Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Všetky články Rozhovory Reportáže Bleskovky Technika a údržba Novinky Pozvánky Výživa a zdravie Škola jazdenia

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
logo

Test: YZ250 versus RM250 versus 250SX

Pridané 20.08.2008 07:30, autor pies, prečítané 25052x

Hľadal som nejaké zrovnanie 2T motokrosov, pretože ma to dosť zaujímalo. Keďže som sa pustil aj ja do súboja s mojou YZ250 2007 (predtým som mal iba 4T), na ktorú si stále zvykám, našiel som takýto článoček (moc toho na nete o 2-taktoch nebolo). Dúfam, že sa bude páčiť...

FB Zdieľať článok na Facebooku


„Aká mocnosť to padla!“ Mnoho rokov dozadu by test MX 2-taktov zahŕňal stroje Honda, Yamaha, Suzuki, ČZ, Kawasaki, KTM, Husqvarna, Maico a Bultaco. Dnes, moderní motokrosári majú na výber iba z troch 250-tok (a jeden z nich už oznámil, že 2008 bol posledný rok v tejto kategórii). Veľa jazdcov zanechalo 2-takty, ale nie naša stará MX-ová „stroskotaná“ partia. Na nich sme vyrástli a pokiaľ nebudeme úplne odrovnaný, bez boja sa nevzdáme.

Tak ako u surfistov na dlhých doskách, majiteľov drive-in divadiel a hot rodderov (špeciálne u rat roderov), tak aj u jazdcov 250cc dvojtaktov nastáva posledná éra grandióznych dávnych časov. Pretože svet mení kurz smerom na štvortaktnú budúcnosť, ostávajú iba najskalnejší hard-coristi, priviazaní k piliéru „ring-ding“ zvukov.

Toto nie je porovnávací test medzi 2T a 4T. Prečo nie? Pretože žiadny poctivý dvojtaktár by sa nedával do súbojov s tými delobuchmi. (...tak toto je trochu pritiahnuté za vlasy, ale čo už, preklad je preklad...) 2008 Suzuki RM250 (v poslednom svojom roku), Yamaha YZ250 a KTM 250SX sú poslední tohto druhu. Tento rozstreľ je určený iba pre skalných dvojtaktárov. (..ani to neberte vážne, čítať môže predsa každý...)

Otázka (ďalej Q): Čo je nové na SUZUKI RM250 2008?
Odpoveď (ďalej A): Tu je zoznam.
(1) Nič

Q: Čo je nové na YAMAHE YZ250 2008?
A: Tu je zoznam
(1) Pružiny predných teleskopov boli vymenené z pôvodných 0,42kg/mm na 0,43kg/mm.
(2) Zadné vodítko reťaze bolo zmenšené a je o 83 gramov ľahšie.
(3) Vlnkovité kotúče nahradili predošlé okrúhle a sú o 50 gramov ľahšie.
(4) Okuliare teleskopov sú vymenené za také ako používa YZ250F. Sú ľahšie. Navyše  tlmiče majú nový kompresný ventil a puzdra s veľmi nízkym koeficientom trenia.
(5) Chrániče na predných tlmičoch zakrývajú väčšiu plochu a vážia o 130 gramov menej.
(6) Stĺpiky na predných teleskopoch 2008 sú o 4mm kratšie.
(7) Strmeň na prednej brzde je prepožičaný z YZ250F a ušetril takmer 300 gramov.
(8) Hlavný piestik na prednej brzde je zmenený za účelom väčsieho brzdného účinku. Brzdová páčka má zmenený uhol a je vyklonená o 9mm smerom dovonka.
(9) Celkové ušetrenie hmotnosti predstavuje takmer 1kg oproti YZ250 2007.

Q: Čo je nové na KTM 250SX 2008?
A: Tu je zonam
(1) Bloky motora boli modifikované tak, aby sa zredukoval objem okolo klietky jazýčkového ventilu za karburátorom (reed valve – neviem presný slovenský výraz). Zmenšenie objemu zlepšuje reakciu na plyn.
(2) Sací otvor za jazýčkovým ventilom bol vyhladený pre lepší tok paliva.
(3) Ojnica bola odľahčená a zmenil sa dizajn v časti horného ložiska pre lepší tok oleja.
(4) Chrániče predných tlmičov sú ešte viac zakružené pre lepšiu ochranu od nečistôt.
(5) Klin predného blatník na všetkých KTM 2008 bol zosilnený pre zabránenie jeho kmitania.
(6) Riadidlá boli zmenené na tvar Renthal 996.
(7) Pružiny predných a zadného tlmiča majú zvýšenú tvrdosť (6,6kg/mm zadná a 0,44kg/mm predné)

Q: Ktorá z nich má najširšie pole záberu?
A: Yamaha. 2008 YZ250 má najpoužiteľnejšie pole záberu zo skupiny. Má veľmi silný záťah hneď za voľnobehom, ťahá cez stred a neprestáva (minimálne ťahá ďalej ako keď konkurencia už stráca dych). Nemá veľký spodok, stred alebo vrch – jednoducho dodáva správny výkon pri každom vypálení zo zákruty.

Q: Ktorá má najcitlivešiu reakciu?
A: Suzuki. RM250 má najbystrejšiu reakciu na plyn. Je to okamžité. Nemá taký záber odspodu ako YZ, tiež nie je taká „zahákovaná“ ako KTM, ale skáče, keď povieš „skoč“. Veľmi dobré.

Q: Ako títo traja zápasníci idú?
A: Ak hľadáte špecifický druh výkonu, tieto 3 motory majú rôzne rozpätie. Tu sú ich profily.

KTM 250SX. Jej spektrum je široké a ploché. KTM má „easy to ride“ momentové rozpätie. Nabieha čisto odspodu a silno zaťahuje do stredných otáčok. Potom nastáva čudná vec: KTM 250SX ostáva visieť. Od nejakých 7500 do 9500 rpm sa výkon KTM príliš nemení. Beží veľmi „plocho“ navrchu. Každý z testovacích jazdcov reklamoval, že sa s výkonom lúči skôr ako RM a YZ. Mali pravdu aj nie. KTM 250SX sa vytočila ďalej ako Suzuki a Yamaha, ale pritom keď sa stratila, bola na vrchole. Výkon nepadal postupne, skapala až okolo 9500rpm.

Suzuki RM250. Rozpätie krátke a veľmi živé. 2008 RM250 má všade dostatok sily, ale pretože sa dá pretočiť rýchlejšie ako ďalšie dva motory, rozpätie sa zdá kratšie ako skutočne je. Rýchle pretočenie a ľahký zotrvačník robia z RM250 použiteľnú v 2/3 z toho čo YZ a KTM. Celkový vrchol výkonu je pri 8700 rpm a je dobrý, aj lepší ako u KTM alebo YZ.

Yamaha YZ250. Je silná a efektívna. Yamaha vyťažila z dvojtaktu takmer štvortaktnú charakteristiku. Dodáva stály výkon, dobre zvládnuteľný, široký a čitateľný záťah. Spraví si svoju prácu priložením každej štipky výkonu prenesenej na trať. Má najúchvatnejšie záberové pole zo všetkých 2008 250-tok. Je to najlepší motor v triede.

Q: Ako by sme ohodnotili ich výkonové rozpätie?
A: Yamaha prvá, Suzuki druhá a KTM tretia.

Q: Ktorý bike má najlepšie predné tlmiče?
A: Yamaha. Tlmičom YZ250 Kayaba SSS nesmierne pomohli tvrdšie pružiny, ale túto kategóriu by vyhrali aj keby boli mäkšie. Suzukine Showy sú druhé; vyžadujú nejakú divnú kompresiu a nastavenie odskoku, aby sa dali dostať pod kontrolu. KTM WP tlmiče sú tretie. Majú veľkú dávku tvrdosti v stredných polohách, čo by sa dalo eliminovať znížením hladiny oleja.

Q: Ktorý bike má najlepší zadný tlmič?
A: Yamaha nastavila latku vysoko. Suzuki sa približuje s tlmičom Showa. KTM je tretia, ale ohromne sa zlepšila oproti 2007 vďaka tvrdšej pružine.

Q: Ktorá má najlepšie brzdy?
A: KTM. Bez debaty. Predná brzda na KTM je úžasná. Avšak, väčšina testovacích jazdcov uprednostňovala možnosti nastavenia zadnej brzdy u Yamahy oproti KTM. Zadná brzda Suzuki reaguje veľmi chúlostivo na zmeny nastavenia. Ak urobíte nesprávne nastavenie, prehreje sa a zablokuje.

Q: Ktorá disponuje najlepšou prevodovkou?
A: Yamaha. Prevodové pomery na YZ250 sú perfektné a motorka radí bez problémov pod plným výkonom. KTM je lepšia ako Suzuki. RM250 má veľkú „dieru“ medzi druhým a tretím prevodovým stupňom, je tiež veľmi citlivá na radiacej páke. Ide to až moc ľahko. Treba, ale povedať, že je najviac odolná voči nechceným vyradeniam do neutrálu.

Q: Ktorá má najlepší prevod?
A: Pridali sme rozetu s jedným zubom navyše na všetky tri motorky.

Q: Ktorá spojka je najlepšia?
A: KTM. Každý výrobca by mal presedlať na hydraulickú spojku. Treba si však chvíľu zvykať naučiť sa ju dobre používať, netreba ju nijak nastavovať, reguluje sa sama. Yamaha je druhá a Suzuki s veľkým odstupom tretia.

Q: Kde sú najlepšie riadidlá?
A: Tu je strkanica. Oba Renthaly Fat Bar (KTM a SUZUKI) aj ProTaper (YAMAHA) boli veľmi dobré.

Q: Ktorá má najlepšie obutie?
A: Všetko to záleží od terénu, ale ohodnotili by sme to takto: Yamaha prvá, KTM druhá a Suzuki tretia.

Yamaha: Nie sme veľkí fanúšikovia prednej Dunlop 742FA, ale milovali sme zadnú 756-ku.

KTM: Tu KTM zvolila gumy zo starej školy Bridgestone M59/M70. Páčila sa nám predná M59 hlavne stredne náročných blatistých podmienkach, ale M70 je už odrovnaná pár rokov.

Suzuki: RM250 2008 je vybavená Bridgestonami 401/401. Sú oveľa lepšie gumy na trhu ako tieto. Zadná ešte ako tak, ale predná bola horšia ako Dunlop 742FA.

Q: Ktorá sa najlepšie ovláda?
A: Suzuki. RM250 má švih. Je ultra rýchla, veľmi agilná a úžasne citlivá. RM250 má presnosť ovládania ako britva, ale je dosť náročné ju presne nastaviť. Ak nesprávne zoštelujete tlmiče, alebo tlak v gumách, stáva sa až precitlivelá na reakcie.

Ovládanie KTM 250SX bolo prekvapením. Dni stagnujúcich rakúskych motoriek s veľkým ponorom vpredu a tonami nedotáčavosti sú preč. Bolo to „chrumkavé“.

Vždy sme mali radi vyvážené riadenie YZ250. Nie preto, že je ohromné, ale preto že je tabula rasa (niečo ako „má svojho ducha“, alebo aj , „naučíš čo chceš“). Môžete si s ňou robiť čo chcete, ale nebude to robiť bez vášho pričinenia. Je predvídateľná, čo nie je kompliment, ale ani kritika.

Q: O čom sú tieto motorky?
A: Je tu veľmi stručný prehľad, čo si skutočne myslíme o týchto troch 2T 250-tkach.

Suzuki RM250: Je ľahká, jemnučká a agilná mašina. Obľubujú ju jazdci, ktorý majú radi jazdu gun-and-run (vystreľ a uháňaj). Je to supercrossový stroj. Motor a podvozok je dobrý, ale nie ohromujúci. Tento bike je hlavne o perfektnom riadení.

Yamaha YZ250: Všetko je to o sile „traktora“. Je to bezchybný motor. Ťahá na štvrť plynu, pol plynu aj plný plyn. Žiadny terén ju nezmätie. Je to úžasný motor spárený s najlepším podvozkom. Riadenie je trochu ťažšie.

KTM 250SX: KTM to nevie nikdy správne namixovať. Niektoré ročníky majú perfektný motor v ráme, ktorý je skôr závažím, a inokedy je to opačne. Pre rok 2008 majú výborný rám, ešte lepšie brzdy a podivne nakonfigurované výkonové spektrum.

Q: A víťaz dvojtaktov 2008 je?
A: Podľa názoru našej testovacej posádky, Yamaha YZ250 ponúka najlepší celkový balík pre jazdca, ktorý to myslí s dvojtaktom vážne.



Tu je originál:
http://www.motocrossactionmag.com/ME2/dirmod.asp?sid=&nm=&type=news&mod=News&mid=9A02E3B96F2A415ABC72CB5F516B4C10&tier=3&nid=1351FDAE3FB343F6BD0120F4ED982459

Fotogaléria k článku


Počet fotiek v galérii: 13
header.jpg
img9133.jpg
img9065.jpg
img9080.jpg
img9631.jpg
44 čitateľov navrhlo autorovi odmenu 8.2 €

Prihláste sa, ak chcete autora odmeniť!

Komentáre k článku

brco1985, 20.08.2008 08:17
:D Super članok pochvala autorovi :lol:

DRIFTER, 20.08.2008 08:29
jj, 2 korunky pre autora :D

bohur, 20.08.2008 08:37
Jamaha4ever....

dobry clanok, srdce potesil....... :D

2T sa ale zacina vracal, pomaly ale isto..... aspon v endure :D

Jazde zdar....ring - ding - ding....

JURIPKO, 20.08.2008 08:47
Dobré čítanie ja ked som sa rozhodol.že chcem skúsiť motocross tak som si kúpil 2T HONDU CR250 bola to strašná sila odnieslo si to snád celé moje telo,ale ked som sa naučil bolo super aj ked teraz mam 4T nikdy som nezanevrel na 2T :D

stevkoo, 20.08.2008 08:51
ja mam strasnu chut na RM250... >:-)

enslow, 20.08.2008 08:51
2 stroke forever

seco, 20.08.2008 09:17
keby ze mam v karazi tu ktm

madMX, 20.08.2008 11:15
super clanok,...
Este mi zostal olej do 2t, tak asi budem musiet kupit nejakeho 'smokera' ;)

pepeexc, 20.08.2008 11:45
nechapem preco väčšina výrobcov prestáva vyrábať 2-takty.............4-takty su síce modernejšie ale nikdy sa na trati nevyrovnajú 2-taktom........zeby o ne tak moc klesal zaujem???
2-TAKT FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

admin, 20.08.2008 11:59
pepeexc: pozri si na com sa jazdi svetovy motokros... Dvojtakty by na prstoch spocital aj drevorubac vo vysluzbe. Preco - to neviem. Asi sa treba pytat tych jazdcov. No ale v endure je to ina kava, tam sa dvojtaktom dari ;)

enslow, 20.08.2008 12:29
Stewartov brat Malcolm brusi KX250 ako james za starych cias..

admin, 20.08.2008 12:41
enslow: ide o ten pomer ;) jedna lastovicka nerobi leto!

enslow, 20.08.2008 12:49
dobremu pilotovi je jedno na com ide...musi podat vysledok aj na 2t aj na 4t
keby dostal ramon alebo iny od sponzora 2T pojde na tom...

pitbike29, 20.08.2008 12:53
aj tak sa mi paci najviac KTM :-D:-D 2-TAKT FOREVER

pies, 20.08.2008 13:31
veru tak, ako vravi tom...kto bol na sverepci, mohol vidiet jedinu lastovicku SX250 ako sa tam trapi...tak mi ho bolo luto, bud to chlapec nevedel a chcelo by to nejakeho carmichaela, ale tie stvortakty ho jednoznacne valcovali.....no zase oproti tomu co jazdim napriklad ja isiel paradnu palbu

soson, 20.08.2008 14:27
hmm jamaha je jamaha co uz :-P nenajde sa nieco pre porovnanie 125tiek 2taktnych?lebo mam taky pocit ze aj v 125kach je jamaha da best :lol:

chik9779, 20.08.2008 14:27
aj vo filakovskych klacanoch bol jeden 2T a velmi mu to neslo medzi 4T

PeterK, 20.08.2008 14:52
A naco sa bude potom jazdit FMX Motocross ak sa nebudu vobec vyrabat 2T ? Budu stare masinky asi opravovat... :lol:

JURIPKO, 20.08.2008 15:04
Ti soson,že jamaha :lol:

enduromaniacs, 20.08.2008 15:37
Pastrana musi nakupit do zasoby modely 08... :lol: :lol: :lol:

Michal_WR, 20.08.2008 15:50
pani, ine je to na motokrose, ine zasa na endure
V MX podla mna 2T nemaju uz vyznam, ale v endure ludia zacinaju prichadzat na to, ze na prvom mieste je vaha, ovladatelnost a podvozok.
Cim to asi bude ???

PeterK, 20.08.2008 16:00
enduromaniacs : Nejazdi Travis nahodou uz Rally... :lol: :bla:

garfild, 20.08.2008 16:19
zasluuuzis si tie dve korunky :D

enslow, 20.08.2008 16:38
buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap..dajte ma hambit sa s dvojtaktom na svet..

pies, 20.08.2008 16:48
mat dvojtakt neni ziadna hanba, jednu nedelu k nam prisiel Dozsa s EXC300 (podotykam je to motokrosova trat) a takuto palbu nasa trat este nezazila, aj ti najlepsi u nas iba konstatovali....chce to ten spravny medzikus

199travis199, 20.08.2008 17:06
ked uz hovorite o tom sverepci ale ten 2T-akt nebol az tak najhorsi isiel lepsie niektore 4T-akty a ten stred je pekne miesto B-)

karambo, 20.08.2008 17:50
dvojtakty su lacnejsie na udrzbu len vymisliet nieco aby zaberali odspodu

oxtar, 20.08.2008 17:57
neviem ako vy ale ja sa vraciam 2T.... SUZUKI alebo KTM ...kawa je tiez lakava ...

PegasBoy, 20.08.2008 18:26
konečne po dlhom čase niečo na čitanie aj pre tych čo maju radi 2T...
mne 2t vyhovuje ide mi hlane o FUN, ADRENALIN a vybesneť sa a to mi dava v prvom rade extazu :D dokial budem jazdiť tak jedine na 2T...

azzan, 20.08.2008 19:23
dobry clanok len tak dalej ,2T neumiera :D

enduromaniacs, 20.08.2008 19:25
PeterK ::: a co si myslis, ze uz na motorku v zivote nesadne... :bla: hocikedy vsetkych vo FMX vyprasi... :lol:

miro146, 20.08.2008 19:53
perfektny clanocek, palec hore .. btw. kawa uz nevyraba 2t?
soson: only red only honda :D:D .. cest jej 2Taktnej pamiatke :(

picaso, 20.08.2008 21:50
pekny clanok ,,,,,,,,,,len keby porovnali aj 125 a skusim to vymenit ,,,,,,,,,,,,,,4 t je pre nas lenivych :-O,,,,,,,,,a medzikus spravy hodne :-P,,,,,,,,,,,zas mam viac trenovat ,,,,,,,,,odmenu autorovi 10 sk / 0,3 eur :-P

CRUCIFIX, 20.08.2008 22:07
no chyba mi tu KX250...to by ma tiez zaujimalo...ale ta by tak podla mojich skusenosti skoncila tak na 2mieste...myslim taky rozsach vykonu aky ponuka KX250 nema ziadna znich aspon podla toho co tam pise...a ovladatelnost 100% no horsie je to uz stym podvozkom...ten si neviem nadstavit stale...


umm ktomu sverepcu...zas tu porovnavate uplne hluposti...ved to tam je vzdy len o jazdcovi... ved je jasne ked das do ruk 2t poriadnemu palicovy tak sa umiestni...


z 2t sa da podla mna vytazit viac ako z 4t len je to tahsie...


ale clanok pekny konecne sa tu po dlhej dobe objavilo aj nieco zaujimave...

jury192, 20.08.2008 22:23
2T ano to je stroj a nie 4T to len rachot a nic s toho 2T - znacka moze byt aka chce ale je to raz 2T a to uz hovori za seba :D mno chlapy nemam pravdu ? vy co jazdite na 2T vieto o com vravim HEHEH :D :D :D

admin, 20.08.2008 22:41
jury192: mas 16 rokov, viem o com vravis :~

madMX, 20.08.2008 23:28
mna trochu zarazilo, ze pridali rozetu o jeden zub vacsiu, ja som naopak vzdy na 250/2t daval o 2zuby mensiu a aj tak mi to islo ruky potrhat. Asi to boli palici typu RC,CHR...
Kedze uz jazdim iba pre fun, idem kupit opat 2t. Ale musim uznat, ze ked som v zime 2006 testoval nove Hondy, na CRf450 som bol ovela rychlejsi ako na CR250 ktoru som na pocudovanie stale pretacal a rychlosti sa mi zdali kratke... :skull:

JURIPKO, 21.08.2008 08:39
madMX myslíš,že ta to uspokojí?Ked si zvykneš na 4T už asi tažko sa prechádza na 2T môj nazor :roll: Jury192 tvoje skúsenosti musia biť obrovské :-O

bohur, 21.08.2008 08:39
4T je pre lenivcov ktory su neni schopni casto radit, neni nad zvuk ktory otvara priveru......

Jamaha4ever

JURIPKO, 21.08.2008 08:44
soson+bohur=JAMAHA TEAM :lol:

stevkoo, 21.08.2008 10:08
ja som si nevsimol na sebe iny styl jazdenia medzi 2T a 4T...

enslow, 21.08.2008 12:56
ja som mal 2t 4 sezony a dokazal som s nim aj vyhravat

admin, 21.08.2008 13:00
enslow: ale Ty si "iný" :lol:

enslow, 21.08.2008 14:55
chlapy sak ma podrzte...tomXX ma dorbava :-DDDDD

CRUCIFIX, 21.08.2008 22:14
tak on je "iny" to je pravda...
buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!

mion, 21.08.2008 23:14
no dnes som bol po dlhsiej dobe na trati a celkovo na motorke jazdim 2t a nemienim to zatial vobec menit ale odskusal som tam 4t a myslim si ze by som bol na nom o dost rychlejsi.Je to podla mna tak ze v motokrose v tejto dobe 2t na 4t proste nema

madMX, 21.08.2008 23:17
Juripko- ja uz som si na 4t aj odvykol kedze sedim na moto 4krat do roka :cry:
rozmyslam nad yz 144, ale ked ten valec je kur...ky drahy :bla:
enslow- tomas to myslel v dobrom, ze si iny hehe :lol:

vlke, 22.08.2008 01:46
2 stroke alebo 4 joke? :lol:

PS: dakujem vrucne za clanok.

jozocr1, 22.08.2008 21:22
super clanocek B-) a diskusia zas onicom :!:

madMX, 03.09.2008 22:27
zase ste ma namotali.....v sobotu idem po YZ s V-force a komplet FMF, no cista smrt :lol: :skull:

madMX, 14.09.2008 00:28
no povim vam, aj bez V-force je to fakt huste. Po dlhej dobe som sedel na 2t 250 a este teraz mam z toho hrozu.. :skull:
TRU, dufam, ze sa hned nedolames..... :bla:

kolac, 28.10.2008 16:42
no tak po tomto clanku mam chut si hned vymenit moju 125 yz za 250 yz a clanok paradny,,,,,,,,,,, dal by som mu odmenu :hacker:

5ko5ko, 29.01.2010 20:28
dobre sa to cita ;-)

picaso, 25.12.2014 17:59
Kedze je zima zas myslim. Ma niekto na 250 mx fmf komplet, gnarly koleno a q stealth koncovku ? Tlaci to vykon od spodu a moto nie je tak agresivna za plynom ( podla fora usa ) na trat a pripadne trosku motanice by to nemuselo byt zle(hlavne spojka hydraulika ) nie na cc a enduro pretekanie

madMX, 26.12.2014 15:16
Ved mas WR tak aka agresia? :) Dlhsia koncovka to riesi.

picaso, 28.12.2014 20:28
otazka zodpovedana

http://www.google.de/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fannessky.net%2Fblog%2Fwp-content%2...

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Jún 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 07.06.2020
Regionálny pohár západ
Lovčica - Trubín
cal_icon 13.06.2020
Enduro Cup Stred
Lovčica - Trubín
cal_icon 14.06.2020
MX Open
Sverepec
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky