa jazdi svet,ake su tam pocas zavodu rozbite trate..na Slovensku je samizda v poslednej dobe zvykom pindat na 10 cm kolaje a trat chcu mat vsetci suflikanti zrovnanu na milimeter!!!

Krnac-93, 30.07.2010 11:49
:D Aj tak neverim, ze to bude aspon s polovice take rozbite/vymyte ako moja trat :lol: :lol: len to blato :-/ :-P

doodi332, 30.07.2010 13:17
Moj pocit z posledného jazdenia, čo som tam jazdil, pred 3 týždnami, je že to na niektorých miestach treba upraviť, aj koli tým drážkam čo sú na nájazdoch na lavice, zjazdoch, a ten prvý zjazd dole, po bani, je jako whoops... už len koli bezpečnosti, aby Tomáš nemal zbytočné problémy by to bolo dobré minimálne upraviť... a netreba porovnávať MXMARKET cup zo zo svetom... na svete nejazdia hobbýci... :-/

tomXX, 30.07.2010 14:37
Uz prestalo prsat, cesty obschli. Predpoved hlasi noc bez zrazok a v sobotu zrazok len minimum.

patrik963, 30.07.2010 16:51
keby sa dali pridávať foto zverejnil by som ten "buldozér" čo dnes upravoval trať. Bol som tam o 14:00. Bude to zaujímavé ! ale teším sa

momo, 30.07.2010 17:48
OZNAM. Pred chvílou som telefonoval s p.Martinkom usporiadatelom preteku v Sverepci ktorý práve dopáskoval trať. Povedal mi že trať v rámci jeho možností pripravil ako najlepšie mohol a čo sa týka počasia ak nebude v noci mimoriadne silno pršať tak zajtra by to malo byť celkom dobré.

Sverepec je špecifický v tom že pokial priamo neleje do rozjazdy tak sa dá jazdiť celkom slušne a pri vätšom počte pretekárov sa tam zakrátko vytvorí dokonalí podklad . Jazdil som tam za každého možného počasia a stalo sa mi len raz že som nebol shopný odjazdiť celý okruh no to prišla taká prietrž mračien že ani diváci neboli schopný vrátiť sa zo zadu pod vežu.

Myslím že zajtra to budú skúšky ozajstných pretekárov aspoň v tréningoch. Je to určite dobrá skúsenosť overiť si svoje jazdecké schopnosti aj na mokrom -blatovom podklade. Aj ked Sverepec budí obavy v chalanoch ktorý tam ešte nejazdili ,myslím že sa tam odvezú aj úplný začiatočníci .Kto absolvoval RUDNO tak ten môže ísť v pohode na pretek.HLAVNÁ zásada je odhadnúť svoje schopnosti a bezhlavo neriskovať.

Ako vždy hovoril môj tréner kto dokáže zajazdiť na blate ten na suchu nemá problém. Takže zajtra sa vidíme v Sverepci priatelia.

Upravil momo, 30.07.2010 17:49:19

redbull631, 30.07.2010 17:59
ak nebude prsat tak budete mat zajtra aj fotografa ;)

biker09, 30.07.2010 18:03
Motorka nalozena a o 15 minut tam vyrazam ;)
Presne ako to bolo spomenute - treba jazdit v ramci svojich moznosti. Dufam, ze sanitka nebude mat tolko prace ako v TN. B-)

onoff, 30.07.2010 18:24
uz som myslel ze nepojdem pri vymene oleja som zalomyl vypustaci srob :-/ nastastie som vyrobyl druhy B-) takze motorka nachystana a hadam bude aj gopro takze tak bude aj nejake to onboard videjko a hadam aj nejake fotky :D

marek250, 30.07.2010 18:58
:cry:Narazene rebra mam :cry: :cry: mozno aj prasknute radsej som u doktora nebol :D uvidime ako co na to ranno zatial ledva zdviham pravu ruku a ledva dycham :(

pies, 30.07.2010 20:52
marek250: mal som to iste chod ku doktorovi, nepodcenuj to, moze to byt tak ze spravis nespravny pohyb a zlomene rebro ti prepichne pluca, tiez som si myslel ze to mam narazene a RTG ukazalo zlomeninu...

momo, 30.07.2010 20:58
Tak tak Marek takéto veci sa nepodcenujú . To je hazard so zdravím a to máš len jedno .Žiaden pretek za to nestojí.

marek250, 30.07.2010 21:12
:cry: :cry: ťažke rozhodnutie!Ranno sa uvidi!jj zdravie je len jedno momo!achhhh

sovietlc4, 30.07.2010 21:36
od koľkej je zajtra preberanie a prvé tréningy? Ďakujem

momo, 30.07.2010 21:41
Klikni si do červeného rámika MX market a dozvieš sa všetko.

sovietlc4, 30.07.2010 21:54
pozeral som tam a nič také som tam nevidel:)

volodaj, 30.07.2010 21:55
tak klikni ešte raz a daj si harmonogram ;)

jurajbel, 30.07.2010 23:08
V depe pohodička, nejeké ohníčky+grily...cca 20 áut
Trať je po celonočnom daždi trošku mäkká, ale mláky a blato je ozaj výnimočné. Štart je v pohode, určite je v omnoho lepšom stave ako na poslednom majstráku mládeže, je mäkká len vrchná 3-5 cm vrstva..
Vidíme sa ráno v depe!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tomXX, 30.07.2010 23:08
Doplnil som nominacku, zatriedil Technicke karty a mozeme ist na to ;)

tomXX, 31.07.2010 08:43
Prihlasenych cca 192 jazdcov, depo puka vo svikoch, este neprsi, trat celkom solidne nachystana. Za 15 minut na to idu Veterani, drzte im palce ;)

dany, 31.07.2010 17:24
:D. Pekne , pekne bol som Vás kuknuť...

TRAUMA, 31.07.2010 19:35
Teraz som dorazil zo Sverepca.Konštatujem:výborný pretek,organizačne za 1,chalani s CROSSTEAMU veľmi spokojný a perfektne vyvození,trochu málo divákov ale to je asi tradícia.Usporiadateľom patrí vďaka,ich úsilie malo význam.

ado223, 31.07.2010 20:05
no este k tomu trencinu, s tym hodnotenim ste to trosku dovrzali, na masters sa zabudlo? :bla: dufam ze vo sverepci sa to uz nestalo. :-O (dúfam že na sľuby sa nezabudlo).

momo, 31.07.2010 20:49
Zatial len rýchlo a stručne .Zabudnite na nepodarený Trenčín tešte sa z Perfektného Sverepca.Vdaka Miro Martinaka za krásny pretek.

p.s. V TN bude reparát a ja sa skúsim naklonovať aby som mal dostatok usporiadatelov.

jogging, 31.07.2010 21:41
martinkovi velka vdaka krasne som sa povozil len rano na oboznamovacom trenigu veterani trochu blata ale potom nadhera . sverepec treba zaradit viac krat skoda takej krasnej trate .organizacia na 1. bolo super. :D

tomXX, 31.07.2010 22:17
Bal som sa, ale teraz to hodnotim ako najlepsi pretek serialu! Rekordna ucast 194 pilotov, vsetko klapalo. Diky Miro!

biker09, 31.07.2010 22:22
Pretek, organizacia a atmosfera super, len dve veci neboli v poriadku - marsalom chybali modre vlajky a niektory jazdci stale nevedia co znamena zlta vlajka :bla: :bla:

jurajbel, 31.07.2010 22:43
Včera obavy, dnes perfektné pocity - asi u všetkých, ktorí si pekne zajazdili. Vďaka perfektnej organizácii sa konečne podarilo zabezpečiť aj v toľkokrát "preklínanom" NKC pekný pretek!
Vďaka Visolajčani!
Biker09- buďme radi, že aspoň niektorí pochopili význam žltých, na budúci rok sa začne s modrými a možno aj čiernymi!!
Všimol som si mnohých, ktorí by si tú čiernu zaslúžili!!!

momo, 01.08.2010 00:27
TAk tak Juraj rozhodne sa bude podstatne razantnejšie pristupovať ku disciplíne jazdcov v preteku. pokial chcete mať pretek takmer na úrovni MSr tak aj vaša disciplína bude musieť byť adekvátna .

Jaro4T, 01.08.2010 07:56
Pretek to bol perfektný, počasie vyšlo, povrch trate k nezaplateniu, organizačne tiež super len škoda že si to odniesla moja klučna kosť :cry:

tomXX, 01.08.2010 08:48
biker09: jedno DQ pre nerespektovanie vlajky sme vcera udelili, a bude ich viac.

majof, 01.08.2010 09:02
ako čítam, tak tým viac lutujem, že som nebol :( muselo byť super...kedy budú výsledky?

momo, 01.08.2010 10:05
Majof tak tomu ver že máš za čím lutovať . Myslím že pre chalanov ktorý idú prvú sezónu to bola skutočná škola.Ráno sa potrápili s blatom a poobede si zajazdili na perfektnom povrchu . Trať bola v rámci možností pripravená dobre .To že sa počas preteku podstatne zmenila je úplne normálne nakolko pri počte pretekárov ktorý na nej jazdia nie je možné aby zostala ako letisko .To že ziazd po bani bol ako roleta to bohužial nie je tak jednoduché upraviť nakolko to by musel byť dlhodobejší proces úpravy ktorý by si vyžadoval financie možno zo všetkých pretekov tohto seriálu. Nkc je momentálne v takom stave v akom je pre rôzne príčiny . Miro Martinka s manželkou išli do dosť velkého rizika nakolko skutočne bolo tažké odhadnúť účasť pretekárov . Nato že zatial neporiadali vela pretekov sa im podarilo urobiť pretek na velmy vysokej úrovni . Počasie im prialo a závodníci sa im odmenili bohatou účastou . Treba rozhodne podakovať celému kolektívu ludí ktorý pretek pripravili a boli jeho súčastou.

V klube kde je dostatok zapálených ludí je podstatne jednoduchšie poriadať pretek ako tam kde tých ludí treba prosiť by prišli a podaktorý prídu len ak sa im slúby fin.odmena a nakoniec nepodajú adekvátny výkon. Ano každý povie ved čo ten vlajkár ved on tam len stojí a pozerá sa na pretek a ked niekto spadne tak máva . To je jedna stránka veci druhá stránke jetá že tento druh pretekov ktorý robíme je aj o tom že ten človek tam stojí aj 10 hodín v prachu ,daždi ,slnku, a musí byť stále v strehu,nakolko jedna rozjazda nasleduje za druhov . Ano ideálne by bolo keby boli dvaja na jednom stanovisku ale to je realizovatelné len v velkom klube a pri dostatočnom počte nadšencov.Bolo by to super jeden máva a druhý pomáha spadnutému pretekárovy. No bohužial realita je iná /aspon zatial/ .Je velký problém vlajkára dobre zaškoliť to je proces ktorý si vyžaduje dosť vela času .ideálne je ked je vlajkár človek ktorý jazdí alebo závodí lebo ten vie podstatne lepšie vyhodnotiť situáciu a adekvátne k nej zareagovať . V inom prípade sa to musí všetko tomu človeku vysvetliť a každú sitáciu mu takmer namodelovať aby vedel adekvátne zareagovať aj tak nie je isté že to bude dobre . Dalšia vec je ovplyvnovanie divákmi.Ten človek musí nejako zareagovať a vec že nanho začne revať viac ludí mu ozhodne nepridá na zachovaní chladnej hlavy .To by si mali hlavne uvedimiť doprovody pretekárov ktoré tvoria podstatnú časť diváckej kulisy. Jazdecká disciplína je taká aká je ale tiež sa dá zmeniť a aj sa bude meniť .Každý pretekár si musí uvedomiť jedno že ten vlajkár je tam pre neho ad1.aby mu signalizoval že je niečo na trati ad.2 aby mu možno aj zachránil zdravie pokial leží po páde na trati .Musíme si uvedomiť že pády su súčastou tohto športu a padajú aj dobrý aj slabší jazdci a pokial zostanete po páde bezvládne ležať na dráhe tak máte len jednu šancu že ten vlajkár urobý všetko preto ba na vás nikto neskočil alebo vás neprešiel . PRETO BY SOM SI PRIAL ABY STE VLAJKAROM PREUKAZOVALI TROŠKA VIAC ÚCTY. Vynasnažíme sa s Tomášom čo možno najviac ich dobre pripravovať na pretek a tiež aj vás pretekárov troška prevychovať.

Troška ma mrzý že na pretekoch nie je taká pohodová atmosféra ale začalo sa to brať dosť vážne a ludia niak spolu nekomunikujú a nebavia sa .Možno je to tým že sa ešte nepoznajú a na budúce to bude zase o niečo lepšie .

Robíme to preto aby chalani čo už motorky majú sa len tak nevozili ale aby mali troška aj motiváciu .Ved každý si nájde svojho súpera niekto na prvom ,niekto na dvadsiatom prvom.Na každom mieste sa závodí .A to je to prečo to robíme aby každý mal svojho súpera a tešil sa na další pretek že sa stretnú v depe pokecajú ,zasmejú sa a na dráhe si nič nedaruju v rámci fer plej .

No ale som sa rozpísal . :-P

Upravil momo, 01.08.2010 10:07:52

jeffo, 01.08.2010 11:53
vo Sverepci to bolo velmi vydarené, povrch ráno som síce nevidel ale vo finálových jazdách vyzeral ideálne. A na ten počet jazdcov vyzerala trať dobre aj ku koncu len s výnimkou vrchu prvej bane a zjazdu z nej. A škoda že bolo tak málo divákov, ale to už je vec propagácie podujatia.

199travis199, 01.08.2010 12:33
nabuduce budem aj rozmyslat ci pojdem vobec jazdit ked nam do tried nabachate takychto strelcov potom to viacerych amaterov odradi ich to tiez povzbudi ked budu na priklad do 10 ny
- dalsia vec na zaciatku serialu sa slubovali kvalifikacne jazdy a kde sú ? v MX1 nas bolo 46 a to sa dá vobec aj jazdit ?
inak trat nemala chyby

biker09, 01.08.2010 12:39
Momo: V piatok vecer bola atmosfera super ;)

jotoma, 01.08.2010 12:41
Zdravím. Sverepec bol azaj super.Ráno bolo síce blato hlavne pre 50 a 65, na tých malých kolesách mali dost problémi,ale pretek už bol super.Škoda že mi chlapec padol na štarte a narazil si ruku.Myslím, že by bolo na uváženie aby začali jazdiť 50 a 65 samostatne.S 85 je to už dosť velká palba a tí na menších neberú žiadny ohlad.Poznám aj 50 čo by išli,ale tatko ich s 85 nepustí.A má aj celkom pravdu.Pouvažujte nad tým.

Mr.Yamaha, 01.08.2010 12:45
momo: ( Troška ma mrzý že na pretekoch nie je taká pohodová atmosféra ale začalo sa to brať dosť vážne a ludia niak spolu nekomunikujú a nebavia sa .Možno je to tým že sa ešte nepoznajú a na budúce to bude zase o niečo lepšie .)
Bol som párkrát zakrosiť aj MKP a naozaj krosári sa k sebe chovajú úplne hrozne,je to tam v depe hrozne chladné a napäté,akoby chceli jeden druhého vystrašiť,neznášam túto atmosféru,všetci sú dúležití ako majstri sveta.
Smola je v tom,že netrávite spolu tolko času ako my,od piatku do nedele je vela príležitostí na spoznávanie,jazdia sa rôzne závody dvojíc a často sa to poprepletá núdzovo aj medzi cudzími chalanmi ktorí nemajú dvojicu a vznikne nová rasa,nové kamarátstvo,ako aj u mňa včera v Domaniži.Závod je dlhší ako cross a potom sa to po prvom dni pri pivku rozoberá ako bolo a ako bude až z toho ráno bolí hlava a mám kopu známych /aj z CZ/ na ktorých sa vždy teším.

momo, 01.08.2010 12:54
travis199 Zmeny rozhodne nastanú a dosť velké .Začali sme niečo o čom sme poriadne nevedeli ako sa rozbehne .účasť je obrovská až nezvládnutelná .Jazdci sa budú presúvať,budú sa meniť možno aj kategórie ale tento rok asi nemáme šancu urobiť . Su ešte dve podujatia a potom bude čas hodnotiť a uvažovať o zmenách .Tu budeme diskutovať a plánovať a čítať vaše názory a pripomienky . popracujeme s Tomášom na novej verziiCC capu .V nej by mali skutočne závodiť seberovný.

Jotoma .85 pôjdu samostatne už v Trenčíne aj Beckove V Sverepci sme to neodhadli a bola to velká chyba a risk .Len ak by celkovo 85,65,deti bolo menej ako 10 prihlásených pôjdu spolu

Upravil momo, 01.08.2010 12:56:21

jurajbel, 01.08.2010 12:56
Jozef, mrzí ma, čo sa mladému stalo...Dúfam, že bude v poriadku a na budúcom preteku zabojuje. Týmto ho pozdravujem -nech vydrží!!!!
Ak si pozrieš nominačku - je tam 7x50ka a 13x65ka - keby prišli všetci, určite by sa dalo uvažovať nad samotnou triedou-rozjazdou. Viem, že organizátori sa tým vážne zapodievajú /včera to momo spomínal/ je to aj v ich záujme a držím im palce, aby to nejakým rozumným spôsobom vyriešili a rozsekli. Už to je od nich záslužný čin, že vôbec zaradili a pamätali aj na deti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Teraz ich treba v tomto úsilí podporiť a zúčastňovať sa v hojnejšom počte. Kvalita príprav pretekov, i samotný priebeh nasvedčuje dobrému, novému seriálu.
A dali v ňom možnosť ozaj amatérom-hobby jazdcom aj v triede detí, aby si pekne zajazdili - tiež som len tŕpol, aby sa niečo nestalo - bolo to veľmi krátke a natlačené.
A k tomu, že tí väčší neberú ohľad na tých malých - NIE JE PRAVDA! , pretože ak si si všimol chlapcov, čo už majú čosi odjazdené, radšej zabrzdili, spomalili, bezpečne malého predbehli a potom si zase nasadili svoje tempo. Bolo tam viac chlapcov-začiatočníkov, ktorým treba vysvetliť, že po dráhe nemôže jazdiť sprava-doľava a obchádzať nebodaj kalužku či kamienok, pretože tým náhlym vybočením sa dostane do kolízie s jazdcom za a vedľa neho.
Ale to isté som si všimol aj vo väčších triedach, tam toho bolo omnoho viac...

pipo, 01.08.2010 13:01
pretek super,pocasie super povrch super-teda ked nepočitam zoznamovaci trening de som tu svoju yamasku 125 skoro zavrazdil :D (tolko blata este nevidela ) a a to som nedal ani 2kola :lol: ale potom super!! a k tej atmosfere len tolko ze podla mna je super spoznaly sme vela ludi a problem je skor v tom ze keby sa mam u kazdeho zastavit a len na chvilu pokecat tak asi nemam ani kedy jazdit a chystat moto ;)

jotoma, 01.08.2010 14:15
Vdaka za posporu. Tomáš je v poriadku, len je nasraný že si nezajazdil na tom ,,másielku",lebo taká trať ako bola na pretek v Trenčíne ani Beckove asi nebude. Ale ideme dalej a tešíme sa na Trenčín.

momo, 01.08.2010 14:18
Mr.Yamaha .Ano cc je o niečom inom ako kros .ale aj tak je to len o ludoch . Vieš ale len taká vec napr. neni som na bedni tak ma to nezaujíma a nejdem sana vyhlásenie ani pozrieť ,radšej idem rýchlo domov aby som tam bol o pol hodinu skôr .Takže chalanom ktorý dosiahli úspech nemá ani poriadne kto zatlieskať ale ved raz možno niečo vyhrám aj ja a kto bude potom tlieskať mne? Odmenujeme jazdcov až po šieste miesto sice len medailou ale niektorým nestojí ani tá medaila za to aby si po nu prišli.
Je rozdiel poriadať pretek v RUDNE kde divácka kulisa je aspon nejaká lebo ludia si povedia pôjdem sa poobede kuknúť ked doma všetko porobím .No a napr .V TN kde je dráha pri meste a tam dostať divákov je o to horšie že majú podstatne viac možností na výber .A Svererpec už vôbec nie lebo tam prídu ledva na MSR alebo lepšie .Takže tá nkulisa tam rozhodne chýba . Budeme sa rozhodne snažiť preteky viac spropagovať ale nie je to jednoduchá ani lacná záležitosť . Kolký z vás by boli napr ochotný nalepiť si na svoju dodávku plagát MX market cup a voziť ho tam zadarmo ?

filipyz, 01.08.2010 14:27
pretek sa mi pacil az na ranny trening kedy som sa dobre vytrapil a zacala mi blbnut prevodovka preto som ostaval vzdy vysed vo vyjazde na kvalifikacii sa mi to uz pacilo viacej ale prevodovka haprovala cim dalej tym viac aj ked som myslel ze to neni mozne a tak ked mi neslo v prvej jazde podradit z trojky tak som sa nato vykaslal lutujem ze som to nemoohol vsetko odjazdit tak ako sa ma :( ale zabavil som sa zo super ludmi .pacilo sa mi

momo, 01.08.2010 14:43
Filipyz.Som rád že si spokojný aj napriek poruche moto .Daj do dohromady a v TN sa vidíme.

RiderMX, 01.08.2010 14:54
Este pred prvýmy treningamy bolo jasné, že ak nezaprší tak na meračku nás čaká ideálny povrch, tak sa aj stalo :) pretek pripravený, dráha krásne pripravená,zrovnaná,vypáskovaná. Jediné čo by sa mohlo zmenit bolo to aby prešiel na štarte zelenou vlajkou, aby si ho aj tí menej všímavý všimli, ale inak pekne zvládnuté. K tomu trenčínu, som prekvapený že dosť ľudí to kritizovalo, trať bola takisto krásne pripravená, a to polivanie bol výmyslel za 100 bodov, tam bol zasa tak divno prerobený ten zadný usek ktorý sa nakoniec ani nešiel, mna osobne sa ten zadok páčil najviac tak ako sa jazdil na minuloročnom MOTOCROSSOVOM CEPME, teraz my to prišlo taká endurová vložka, aj keď na druhej strane, dosť technická :)

Mr.Yamaha, 01.08.2010 15:34
momo: presne tak,neumiestniť sa a ešte zatlieskať súperovi ,to dá asi zabrať viac ako závod samotný.....stačilo by aby na rozdávanie pohárov zostali všetci a bolo by to o.k. ..žeby športová prajlivosť???

199travis199, 01.08.2010 15:35
co tak nabuduce ocenit aj najlepsieho fanusika poznam dvoch ktori fandily nie len znamymi jazdcom ale aj ostatnym

starec, 01.08.2010 17:56
momo:nie vsetci prchaju po odjazdeni domov preto ze su neprajni, ale jednoducho utiekli od manzelky, od deti rano o 5 00 a kedze si odzavodili svoje, chcu tych par kilometrov domov odfrcat si trosku skor, dat pivecko, sadnut k telke :lol:. ved vzdy je tam mnozstvo mladych chlapcov a dievcat, ktore su na pretekoch uz od piatku, ktory domov neponahlaju, tak nech tlieskaju aj za nas fotrov, ktory odtial zmizneme hned po druhej runde :hacker:

filipyz, 01.08.2010 19:14
momo> no dufam ze sa mi to podari spravit uz sa natom pracuje .....takze dufam ze v Tn sa vidime :)

redbull631, 01.08.2010 21:17
galeriu mi este nezverejnili tak dam sem link tu najdete na mojej stranke zatial len 750 fotiek neskvor pridam este druhu cast,spolu ich je daco cez 1000 :-P tak klikajte :hacker:
http://martin377.rajce.idnes.cz/MXMarket_CUP_Sverepec_2010_1.cast/

momo, 01.08.2010 23:12
Starec pol hodinka ti nič nepridá ani neuberie. Volakedy ked som závodil tak sme na výsledky čakali aj 1,5 hodiny no dnes ich máme takmer po dojazde posledného jazdca.
Asi to spravíme tak že sa po pretekoch bude opekať nejaká svinka a vínko a pivkoa nealko ZDARMA to tam potom podaktorý zostanú aj do nedele .



Upravil momo, 01.08.2010 23:14:47

lazo102, 02.08.2010 11:40
som rad ze su tu po zavode uz len dobre dojmi zo Sverepca a nie pindanice na rozbitu trat a podobne..normalne ma trhalo ked som sa bol pozriet na zavod,jediny zavod serialu som chcel ist odjazdit u nas doma aj to sa mi mrcina pokazila vo stvrtok :bla: cloveka by slak trafil :cry: tak dufam,ze narok ste vo Sverepci zasa!!!

JURIPKO, 02.08.2010 13:05
Po Rudne kde som doma som si aj ja konečne dobre zajazdil v MX-MARKET CUPE.

momo, 02.08.2010 23:20
Juripko .Dúfam že si celkom nezanevrel na Trenčín a prídeš povrkať ?. :-P

JURIPKO, 03.08.2010 08:33
Jasné momo že prídem ja nezanevieram sem tam skonštatujem a idem dalej ;)

cuker, 03.08.2010 10:08
to ked som ja nezanevrel na Trencin a to som si tam zlomil ruky tak asi nikto... verim ze na 14-teho poriadne nachystate tu trat...aj ked mne to moze byt jedno...sverepci je nadherna trat skoda ze som nemohol :( ale pozavodil som si ocami :D

momo, 03.08.2010 11:07
cuker.urobím maximum čo budem môcť.

TRU, 03.08.2010 15:47
momo- "Kolký z vás by boli napr ochotný nalepiť si na svoju dodávku plagát MX market cup a voziť ho tam zadarmo ?"- ja. ;) aj 2,aby bolo na 2 strany. :lol: (velkost upresnime,daj vyrobit,ja zatial umyjem prvy raz dodavku kvoli tomu :D :lol: )

palst, 03.08.2010 16:33
V Trencine sa mozno budu chlapci menej stazovat na silnu konkurenciu - cast asi pojde do Vistuku na MKP.
Ale ono nikdy to nebude celkom vytriedene - aj ti co jazdia MKP si chcu zajazdit. A povedat ze len do 7. miesta v MKP su "MASTERS" tiez nie je celkom koser - su chalani, ktori jazdia aj MKP len obcas a hoci su vymakani a skoncia tam v jednotlivych zavodoch na poprednych miestach - v celkovom poradi su vzadu, lebo neabsolvuju vsetky kola.
Chlapci zaciatocnici si ale musia uvedomit, ze ani pohar MX market cup nevyhravaju vsetci, ale len jeden a jazda spolu so skusenejsimi chalanmi im mozno nieco da - potiahne ich trochu, motivuje...my sme s Misom zacinali rovno v MKP a nestazovali sme sa, ze su tam lepsi ako my. Doteraz sa im snazime vyrovnat.
A neviete kedy budu priebezne vysledky MX market cup?

sponzor, 03.08.2010 19:59
Len taká poznámka pre tých, čo tu stále riešia umiestnenie jazdcov MKP v súťažnom ročníku 2010. Zaradenie jazdcov do triedy hobby v MXMARKETE pre súťažný ročník 2010, sa robí - robilo podľa kritérií - umiestnení jednotlivých jazdcov do roku 2009. Teda do posledného skončeného súťažného ročníka. Akékoľvek výborné umiestnenie v sezóne 2010, v akejkoľvek súťaži, už nemá vpliv na preraďovanie jazdcov v rozbehnutej súťaži! Nerobí sa to v žiadnom športe! Čo sa týka jazdcov z CZ, tam je trochu problém s kontrolov ich umiestnenia v minulých ročníkoch. To dúfam uznáte. Preto je tam možnosť preradiť jazdca po kvalifikačnom tréningu, ak moc vyniká nad ostatnými. To sa ale vo Sverepci nastalo ani v už spomínanej MX1. Čo takto si uvedomiť, že sú aj lepší ako ja a začať viac trénovať?

momo, 03.08.2010 23:05
Tru.OK . Budeme to riešiť na dalšiu sezónu.

Už som tu písal že zásadné zmeny už v tomto roku nečakajte . Po sezóne budeme podstatne múdrejší a hlavne budeme mať o vás podstatne lepší prehlad ,takže aj triedenie a zaradovanie bude jednoduchšie . Kludne môžeme prvých troch preradiť do masters a potom sa začne to čo v MKP .Chalani budú závodiť len tolko aby sa nepreradili .To nechcem dosiahnuť ale rozhodne zmeny budú . Treba počkať.

motoshop111, 07.08.2010 15:37
POĎAKOVANIE.
Touto cestou by sme sa chceli poďakovať všetkým jazdcom, divákom, vlajkárom,fotografom,záchrannej službe,organizačnému výboru a všetkým, ktorí sa na organizácii závodu vo Sverepci podieľali.

Stretneme sa 14.08.2010 v Trenčíne!

MOTOSHOP VISOLAJE TEAM

cuker, 07.08.2010 16:02
priebezne vysledky nebudu ? :roll:

tomXX, 07.08.2010 17:47
Priebezne vysledky budu. Mal som narocny tyzden v praci a vela behaciek okolo domu... Urobim ked budem moct.

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!