Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Všetky články Rozhovory Reportáže Bleskovky Technika a údržba Novinky Pozvánky Výživa a zdravie Škola jazdenia

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
logo

KTM SXS: Ideálna motorka, alebo ako som objavil Ameriku

Pridané 20.03.2008 19:00, autor richi, prečítané 26920x

Prvé skúsenosti s motocyklami SXS som prežíval v roku 2006, keď som si kúpil prvú 450 SXS. Jazda na motocykli SXS je niečo viac, niečo lepšie, ako milovanie s najlepšiu ženou o ktorej určite vieš, že je najlepšia v tvojom okolí. SXS je to najlepšie čo si vie bežný smrteľník zakúpiť medzi sériovými motocyklami a základ na ktorom budujú svoje špeciály teamy, ktoré jazdia majstrovstvá sveta.

FB Zdieľať článok na Facebooku

F 2007 na ktorých som odjazdil sezónu 2007
F 2007 na ktorých som odjazdil sezónu 2007
V čom spočíva tajmstvo SXS?

SXS má brzdy z lepších materiálov s vyššou účinnosťou brzdenia, ktoré používajú aj konkurenčné teamy, ako Rinaldi Yamaha team. Lepšie tlmiče pérovania, titanový výfuk, špeciálne okuliare tlmičov a riaditká s gélovým uchytením. Iný rám, sedadlo s protišmykovým povrchom, silnejšiu štartovaciu páku, upravený rám, antihoopingovú spojku a ešte kopec drobných detailov, ktoré ovplyvňujú celkový dojem z jazdy na motocykli. Kto spozná rozdiel medzi SXS a sériovou motorkou, kto už raz zažil vôňu benzínu zmiešanú s prachom trate, ten určite vie o čom píšem. Ak to už raz niekto prežil a má to v génoch zakódované, tak znovu a znovu bude chcieť prežívať ten nádherný pocit! Bez ktorého sa nedá žiť a prežiť ani minútu. Podobné je to aj s milovanou ženou, alebo s milovanou motorkou, bez ktorej sa nedá žiť a možno je to horšie ako závislosť. Ešteže to je menej negatívna závislosť, ako drogy, alkohol a cigarety. Radšej buďme závislí od super motocyklov a ešte lepších žien, ktoré nám nezničia život! Síce budú rovnako drahé a exkluzívne, ako milenka z najdrahšieho podniku, ale aspoň raz si budeme môcť na staré kolená vnukom povedať: "stálo to za to!"
F 2007 v úprave na preteky supermoto
F 2007 v úprave na preteky supermoto
Sezóna 2008 sa začínala pre mňa dosť zúfalo, modely SXS sa vypredali skôr, ako som si tú svoju stihol objednať. Na modely SXS sa treba pripraviť psychicky aj duševne, ale hlavne finančne! Nie je to také jednoduché a nie každý ju len tak dostane. Fabrika KTM eviduje jazdcov na strojoch SXS a každoročne ich aj pozýva do Mantovy, kde im bezplatne nastaví motocykel podľa váhy a štýlu jazdy. Moja zvedavosť na nový model SXS bola o to väčšia, že do dnešného dňa som neobjavil oficiálnu, alebo skôr žiadnu fotku ani len zmienku o technických údajoch pre nové modely 2008. Aj som sa s tým zmieril a začal jazdiť na replike Stefan Everts 450 SX-F 2008 a 250 SX-F 2008.

Replika Stefan Everts, ale stále len SX-F?

Repliky Stefan Everts sú veľmi pekné a zaujímavé motocykle, kde dostanete kopu zaujímavých doplnkov zadarmo v cene motocykla. Najzaujímavejšie sú určite polepy Stefan Everts a výfuk Akrapovič. Modely KTM 2008 sú už v sérii veľmi dobré motocykle a o modely 250 SX-F sa určite dá vyhlásiť, že je najlepší motocykel v sériovom prevedení na trhu vo svojej kategórii, preto si ju vybral za svoju aj Martin Kohút. Motor je jednoznačne najsilnejší. Celková hmotnosť motocykla s náplňami je len o pár gramov vyžšia, ako hmotnosť najľahšej Suzuki. Na to, aby ste dosiahli rovnaké výkonové parametre u japonských konkurenčných motocyklov je nutné zakúpenie všelijakých A a B kitov za sumy presahujúce ceny sériových motocyklov na úkor životnosti motocykla. Potom jazdec jazdiaci na úrovni Martina Kohúta musí každých 20 – 25 moto hodín meniť diely v motore, alebo celý motocykel. KTM 250 SX-F mu v sérii výdrži trochu viac asi 40 – 45 moto hodín.
F 250 2008
F 250 2008
Sériová KTM 450 SX-F má druhý najsilnejší motor, maličko slabší od Husqarny , ale má jeden z najlepších a najlineárnejších priebehov výkonu medzi štiristopädesiatkami. Priebeh výkonu sa dá prepínať prepínačom krivky na riadidlách. Jazdec má k dispozícii rôzny výkon a ladenie medzí jemnou krivkou na blato a ostrou krivkou na suchý podklad. Pre hobby jazdcov a jazdcov zo slabšou kondičkou ako mám aj ja doporučujem krivku na blato :)
Zadný náboj Excel, hrubší kotúč a racingové Brembo brzdy
Zadný náboj Excel, hrubší kotúč a racingové Brembo brzdy
Detailný pohľad na Stealth kolesá, ktoré používam kvôli vyššej pevnosti a nižšej váhe. Zadné koleso má dvojité ložisko a výdrží viac. Oranžová rozeta s oceľovým ozubením výdrži tri krát toľko, ako sériová hliníková rozeta. Oplatí sa použiť X-ringovú reťaz kvôli životnosti reťazového kitu, ale na úkor výkonu. O-ringové alebo X-ringové reťaze uberú 1 až 2 kone z výkonu vašeho motocykla. Brzdový kotúč SXS je hrubší, lepšie brzdí ako sériový a neprehrieva sa.
Spojka Hinson, rezonátor Akrapovič a CNC frérozvaný, čierny kryt spojky
Spojka Hinson, rezonátor Akrapovič a CNC frérozvaný, čierny kryt spojky
Modely SXS používajú vpredu plávajúce brzdové kotúče, ktoré majú rovnakú brzdnú účinnosť aj v extrémnych situáciách. Pevné kotúče sa niekedy seknú a nie vždy majú rovnakú účinnosť. Určite ste už po skoku zažili ten pocit, že Vám páčka prednej brzdy blokuje brzdu, keď to predtým nerobila. Modely SXS 2008 používajú výfuky Akrapovič s rezonátorom a spojky Hinson. Spojkový dekel je vyrobený na CNC stroji a je čiernej farby. Poťah sedla je protišmykový a dodáva ho firma Selle. Brzdy a tlmiče pérovania SXS sú najdôležitejšie súčiastky, ktoré ovplyvňujú rýchlosť jazdy na špeciáloch SXS. Na motocykli sú aj oranžové doplnky KTM power parts, ktoré ovplyvňujú vzhľad motocykla. Vzhľad a dizajn sú veľmi dôležité veci veď všetko sa odohráva najprv vo srdci a potom v hlave. Tak ešte zopár drobností a hurá na trať...
F 450 2008
F 450 2008
To, či je 450 SXS-F ideálna motorka zatiaľ neviem, ale už špekulujem na tým, čo keď sa kvôli váhe a vysokému výkonu neosvedčí... Sú technické trate, ako Gbelce, kde sa oveľa lepšie jazdí na 250 4T. Tam sa javí 450–ka ako ťažký traktor, ktorý váži akoby o 20 kilo viacej. Plynulejší a lepšie dávkovateľný výkon ľahučkej dvestopädesiatky navodzuje rýchlejší pocit z jazdy. Či som v skutočnosti rýchlejší, ťažko povedať a ukázali by to len stopky. Ale ide hlavne o ten pocit a radosť z jazdy. Ale už chystám náhradnú variantu - motocykel 250 SX-F s obsahom valca objemu 280 cm3, alebo 305 cm3, tak to by mohla byť tá skutočná bomba, ten skutočne ideálny motocykel s doplnkami SXS! Už len vydržať, kedy tie prvé valce 280 cm3 a 305 cm3 dorazia!
Táto SXS-F 450 je jediná SXS 2008 na Slovensku a podobné už asi nezoženiete ani v zahraničí - všetky boli rozpredané v rámci predobjednávok. Zakúpiť ho môžete u predajcu OKR v Náne, ako aj iné motocykle a príslušenstvo KTM, pneumatiky, polepy a veľa iného.

OKR bike distribution
Richard Kuba
Madachova 80
943 60 Nána

Tel: 036 / 7597 014
Fax 036 / 7597 290

Fotogaléria k článku


Počet fotiek v galérii: 36
450sxsf11.jpg
450sxsf16.jpg
450sxsf18.jpg
header.jpg
sxsf2007.jpg
Hodnotenie článku nie je k dispozícii.

Komentáre k článku

MisoSX, 20.03.2008 19:25
hmmm...to je všetko pekne..ale kde ma na taku moto nahrabat obycajny clovek?...vyzera to fakt pekne.ako to jazdi to neviem,rad by som to skusil.ale čo už..ostava mi len ticho zavidiet tym co nieco take maju.ja som rad ze mam DIRTBIKE :D

MisoSX, 20.03.2008 19:26
.........a tiež je oranžový :D

Asterisk, 20.03.2008 19:27
Richi opisal si to krasne,skutocne rozumiem tvojim pocitom ked jazdis na takom dele a v dobrom zavidim :lol:ale ako je to so spojkou na KTM dost casto odchadzaju,celkovo SXF 450 07 neboli asi velmi vydarene,alebo teda jedna seria

ador11, 20.03.2008 19:36
to si treba kupi TM za polovicnu cenu a su k tomu este aj tlmice marzocchi a ohlins

RIKI TS, 20.03.2008 20:29
Pripada mi to skor ako reklama...... , hm keby to napisal niekto iny....

madmajky, 20.03.2008 20:41
Zaujimal by ma este rozdiel medzi SXS a fabrickou motorkou co pouzivaju svetove teamy

copins, 20.03.2008 20:44
no neviem mne sa to zda setko take pozliepane z coho sa dalo kusok odtial a kusok z tadial no proste nic original kazda vec ina zancka
ako na KTM sa mi slo dobre dobre sedi pod zadkom
ale setkych co ja osobne poznam co na nich jazdia tak hovoria ze KTM maju makke matelialy a preto ze su niekedy dost kazove

wzameister, 20.03.2008 20:46
hej riki pravda...tu to niecim zavana..." a podobné už asi nezoženiete ani v zahraničí - všetky boli rozpredané v rámci predobjednávok. Zakúpiť ho môžete u predajcu"...bla bla...tak hej alebo nie?

adi13, 20.03.2008 20:57
ale v kazdom pripade pekny clanok v ktorom ju vynachvalil;-)

matus368, 20.03.2008 21:16
motorka je krásna

matus368, 20.03.2008 21:16
motorka je krásna

mama, 20.03.2008 21:43
aj tak by som ju skúsil zajtra v tom blate a snehu :D

jofan, 20.03.2008 21:48
reklamu si urobil neni to az taka skvela motorka hoc aka motorka sa snou moze porovnavat a tutu v tom clanku je to napisane akoze nemoze sa snou ani jedna rovnat uplny blabos podla mna

ROBO ZIGO, 20.03.2008 21:56
Pekne si si vychválil motorku,ale pravdepodobne si sa neviezol na YAMAHE 450F!Kam sa hrabe KTM?

_NoFeaR_, 20.03.2008 21:58
ties mam 450 sx ale 2005 a je to krasa

emil, 20.03.2008 22:41
Super reklamny članok,škoda že ho nepísal nadšený majitel novej Sxf ktory nema s predajom nič spoločné.Píšeš tu o rôznych vychytavkach ktoré požívaš pre to alebo ono,každy dobre vie že ocelova rozeta vydrží viac a nemusí byt ani oranžová a vzápetí je tá moto na predaj :D Ale dost bolo krityky KTN su naozaj špičkové stoje o tom nieje pochýb!!!Sam som si vyskušal exc525 07 a exc 450 06 a su to super stoje po všetkých strankach :-P Tak ti prajem velku predajnosť!

Jinx, 20.03.2008 23:25
nikdy nepridem na chut tym modernym KTMackym zadnym tabulkam...

ktmimages, 21.03.2008 05:59
Ešte že sú na predaj byty v Náne,samozrejme od richiho,
no sxs nemá chybu až na tú sci fi cenu.

y797, 21.03.2008 08:13
ktmimages tie byty na predaj maju asi vacsiu percentualnu uspesnost predaja ako ta sxs

nikto, 21.03.2008 08:45
nemam rad hlasy tato motorka je najlepšia , každa moto je ina , ale hlavne každý z nas ma iny ROZPOČET !!!

jojo11, 21.03.2008 09:16
:roll: Aj medzi "chválou" je možno pravda - napísal: "Sériová KTM 450 SX-F má druhý najsilnejší motor, maličko slabší od Husqarny". Nechcem nasilu chváliť Husqvarnu (zato že ju mám) ,lebo s SXS-F-kou nemám skúsenosti. Veľkú úlohu hrá ako všade reklama... reklama stojí peniaze a úspešná reklama peniaze prináša. Uverím až ked porovnám. :hacker:

lukasss, 21.03.2008 09:49
nehovorim ci to je reklama alebo nieje ale kto ma o nej pisat ked ju ma tak malo ludi na SR :?: :!: a skoro vsetci sme ju vydeli len na obrazku :bla: jedine ten kto ju ma :bla: :bla: :bla: mne sa ten clanok paci

admin, 21.03.2008 10:35
Ano, samozrejme je to reklamny clanok, ALE...! V diskusiach sa mnozili otazky ohladne rozdielov SX a SXS, tak je to tu zhrnute. Ako mi Richi povedal, tato moto je zaujimava mozno pre 10 ludi na Slovensku, je to "luxusny tovar". Mam tiez KTM, ale nedam ani jednu korunu na POWER PARTS, nepotrebujem mat motorku ako cukrik, na to si ozaj nepotrpim. Je zopar ludi co maju dost penazi a chcu len to najlepsie, tak to je moto pre nich. Mne staci seriova SXF... ;)

MisoSX, 21.03.2008 10:44
suhlasim....tiez si myslim ze si robi reklamu svojej predajni...aj ked tak sa to má :D..clanok je pekny....ale KTM ma vseobecne hrozne velke ceny a ešte do KTM potom treba hodne vrážet..vkuse a vkuse..preto ty menej solventny aj profesionalny jazdci davaju prednost inym znackam,,Yamaha,honda,Kawa......aj ked je pravda ze 2007 a 2008 KTM su skvele ovladatelne....maju pekny design....ale KTM by mohla zacat robit motorky nie pre pár ludi na svete ale pre vacsinu ludi...

tahitan, 21.03.2008 11:36
no, reklamny clanok zo vsetkym, co k nemu patri... ..pri vsetkej ucte k Richimu, ani on a ani nikto z nas polohobikov a hobikov nedokaze vyuzit to, co ta to motorka ponuka, dokonca si myslim, ze jej sila je 99 percentam z nam len na obtiaž. Preto uz ked som videl nazov, dost som sa pobavil na slovicku idealna... :D Je to naozaj prepracovana motorka, silna, imidzova, ale tvrdit o nej(alebo o doc akej inej motorke) , ze je idealna, to zavana podcenovanim inteligencie zaujemcov a naozaj velmi lacnou reklamou.. B-)

adi13, 21.03.2008 12:01
noo cena je tam riadna:D

copins, 21.03.2008 12:17
as mi uniklo aka je ta cena?????

admin, 21.03.2008 12:18
Reklamny, alebo aj PR clanok, je normalna vec, ja osobne sa s jeho obsahom nezhodujem, ale je to reklama tak ako aj ostatne bannery tu na stranke. Len produkty na banneroch su za podstatne ludovejsie ceny, zaujimave pre siroke masy.

MisoSX: mam KTM a za cely rok som do oprav neinvestoval ani korunu - len olej, filtre, pneu. Palici zoderu za sezonu aj japonca. Akurat KTM mala tu smolu, ze jedna seria SXF450 2007 bola chybova (zadieral sa vackovy hriadel) a potom tie nestasne spojky na EXC-R na Sestdnovej :grin:

admin, 21.03.2008 12:19
Asi budem reklamne clanky do buducna nejako zvyraznovat :hacker:

meidak, 21.03.2008 13:00
kazdy kto nieco predava musi to vychvalit ale ktm 450 sxs je naozaj super masina

ador11, 21.03.2008 13:18
cena:450sxs:428 727SK, 250sxs:346 279 SKK , 125sxs:339 683 SKK , sxf 250 som nenasiel

pilot, 21.03.2008 13:33
ceny su fajn,ale tak pre Onanisa! :D

madMX, 21.03.2008 14:10
pilot- Onanis :?: dobreeee :D .
tomXX naozaj by bolo dobre zvyraznit reklamne clanky, lebo som mal naskor dojem, ze ma richi reklamu free...
428727sk :?: no comment

richi, 21.03.2008 15:17
Ahoj, všetci ! Chcel by som sa Vám všetkým poďakovať za Vaše názory či už kladné , alebo záporné. Článkom som len chcel reagovať na otázky a diskusiu o modeloch SXS. Či je to reklama či nie ,to nech zváži každý sám. Pišem len o svojéj praci o predaji motocyklov , ktorá je naplnením môjho životného sna! A hlavne skúšam všetko čo má dve kolesá a tým dýcham a tým žijem každý jeden deň. Mám už na to svoje roky a odvedení kus práce za sebou , aby som si to mohol dovoliť . Nehovoriac o tom , že je to náplňou mojéj prace poznať svoju konkurenciu. Ak je to vôbec konkurencia , lebo ja predávam aj motocykle Kawasaki, Suzuki, Yamahu a Hondu. Na 90% ofroady a všetký ich mám vyskúšane a keď sa objaví nejaká úplná novinka ,ako to bola YZ426,Kawa KX250F, RMZ-45O a ine tak ju vždy mám. Skúšanie a testovanie je môj život a už aj teraz letím skúšat nové enduro KTM 690 so strekovaním!

brano111, 21.03.2008 16:30
taku pracu by som bral aj :D nech sa ti dari ;)

tibi, 21.03.2008 18:36
Za Richi - ho úspechmi je veľmi veľa práce a driny! Richi je dobrý kamarát a keď vie pomôže a poradí.

enslow, 21.03.2008 18:48
chlapci co to tu tarate??? nikto ste na tej motorke nesedeli toboz viezli...
my mame tu motorku doma a je to tazka bomba...ta motorka so seriovou nema spolocne ani len sedlo...brzdy??je to porsche medzi brzdami....
par slovami je to tazka raketa..

jojo11, 21.03.2008 19:03
enslow: Keby ich vyrobili len dve, tá vaša bude určite lepšia. Ked ju máte doma, ešte by som bol zvedavý či je tatova, mamina, babkina či čia ?

CRUCIFIX, 21.03.2008 19:51
jojo11: ty si aky sp...ty!
sak nech je koho chce... hl. je ze sa na nej viezolviezol a vie ocom to je!

vlke, 22.03.2008 01:21
Aký účel má tá antihopingová spojka na motokrosovom kladive?

enslow, 22.03.2008 08:29
to ze ked uberes plyn tak ti nebrzdi motor ale letis ako na dvojtakte

admin, 22.03.2008 09:16
enslow: nie je anihop len o tom, ze pri prudkom brzdeni bez spojky, alebo podradeni, Ti nezasekene zadne kolo?

scania, 22.03.2008 10:39
Ako sám Richi napísal " Ideálna motorka, alebo ako som objavil Ameriku" , takže to znamená ako objavil ameriku on a nie pre každého, proste je to tak každý máme iné chute ani ženy nám každému nepáčia tie isté, tak sa tu nehádajme či je ideál alebo nie. Aj ked Richiho osobne nepoznám a vôbec neviem ako jazdí ale ako čítam občas jeho články je to proste fanda do motocyklov, čo si v konečnom dôsledku myslím o všetkých z nás čo na tomto webe sme. Ja osobne si myslím že je to určite super moto, buď pre človeka ktorý natom plánuje sútažne jazdiť a 250 je mu málo a do tunningu nechce investovať čas a zbytočné nervy okolo zhánania dielov, pretože tento stroj je vybavený asi tými naj komponetami aké môžeš osedlať, alebo je to stroj pre človeka ktoý má nato dosť štefánikova aby si ju kúpil aj ako imageový stroj aj ked nanom plyn nepotiahne ani do polovice. Mne sa to páči, lebo ked začneme vyratúvať tie sumy za tie komponenty ktoré si treba dokúpiť tak je to fajn, za príklad komplet tit. Akrapovič: cca 40000 sk, ladené stredy kolies aj s kolesami 50000 sk, a kde sú tlmiče , ladené okuliare, sedadlo , volant a dalšie dalšie doplnky ? O antihop. spojke ani nehovoriac. To všetko čo som vymenoval my bežný jazdci ani nepotrebujeme a ten obrovský výkonový potenciál tohto stroja je nám asi fakt na škodu a na trati nás len brzdí a to vravím aj o sebe, ale tým netvrdím že tomu alebo onomu to netreba.
A tá antihop. spojka sa používal presne kôli tomu čo napísal tomXX, a nie kôli tomu aby ti nebrzil motor pri ubrati a letíš ako 2T. Lebo ak dobre viem tak väčšina 4T motocrossových motorov a hlavne u KTM ajtak letí aj po ubratí plynu skoro ako 2T. A to preto lebo v EXC majú v hlve len jednovačkovec a modeli SXF a SXSF majú po dva aby sa ľahšie dostávali do otáčok a aby tie otáčky tak nepadali dolu.
To bol môj laický názor. RESPECT.


PoWeR, 22.03.2008 11:07
scania: mne sa nezda ze ktm 4t po ubrati plynu brzdi menej ako japonce, sedel som na ktm a sxf250 a mal som opacny pocit, tak potom ako to je???

admin, 22.03.2008 12:13
power: SXF ma malicke zapalko, lahky piest a dost toci (max 12 500), takze sa mi tiez zda ze moc nebrzdi motorom. A mozno ma kvoli mojim 100 kilam velku zotrvacnost :lol:

enslow, 22.03.2008 18:44
pomylil som sa..sorac. :bla:

motopalic, 23.03.2008 09:18
kokos ale to su uz ine palky za motorku ze 450 litrov to urcite nema cenu ani 200 to je iny rabat , distributori si mastia kapsi

vlke, 23.03.2008 23:51
Sorac za blbe vyjadrovanie ale ja som sa ksel spytat ze z akeho dovodu ju tam dali, nie na akom principe to funguje. Ked som na VTR-e podsypal v +100 km/h v naklone a rozhadzalo my zadok ... tam by som taku vec ocenil, niet pochyb. Ale naco je ta vec dobra v motokrose? Z mojho amaterskeho pohladu je to ekvivaletne ako davat na tieto modely rovno ABS. Niezeby som proti ABS alebo antihopingu nieco mal, je to dobra vec, v zaujme zvysenia bezpecnosti ale moj osobny nazor je, ze taketo technicke vydobytky modernej techniky do oblasti off-road nepatria ... alebo v opacnom pripade nas o par sezon caka montovanie ESC a TCS ?

dancul23, 24.03.2008 07:53
Skôr by som bral hodnotenie od nezaujatého človeka(aspoň nie predajcu off-road moto( ale vzhľadovo je veľmi pekná.
to R.Zigo: Robo, mohol by si konečne hodnotiť moto podľa objektívnych kritérií a nie podľa farby plastov! Myslím, že máš na to hádam dosť skúseností v MX, alebo nie?

enslow, 24.03.2008 10:26
my sme mali minulorocny model...nie je to motorka moc pre hobika pokial nechce byt imigovy...motorka je naozaj vysperkovana a su na nej naozaj ddrahe komponenty...
co sa tyka vykonu tak RMZ 450 je proti nej naozaj bycikel..
tlmice su pociernene ako maju svetaci..
minulorocna stala asi 500000sk...ten kto ju vyuzije tomu sa oplati do nej vrazit....

Rato, 24.03.2008 12:51
Chalani chcem vam povedať môj názor. Članok či už je reklama alebo nie to je jedno.Motocykel je šperk medzi KTM a konečne vam ho niekto opísal a priblížil i keď iba na foto. Nehaňte prácu ľudí ktorý vám prinášaju tieto správy . Rád by som videl články aj o iných motocykloch Honda , Kawasaki ,Yamaha a pod. z domácich zdrojov, nie americké preklady. Česť ľuďom ktorý podobné články robia pre Nás motorkárov. Kritika osoby asy nieje na mieste.

jotal, 25.03.2008 10:01
ja som mal sxs-ku a aj seriovku,su to dve rozdielne motorky,co sa tyka brzd,tak lepsie som zatial nemal na ziadnej motorke,tlmice su v pohode,ale su aj lepsie,celkovy dojem z motorky je ale dobry,kazdy kto sa na tom vozil bol z toho milo prekvapeny
p.s. ja som pocul ze su dve na Slovensku

dusifuk, 25.03.2008 23:43
...reklama,nereklama...clanok pekny a motorka krasna.Naozaj mi pride ako nejaka tajna milenka :lol: .A v tej motardovej uprave je este krajsia.Ja davam za clanok palec hore,ale ta cena my naozaj vyrazila dych.

kremo81, 28.09.2008 22:28
no ale uznajte KTM-fans. Nedali by ste toľko za ňu keby na ňu máte?

bran0, 29.09.2008 00:12
Kremo: dal a aj som dal...
Tie tlmiceeeeeee to je basen. Mozete standardy ladit kolko chcete, na SXS tlmice budete len so zavistou pozerat.

kremo81, 29.09.2008 16:12
hej bran0: aj ja sa chcem povoziť na takej :cry: :cry:

domino117, 24.08.2009 10:37
supis

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 06.10.2019
MM SR MX OPEN
Šenkvice
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky