Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pridané: 12.09.2014 08:57 tak ja ti neviem, pre mňa bola ta 125 tak trochu sklamaním uznávam, už je to dlho, čo som krútil takýmto "šulčekom" a už som asi aj trocha objemnejší odkedy som pravidelne sedlal toto najmenšie excéčko... Ale mne sa zdala viacej natopovaná ako treba a toho spodku by som bral trošku viacej. Ale na to sú tie ladené kolená a koncovky predsa, že? Táto motorka isto nie je primárne stavaná pre 90 kilového chlapca :-) čo sa prejavilo aj na ergonómií, pri mojich 185 cm som mal pocit, že ju asi vyprali v horúcej vode a je mi o číslo menšia. Kremo ty si musel mať pocit že ideš na odrážadle s tvojimi 275 cm :-) Je ale jané, že je to ideálne náradie pre mladého chalana, ktorý chce súťažiť a pravé zápestie bude mať aj tak permanentne zarazené dole až na doraz. Zato 250 4T ma veľmi príjemne prekvapila , normálne som musel zastaviť po pár zákrutách a pozrieť sa na grafiku, či tam je fakt 250. Spodok úžasne zaberal až do stredného pásma otáčok to bola veľmi príjemne ovládatelná motorka s ktorou si viem predstaviť hodinu a pol lietať po trati.....ale od stredu sa nedialo nič.... a tým myslím vôbec nič.Presne ako píšeš neviem, či to bolo výfukom, alebo mapou, ale to ma trocha schladilo. 250 2T som síce nechcel skúšať (minulý rok som na staršej verzií ešte štartoval v sedemstovkach) a po osedlaní som si overil, že to čo bolo dobré spravili ešte lepšie. Mal som pocit, že motorka je v strednéj časti taká subtilná ako osička a v kombinácií s predvídatelnou krivkou výkonu sa s ňou dá poriadne šaškovať aj v technicky náročnom teréne . Tým chcem povedať, že som nemal pocit, že vždy keď výraznejšie vrknem v tom lesíku tak hrozí akútna amputácia horných končatín a zlomený zadný blatník. Bolo cítiť, že to zapalko pedsa len iskrí trochu inak. Elektrický štartér veľmi poteší aj na dvojtakte. Nič sa ale nemení na fakte, že 250tka endúro od šniclákov je mašina pre vyjazdeného strelca, ktorý ma v zálohe dostatok síl a aj ku koncu pretekov ho to nebude vláčiť po kríkoch ako toho 772 minulý rok a záver? viem, že to je veľmi subjektívne a je to skôr o tom, čo komu viacej sadne. A porovnávať motorky po tom ako som na nich niekoľko rokov nesedel tiež nebude asi ideálne... priebeh 4t motorov sa od zavedenia nenávideného/zbožňovaného vstreku stal ešte lineárnejší a je až neuveritelné aké to je návykové. 2T motory tiež veľmi vyspeli a je fakt cítiť, že to nestagnuje...hold nové je nové a vždy to tak dúfam bude a nespadne to aj pri tejto značke do kolonky- nový ročník = nové nálepky
Reakcia na príspevok victor, pridané: 12.09.2014 08:57
tak ja ti neviem, pre mňa bola ta 125 tak trochu sklamaním uznávam, už je to dlho, čo som krútil takýmto "šulčekom" a už som asi aj trocha objemnejší odkedy som pravidelne sedlal toto najmenšie excéčko... Ale mne sa zdala viacej natopovaná ako treba a toho spodku by som bral trošku viacej. Ale na to sú tie ladené kolená a koncovky predsa, že? Táto motorka isto nie je primárne stavaná pre 90 kilového chlapca :-) čo sa prejavilo aj na ergonómií, pri mojich 185 cm som mal pocit, že ju asi vyprali v horúcej vode a je mi o číslo menšia. Kremo ty si musel mať pocit že ideš na odrážadle s tvojimi 275 cm :-) Je ale jané, že je to ideálne náradie pre mladého chalana, ktorý chce súťažiť a pravé zápestie bude mať aj tak permanentne zarazené dole až na doraz. Zato 250 4T ma veľmi príjemne prekvapila , normálne som musel zastaviť po pár zákrutách a pozrieť sa na grafiku, či tam je fakt 250. Spodok úžasne zaberal až do stredného pásma otáčok to bola veľmi príjemne ovládatelná motorka s ktorou si viem predstaviť hodinu a pol lietať po trati.....ale od stredu sa nedialo nič.... a tým myslím vôbec nič.Presne ako píšeš neviem, či to bolo výfukom, alebo mapou, ale to ma trocha schladilo. 250 2T som síce nechcel skúšať (minulý rok som na staršej verzií ešte štartoval v sedemstovkach) a po osedlaní som si overil, že to čo bolo dobré spravili ešte lepšie. Mal som pocit, že motorka je v strednéj časti taká subtilná ako osička a v kombinácií s predvídatelnou krivkou výkonu sa s ňou dá poriadne šaškovať aj v technicky náročnom teréne . Tým chcem povedať, že som nemal pocit, že vždy keď výraznejšie vrknem v tom lesíku tak hrozí akútna amputácia horných končatín a zlomený zadný blatník. Bolo cítiť, že to zapalko pedsa len iskrí trochu inak. Elektrický štartér veľmi poteší aj na dvojtakte. Nič sa ale nemení na fakte, že 250tka endúro od šniclákov je mašina pre vyjazdeného strelca, ktorý ma v zálohe dostatok síl a aj ku koncu pretekov ho to nebude vláčiť po kríkoch ako toho 772 minulý rok a záver? viem, že to je veľmi subjektívne a je to skôr o tom, čo komu viacej sadne. A porovnávať motorky po tom ako som na nich niekoľko rokov nesedel tiež nebude asi ideálne... priebeh 4t motorov sa od zavedenia nenávideného/zbožňovaného vstreku stal ešte lineárnejší a je až neuveritelné aké to je návykové. 2T motory tiež veľmi vyspeli a je fakt cítiť, že to nestagnuje...hold nové je nové a vždy to tak dúfam bude a nespadne to aj pri tejto značke do kolonky- nový ročník = nové nálepky
dnes mi bolo od oficiálneho predajcu povedané, že 125 stavaná na max 75 kg chlapa, každý ťažší bude skracovať životnosť a výrazne ovplyvní výkon...čo je pochopitelné veď to je váhový rozdiel takmer 17% v neprospech mojej slaniny :-)
Pridané: 12.09.2014 15:20 .............Následne som sa chytil úplne nových riadidiel od značky Neken, ktoré sú nielen stavané na väčšiu výdrž, ale v čiernej farbe vyzerajú na oranžáde výborne. Riadidlá je možné nastaviť do štyroch polôh, takže vybrať by si mal každý. Vaše prsty a páčky chránia tiež nové bastre, ktoré sú vyrobené z nového materiálu. Testované v ťažkých podmienkach, pri niekoľkých pádoch aj na korene, stále držali....................
Reakcia na príspevok RostaWR, pridané: 12.09.2014 15:20
.............Následne som sa chytil úplne nových riadidiel od značky Neken, ktoré sú nielen stavané na väčšiu výdrž, ale v čiernej farbe vyzerajú na oranžáde výborne. Riadidlá je možné nastaviť do štyroch polôh, takže vybrať by si mal každý. Vaše prsty a páčky chránia tiež nové bastre, ktoré sú vyrobené z nového materiálu. Testované v ťažkých podmienkach, pri niekoľkých pádoch aj na korene, stále držali....................
Rosťa o toto sa postaral chalanisko ktorému mašina ušla z pod riti, mal tam rozkrutenu trojku plnú a motorka letela asi 10 metrov štýlom rajdy - blatník :-) na 350 tku to bola už celkom pekná rýchlosť takže ked je niečo stavané na väčšiu výdrž neznamená to že je to nezničiteľné :-)
Pridané: 13.09.2014 09:57 ked som este fachcil na 125 EXC, moja hmotnost bola cca 83 +-1 kg + 11kg vystroj. pruzinu centralu som mal najmakksiu, cize ak sa nemylim 65-75kg (kupil som ju taku, skoda ze som ju hned nevymenil...). motorecka vydrzala podla mojho nazoru neuveritelne vela, ale aby bolo dostatok vykonu, bolo treba mat zakvaceny plny GAS. fakt je to asi ovela lepsie pre mladeho 60-kiloveho chalaniska, ktroy sa potrebuje vyblaznit
Reakcia na príspevok erik, pridané: 12.09.2014 16:20
[cituj163357] Rosťa o toto sa postaral chalanisko ktorému mašina ušla z pod riti, mal tam rozkrutenu trojku plnú a motorka letela asi 10 metrov štýlom rajdy - blatník :-) na 350 tku to bola už celkom pekná rýchlosť takže ked je niečo stavané na väčšiu výdrž neznamená to že je to nezničiteľné :-)
Reakcia na príspevok victor, pridané: 12.09.2014 13:47
[cituj163355] dnes mi bolo od oficiálneho predajcu povedané, že 125 stavaná na max 75 kg chlapa, každý ťažší bude skracovať životnosť a výrazne ovplyvní výkon...čo je pochopitelné veď to je váhový rozdiel takmer 17% v neprospech mojej slaniny :-)
Co ja viem tak odjakziva sa na 125 doporucovala vaha jazdca max 70 kg aj s vystrojou .