Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Všetky články Rozhovory Reportáže Bleskovky Technika a údržba Novinky Pozvánky Výživa a zdravie Škola jazdenia

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO- LOVÈICA 2018

ENDURO- LOVČICA 2018

SPONZORI

logo

Prvý pohľad na KTM 350SX 2011

Pridané 08.07.2010 07:00, autor enslow, prečítané 27640x

Prinášam Vám test KTM 350 SX z nemeckého časopisu MOTO X preto berte ohľad na preklad, kedže som to prekladal z veľmi ťažkej nemčiny, kde niekedy vety nedávajú zmysel... 350SX od svojho debutu zožala v sedle s Cairolim na Majstrovstvách sveta MX1 vždy pódiové umiestnenie (okej, s výnimkou GP of Spain), kde Antonio priebežne vedie so 70-bodovým náskokom pred Desallem. KTM si lepšiu reklamu ani nemohla priať...

FB Zdieľať článok na Facebooku

Postačí 350ccm?

Táto otázka sa postarala o rozruch v celej Európe, ale aj v USA. To nezostane bez ohlasu, myslel si jeden. Ale od tej chvíle to pre KTM bola čoraz vážnejšia téma, pretože ani konkurencia z Japonska nespí na vavrínoch. A pri hľadaní originálnych koncepcií niektorí museli zablúdiť až na koniec, aby sa zase našli. Keďže 350 koncept naskrze jazdil skrytý, pretože sa daroval v prospech jednej možnej lepšej jazdnej vlastnosti predsa len 100ccm zdvihu a preto cenný výkon. Bez ohľadu na túto úvahu predstavila KTM pri Saison-Opener v Mantove prvý oficiálny 350 - Factory bike. Tento stroj bol pod zadkom úradujúceho majstra sveta Antonia Cairoliho a stala sa rýchlo riadnym víťazom. Odvtedy sa vedelo, že motorka prinajmenšom pod zadkom MX skúseného môže byť úspešná. Predsa len... Je schopná aj pre „normálnych jazdcov“ ?
F
F
Motorka

Keďže v prvom týždni ide SX-iek 350 tak málo,nešli sme žiadnu 350-tku „z výkladu“, ale na exemplári z vývoja. Opticky síce nezodpovedá budúcej sériovej verzii, technika sa však našla v motorke. Dokonalosť nového 350-tkového motora spočíva v dvoch ležiacich vačkových hriadeľoch, štyroch ventiloch, elektronickom vstrekovaní ako aj v elektrickom štartéri. Tým KTM združuje všetku najmodernejšiu motorársku techniku. A nie je to technická odlišnosť, ktorá robí motorku a jej nový motor známymi, pretože novými sú aj rám a zadné pérovanie. To už táto nová KTM nemá identické s modelmi 2010. 350 SX už nemá typickú PDS-vzperu, ale pracuje vzadu s WP tlmičom v kombinácii s prepákovaním. To je pre KTM takmer novinka, usadila sa teda po dlhých desiatich rokoch aj na ich motocykloch. To ale nie je všetko, ako som spomínal. Aj rám a kyvná vidlica sú iné. Tu sa neorientuje na japonské motocykle, ale ide sebavedomo vlastnou cestou, a tak je to oceľový rám identický s aktuálnymi továrenskými motocyklami. Dosť s technickými dohadovaniami a špekuláciami! Čo myslíte, aké sú jazdné vlastnosti na trati?

V akcii...

Elektrický štartér sa stará o to, aby sa nedostavil žiaden stres: stlačíte gombík a 350 SX začne vydávať zdravý bublot. Kto si teraz myslí, že motocykel mu hneď na začiatku sadne ako iné modely SX-F, tak ten sa mýli. Jazdecká pozícia je tiež s novým rámom a novou nádržovo-sedadlovou kombináciou typická KTM. Až prvé otočenie plynom ukáže či 350-tka prekvapí. Ide ale dobre po plyne a už od spodných otačok sa ťahá čisto a dravo dopredu. Ale prichádza prvá zákruta... OOOOPS, čo to bolo?! Prekvapivo obratne berie zákrutu, bezproblémovo drží stopu, čisto vedie cez drážku a na MX1 motocykel je neuverieľne ľahká a mierna. Že to nebola žiadna náhoda, dokazuje KTM pôsobivo od zákruty k zákrute v každej runde. 350-tka tu tak trochu viac pripomína MX2 ako MX1, najmä keď tieto top jazdné vlastnosti nie sú rušené ani zalomením predného kolesa.

Tento stroj vám nezostane nič dlžný a budete prekvapený jeho prirodzenosťou. Tieto homogénne jazdné vlastnosti nasvedčujú tomu, že to je vyladený stroj a spolu s motorom to je jedna rotujúca raketa. Predsa taký celok, si myslím, by mal byť podporený aj dobrým podvozkom, aby to skutočne všetko platilo.

Aj keď zladenie pérovania je slabá stránka KTM, vie sa, že nás pri prvej jazde presvedčila o opaku. Nové prepákovanie funguje s KTM bezchybne a zadná časť dokázala, že vie dobre reagovať na plyn pri dobrej trakcii. Perfekte vedie aj WP vidlica s dobrou citlivosťou na malé vlny či nerovnosti. Iba pri tvrdom dobrzďovaní do točiek by sme si želali viac tvrdosti.

Nuž ale poďme späť k motoru a k otázke, čo sme pri jazde cítili. Hneď bol citeľný rozdiel nielen medzi ňou a 250, ale aj medzi ňou a 450. Na základe jedného správneho prekladu prvých dvoch rýchlosti požaduje 350 najmä aktívnu nohu na radičke. Preto je treba v zákrutách hnať. Všeobecne je motor citeľne rezkejší v spodných otáčkach ako MX2 motocykle. Potom ju posúva dostatočne dopredu, dobre dávkovateľný tlak v rozmedzí od stredných po hornú hranicu otáčok (v tejto hranici sa aj motor cíti veľmi dobre). Aspoň na tvrdom podklade sme ju nemuseli moc točiť a celkové jazdné vlastnosti boli veľmi dobré a kam sme ju „poslali“ tam išla.To považujeme za veľkú výhodu. Predsa len sa v rozsahu nižších otáčok netlačí tak dobredu ako 450, takže to môže chýbať výkonovým fetišistom a jazdcom využívajúcim kruťák 450-tky. 350 SX jedoducho taká nie je. Takže kto má rád 450, ten bude musieť aj pri tejto variante ostať. A pre všetkých osatných predstavuje 350-tka vážnu alternatívu, pretože jemný chod s ľahkou ovládateľnosťou robí 350-tku kondične silný MX1 bike, s ktorým by sme závodili hocikedy. A práve tento motocykel môžu použiť práve amatérsky jazdci ako svoju tajnú zbraň pri posune dopredu.
F
F
ZHRNUTIE

Len málokedy sa podarí trafiť konceptom hneď do čierneho. Aj KTM mala bolestnú minulosť. Preto bolo riziko podstúpiť túto cestu a v tomto športe platí zásada „výkon nenahradí nič“. Očividne predsa len, pretože tento vydarený plán vie a presvedčil, že robí 350-tku konkurencie schopnou alternatívou. Motocykel podobný sériovému fungoval veľmi dobre ako aj testovaný vývojový bike. Je síce pravda, že ako celok nie je vždycky vhodná alebo lepšia pre každého kto ma rád 450, predsa len má jednú veľkú prednosť , je pomerne ľahká a kondične silná a divoká. Tak veľa na prvý dojem. Ako sériová motorka dokáže na hocijakej trati poraziť vela 450tok - tak by sme ju charakterizovali v krátkosti.

Fotogaléria k článku


Počet fotiek v galérii: 3
cairoli1.jpg
sx350.jpg
header.jpg
action.jpg
34 čitateľov navrhlo autorovi odmenu 6.5 €

Prihláste sa, ak chcete autora odmeniť!

Komentáre k článku

doodi332, 08.07.2010 08:15
enslow: Ak by si potreboval niekedy pomoct s prekladom nemeckým, tak mi napíš :) v nemčine som dosť dobrý :) ;)

JURIPKO, 08.07.2010 09:04
Cairoli je skvelí jazdec a zrejme mu motorečka tohoto netradičného obsahu sadla som zvedaví na ohlasi po sezone no zatial sa KTM 350 SX-F javí veľmi dobre.

lazo102, 08.07.2010 10:03
myslim,ze 350-ka je dobra volba a KTM sa vybrala dobrym smerom,pre viacerych hobikov to bude to prave orechove,ked 250 je malo a 450 moc B-)

admin, 08.07.2010 10:21
Uz len pockat 2-3 roky, ked sa budu predavat jazdenky :skull:

pipo, 08.07.2010 11:55
uplne nadhernaaa B-)

enslow, 08.07.2010 12:17
na bazos.sk je uz na predaj...uplne nova za 6500e...

volodaj, 08.07.2010 12:55
doodi332> Veď nemusíš pomáhať len enslow-ovi. Kľudne zober článok, ktorý ťa zaujal a myslíš, že by mohol zaujať aj iných, prelož a chalani ho určite uverejnia. Aspoň tu bude čo čítať ;).

scania, 08.07.2010 16:19
za 6500 e ???? sakra este to tak vyskusat ako sa to sprava na CC a ci to zvladne aj nejake lahsie endurko

jeffo, 08.07.2010 17:18
Inzerát č.22356 tu je za 7750 (originál predajca) takže 6500 od niekoho kto to dováža je asi reálna cena

excmania, 08.07.2010 19:24
tomXX:preco jazdenka?do funglaca by si uz nesiel?alebo koli €$

tedy, 08.07.2010 19:42
prva ktm-ka,ktoru chcem,enslow- :hacker: super clanky

doodi332, 08.07.2010 21:20
volodaj: no vidíš :) dobrý nápad ;) niečo určite zriešim :D :D :D

admin, 08.07.2010 21:49
excmania: presne, eurace nie su :(

dzipo, 08.07.2010 22:04
enslow:vdaka ti a tesim sa na dalsi clanok....

edek, 09.07.2010 10:01
Motorecka je to paradna, ale coze ju spravili taku tazku?Vahovo mala byt ako dvapade, ale 104 kg suchej vahy skor hovori o vahe 450. Ja by som ako hobik tych 10 kg navyse(vs 250F)neobetoval za vyssi krutak a starter. A co vy chlapi?

marko250, 09.07.2010 11:03
103.9kg má naplněná bez paliva 7.5l=5.3kg takže 109.2(se startérem dost dobrý ne!),víc by mě zajímal dojezd na CC a možnost jiné nádrže(díky pumpě vstřiku asi nemožné).Jsou přední vidle klasické sériové dvojkomory 2010?

marko250, 09.07.2010 11:12
mimojiné 2-T modely 2011 250/300 maj 6-tikvalty a přibraly na 103kg bez paliva

richi, 09.07.2010 12:37
Edek :
KTM na rozdiel od Japoncov a iných výrobcov udáva váhu motocykla s náplňami .
Ak by si odvážil Japonca s náplňami , tak by si prišiel na to , že je ťažší o 6-7 od deklarovanej váhy .
Ak si jazdil niekedy na 250 4t a 450 4t , tak si určite cítil , že je tam obrovský váhový rozdiel a obrovský rozdiel v ovládateľnosti ???
Asi nie preto píšeš to čo píšeš .
350-ka je motorka s ovládateľnosťou a ľahkosťou 250 4t a výkonom 450 4t .

marko250, :
Predné tlmiče sú podobné dvoj komory , ako u modelov 2010 .
Začiatkom budúceho týždňa ich budeme rozoberať kvôli tuningu s naším technikom WP.
300EXC-ka 2011 , ktorú som skúšal je veľmi super , lepšia ako 2010 . Podľa mňa lepšia a vhodnejšia na CC , ako 350 SX-F – motokros.

Ak má niekto záujem už teraz sa môže prihlásiť na prvý oficiálny test KTM 2011 do Gbeliec 11.8.2010 . :D
Môžete vyskúšať nové modely 2011 a porovnať ich s modelmi 2010 .
Bude tam pomerne dosť SX modelov 5ks -350 SX-F , 2ks -250SX-F a 3ks – 450 SX-F a jedna 250 SX-F 2010 a 280 SX-F 2010.

scania, 09.07.2010 17:39
richi: ta 280 SX-F to nieje ta ukradnuta Tomasova ? >:-) >:-) >:-) >:-)

PeterK, 09.07.2010 18:00
scania: Nie, Tomas nemal r.v. 2010 :bored:

edek, 12.07.2010 08:29
Richi, isto je to fantasticka motorka z rise snov , co dokazal Cairoli v Glen Helen,ked napriek poruche v radeni rychlosti dokazal vyhrat jazdu len na 3.kvalte(a Glen Helen nie je rozhodne pomala trat-a nadherna..). Tech .spec. ta ale nepustia a vahu to ma ako MX 450.A ja po skusenostiach s WR 450F sa kazdeho kila moto nad 100 kg bojim ako cert kriza..

KTM-FAN, 12.07.2010 09:02
2 edek
odvaz si tu svoju a potom porovnaj ;)

Huske CR 250 v roku 2000 tiez pisali suchu hmotnost 99 Kg - aked som ju dal na vahu ( nadrz nebola plna ani dopoly) tak mala cez 120 ;)

palomx1, 12.07.2010 09:21
Jednoznacne je to paradny stroj......Len co ked su neni eurace :lol: :lol:

RIKI TS, 01.10.2010 10:33
" Rozmyslam, preco sa teraz richi nevyjadruje, ze sa na motokrose narodov Musquinovi 2x rosypal jeho super stroj KTM a tak isto aj Kulhavemu v ceskom majstraku a ze Kornel Nemeth z jeho OKR timu dostal poriadne na fraka od Filipa Neugebauera." Pisem to v uvodzovkach, tak dufam, ze to pocopite preco som to napisal...

gadget, 02.10.2010 01:49
Neviem kedy to už pochopyte že to neni o mašine ale o jazdcovy jeden mechanik vravel o Jarovy Katrinakovy ktory jazdi na renegade 800 bez tuningou a vylepšeni jedine čo ma tak rozširovacie podložky, dalši jazdec meno som už zabudol ma tu istu štvorkolku ale vyladenu cena je cca 30 000 eur ( 15 000 mašina 15 000 tuning) a Katrinak mu dava nafrak,kedže ma to dosť šokovalo ja som bol tiež zastancom yamahy taktiež som aj doteraz som iked som vravel na ktm že su to k...y atd.. tak teraz by som bral aj ktm a jednoznačne 2takt iked ja mam yz250f.A tiež sa mi nepačiže vravite na japoncov že motorky sa nevyvyjaju atd... lenže treba pozrieť napr yamaha sa nevenuje čisto na off road vyraba (cestne,snežne skutre,štvorkolky,vodne skutre...)tym chcem povedať že napr na onroad ktm nema a to možem povedať aj o inych japoncoch.Fakt čo sa mi u KTMiek vydi je široka škala dvojtaktnych kubatur :D

RmarekM, 02.10.2010 01:54
gadget : napis do google KTM RC4 a poviem ti keby si mam vybrat ako si napisal onroad jednoznacne tuto... ale urcite nema jak si napisal na japoncov ..:D

admin, 03.10.2010 15:24
RIKI: Richi je hlavne obchodnik, takze zlu reklamu si nechce robit ;)

Oberg, 04.10.2010 10:21
marko250:
103.9kg má naplněná bez paliva 7.5l=5.3kg takže 109.2(se startérem dost dobrý ne!),víc by mě zajímal dojezd na CC a možnost jiné nádrže(díky pumpě vstřiku asi nemožné).

taddy blazusiak uz startoval na CC v Rakúsku na SXF350 s väčšou 11L nádržou :lol:
http://www.bikercom.at/event/266281/photo/#279&8792721&0

tedy, 24.10.2010 15:04



www.youtube.com/watch?v=HuL-sJkoj1Q

tedy, 02.11.2010 17:28
350 enduro http://translate.google.sk/translate?hl=sk&sl=fr&u=http://www.motoverte.com/&ei=Sae6TL26JsmOswbUq...

matio55, 02.11.2010 18:00
Tak toto bude moj sen vlastnit tuto 350cm nadheru :-P skoda ze bude chybat to prepakovanie, ktore ma 350sxf

picaso, 02.11.2010 19:44
Tak 350 EXC cumel jak svina ,,,,,,,,,,,pre nas hobikov hadam konecne univerzalne moto :D :D

matus368, 02.11.2010 22:10
Nikoho sa nechcem dotknúť ale nechápem čo Vás toľko teší na tom prepákovaní a hlavne endurákov.... oberá sa na to bordel a Všetkým je nám to dobré akurát na to aby bolo o tri vyhnité ložiská cez sezónu viac :-/

filipyz, 02.11.2010 22:13
aj ja si myslim to iste nam smrtelnikom moze byt jedno ci tam je prepakovanie ja osobne by som hned bral patent KTM na moju yzetku a nebol by som o 70E chudobnejsi :P

admin, 03.11.2010 09:14
A kde na tej 350EXC-F vidite prepakovanie?! :-O Ja ho tam nevidim a sama KTM na endurach a 2T MX zostava pri PDS...

matus368, 03.11.2010 09:56
tomXX: veru ho tam ani nemá a mne osobne za nim smutno nebude

Upravil matus368, 03.11.2010 09:58:05

madMX, 04.11.2010 21:04
tak asi to bude o cosi lepsie ked sa k tomu vratili...pokial to clovek obcas namaze, tak s tym nie je problem. Ja ked som mal SX125 s PDS tak som rozdiel necitil a to som velky profik :D ...
Ale zacali ma znova svrbiet ruky hlavne kvoli tomu motoru (nepaci sa mi ten zadny blatnik)...

admin, 05.11.2010 08:00
madMX: skusim to napisat este raz... MX 4T budu mat prepakovanie, MX 2T a endura zostavaju pri PDS.

macoFOX, 05.11.2010 08:30
no nechcem sa hádať ale ak toto je ozaj 350 exc-f model 2012, tak sa mi zdá, že prepákovanie má.
http://yfrog.com/ju350excf2012j

admin, 05.11.2010 08:37
Maco, to je nejaka fotomontaz. 2012 modely este nie su. A kedze 2011 350EXC-F je LEN fabricka, znamena to, ze ako 2012 bude seriova - t.j. bez prepakovania.

richi, 05.11.2010 10:30
Maco to je motokrosová 350-ka so svetlom . Fotku Endura nájdeš na http://www.ktm.com/102286.0.html . Včera mi dorazila 300 XC 2t a aj tá už vyzerá , ako EXC modely 2012 . Pozri : Inzerát č.24394
Je to veľmi dobré vozenie , včera som ju zabehával !

madMX, 05.11.2010 19:48
Tomasko ved ja to chapem, kvoli mne to nemusis opakovat ;)...
dnes som sedel na SXF350 a nelubi sa mi to, je to taky obuch ako bola moja SX525 03 :cry: ...ovela viac ma zaujala EXC450 2011 za 5600libier...biela nadrz nema chybu, krasavica ;)

admin, 02.03.2011 19:19
350SX-F 2011 testujem už od minulého týždňa, až do 7.3.2011, takže potom napíšem nejaké dojmy :hacker:

stihi, 08.05.2013 08:32
Čavte chalani,350-ka je už vonku tretí rok,zvažujem jej kúpu /rmz250 2011 sa nejak minuli/,máte niekto skúsenosti s jej prevádzkou,nesype sa to nejak extra??

erik, 08.05.2013 19:28
viem o dvoch ludoch tuto z okolia co ju maju a zatial ziadny problem... su to sice XC-F ale ide to pekne

picaso, 08.05.2013 19:50
napis clenovi Johny on ju mal a predaval

stihi, 08.05.2013 22:27
Díkes za stručné info..nikto nič viac??

insanetoy, 09.05.2013 13:40
viem o jednej cairoly verzi co drzala velmo slusne (na to ze sa mi zda ze tieto motorky nejako hrkocu) dokonca nemala ani problemy so vstrekovacmi, co je u 2011 bezne. volade som cital ze sa im tam rozpusta nejaky palivovy filter ci co, ale neviem ci je to len nejaky blaf

stihi, 09.05.2013 17:08
Dnes som volal so známym,čo robí dosť s týmito novšími motorkami,tak mi hovoril,že sxf350 mali traja jeho známi,že motory im vcelku držali nato že to je ktm,ale každý mal problémy so vstrekovaním,že im odišli trysky,ročníky 2011. Začínam mať pochybnosti,či do ktm ísť... :-/

mx38, 09.05.2013 17:20
stihi: pokiaľ chceš 350 SXF tak aspoň 2012, v Čechách som našiel aj 2011 so vstrekom z 2012, čo už je v pohode. 2011 mali svoje muchy... Najlepšia voľba je 2013, ale na to nemá každý financie, tam už sú všetky muchy vychytané vrátane motora a predĺženia životnosti a intervalov... Ale počítaj s tým, že tlmiče v sérii ti poriadne potrápia ruky...

stihi, 09.05.2013 20:11
Zo 400e výplaty sa ťažko kupujú nové motorky! :-/ Môžem si dovoliť len to,načo mám. Preto sa snažím získať o tejto moto čo najviac info,aby som sa neopláchol. Včera som skúšal kamošovu 350-ku tiež má ročník 2011 a perovanie bolo riadne mekučké!

mx38, 09.05.2013 21:20
stihi: pokiaľ nemáš peniaze nazvyš kašli na celú KTM 350SXF 2011, myslím to v dobrom bez urážky. Nechcem ti nanucovať nič nasilu, ale pokiaľ si zvyknutý na vysoké objemy radím ti YZ450F buď 2009 to ťa prežije a pokiaľ máš našetrené viac tak kľudne YZ450F od 2010 síce ich je málo, ale je to super mašina. Tlmiče v sérii sú perfektné, zatáča výborne, životnosť motora je detto čo boli motory do 2009...

stihi, 09.05.2013 22:21
mx38: boh ma ochraňuj od 450-ky!!! To nechcem,sa to pri cc hrozne hreje. Naposledy som mal 250 2t a 250 4t,dvojtak bol hrozne v pohode,také hravé do hory akurát. 4t 250 som si kúpil na skúšku mrz 08 za suprovú cenu,vcelku mi to sadlo,len výkonovo to po 250 2t nebolo až také,takže mi vcelku padla do oka sxf350. Yzf nechcem,je to oproti rmz tĺk,proste mi nesedí. Nejaké prachy ostávajú v rezerve,tak ale keď dám 3500e za mašinu,tak dúfam,že ma niečo vydrží a nie že budem musieť po chvíli do nej drbnúť ďalšiu tisícku,lebo sa zosype... Preto som dosť skeptický pri ktm a radšej sa pýtam tých čo s ňou majú skúsenosti.

erik, 10.05.2013 00:02
tak co sa tyka tej KTM ...aj mne sa zda ze dost hrkocu ale o ten motor sa absolutne bat nemusis ten problem zo vstrekovanim viazol len v jednej veci a to je palivove sytko ktore sa zanasalo banalita za par centov ktoru dokonca KTM v ramci reklamaci menila zadarmo... ojnica a piest je tiez zalezitost sama o sebe ja mam 250 SX-F a nabehal som na seriovej ojnici cez vyse 160mth ...vymenis to aj s piestom nabehas 30 mth a moze to sypnut ..poznam X takych pripadov to je ale bohuzial riziko kazdej MX mašiny ze nikdy nevieš kedy to pride ...to s tymi tlmicmi neni zasa az taka pravda pretoze sam som sa vozil asi dva tyzdne dozadu na tej XC-F verzii a bol som velmi prijemne prekvapeny ako to cele pekne beha (minimalne ako seriovky KYB na tu spominanej Yamahe) lenze nie som si isty ci na SXF modeli su tie iste ako na XCF tak to si zisti ...inak ak najdes niečo slušne na inzerate co nemal predtym vyslovene magor v rukach tak ja by som sa toho isto neobaval ...uz to je len na tebe ;)

insanetoy, 10.05.2013 10:09
erik: to presne som aj ja pocul o tom palivovom sitku ze sa dava ine a filter no hrdla nadrze a beha to. co sa tyka tlmicova tak som mal viacero KTM a v serii su bohuzial najhorsie to je bohuzial fakt. samozrejme nie je to ako ze su tam tlmice ako na CZ ale proste netlmi to tak ako yamaha ani zdaleka a je to kus nestabilnejsie ako honda (kawa, a suza neviem)

erik, 10.05.2013 10:20
je to tak ja mam 09 SX-F a mal som aj 06-tku YZ-Fku a ta veru tlmila o poznanie lepšie WP-čka nikdy neboli TOP ale pri tychto novych modeloch (12/13) u KTM je to uz celkom slušne vyriešene lebo zacali pouzivat iny mechanizmus u toho tlmenia ale podrobnejšie ti nepoviem čo presne lebo som sa v tom uz viac nešparal :bla: :)

richi, 10.05.2013 14:22

mx38 už si jazdil na 350 SX-F 2011, 2012 alebo 2013 ?
Lebo ak by si jazdil , tak by si asi nenapísal , že Ale počítaj s tým, že tlmiče v sérii ti poriadne potrápia ruky...
Ak chceš príď si ku mne vyskúšať KTM 2013 potom píš čo si zažil prípadne cítil a nie to čo si v krčme počul alebo čítal na internete.

Insanetoy – koľko a aké motocykle si mal ?
Aké KTM si mal ?
Trochu ma prekvapilo a šokovalo tvoje vyhlásenie , že si mal viacero KTM a v sérii sú bohužiaľ najhoršie to je bohužiaľ fakt.
Navrhujem jednu vec , stretnime sa niekde na tréningu a porovnajme tlmenie na tvojej Honde a mojej KTM. Dajme tieto motocykle vyskúšať jednému tvojmu a jednému môjmu kamarátovi a uvidíme ??

erik
redaktor- ceníme si tvoju úprimnú snahu pomôcť a poradiť , ale z tvoje slová prezrádzajú veľmi mladý vek a nedostatok skúsenosti s konkrétnou problematikou tuningu a nastavenia tlmenia.
Ak máš záujem príď si ku mne vyskúšať KTM 2013 a za chvíľu aj 2014 potom píš čo si zažil prípadne cítil.

Prečo som sa ozval a napísal ?
Nedalo mi , aby som pripomienky a diskusie typu ,, jedna babka povedala ,, z čisto teoretickej roviny preniesol do praxe a skutočného života.
Ale aj presvedčil aspoň niekoľkých konkrétnych ľudí o tom , že ja ešte prečo jazdím na KTM ???

Na Slovensku a v blízkom okolí sa predalo minimálne 100 až 300 ks 350 SX-F a XC-F , ale nevyjadril sa ani jeden majiteľ spomínaného motocykla.
Jazdia ešte vôbec ?
Sú s nimi spokojný ?
Aké majú s nimi problémy ???

stihi- volal si mi a aj mne si opisoval pre teba úplne neznámi motocykel o ktorom absolútne nič nevieš – Nevieš aké má tlmenie a ani kto bol majiteľom , koľko mal kíl , čí sú upravované tlmiče ,jazdil motokros , alebo countrycross ? proste absolútne nič . Potom keď napíšeš , že je mäkké , tak len zavádzaš seba , ale aj druhých . Musíš bit ale veľmi rýchli jazdec , ak sa ti jazdí CC lepšie na motokrosovom tvrdom motocykli . Jedinú vec ti viem len dodať , že KTM motoricky vydrží toľko , ako ktorá kolvek iná motorka , ak nie viac.

admin, 10.05.2013 14:36
Mám síce KTM čo má skoro 300 mth na pôvodnej ojnici, dokonca od Teba Richi, ale to čo vypisuješ je fakt zúfalé...

You're the best!

mx38, 10.05.2013 15:28
Richi: môj zlatý, nevypisoval by som nič, čo nemám odskúšané, takže žiaľ ťa sklamem, ale nehovorím žiadne krčmové reči ale moje skúsenosti. Skôr by som povedal, že ty by si mal sadnúť na KTM a potom na ktoréhokoľvek japonca so sériovými tlmičmi a potom tu vypisovať podobné veci.

erik, 10.05.2013 18:18
richi: som mlady na motorke jazdim pomerne malo ale zasa az taky mongol som neni aby som nerozoznal rozdiel v tlmeni, vozil som sa na 2013 a hovorim ze tie tlmice chodia velmi pekne nic zle som na ne nepisal... nic nove a napomocne som sa od teba nedozvedel. a zasa ber aj trocha v uvahu ze svet sa netoci len okolo tvojich novych KTM z krabice ale aj o jazdenkach ktore su 3 roky stare a uz si aj nieco pamataju a veru ze nejazdi sa na nich uz tak ako na funglovicach ...takze ista obava pri kupe staršej moto tam pochopitelne je ..ty tu stale spominaš nove motocykle na ktore mlady clovek ako ja alebo stihi nedokazu zarobit takze kupit si od teba novu mašinu za predajku ktora je na slovenske pomery dost vysoka si dovolit nemozeme... :bla: :roll:

stihi, 10.05.2013 23:29
richi: ja nikoho nezavádzam,len som opísal pocity z jazdy. Povedal som Vám,že tlmenie je sériovka,nadstavené majiteľom podľa manuálu a že to jazdilo motokros. Pokiaľ viem tak som pochválil krásny chod motora a že sa to vcelku ľahko ovládalo. Nie som žiadny super jazdec,ale som proste zvyknutý na tvrdšie perovanie z mx mašín,nemám z tým v hore problém,ale mám problémy,keď mi idú tlmiče na doraz!!

insanetoy, 11.05.2013 15:52
Richi: Mal som dva roky ktm sx250 2008, potom husaberg fx 450 (2011 kupeny novy) a potom ktm sxf 450 2011 na kazdej som spravil cca 100mth takze to niesu skusenosti s wp prijednom odvezeni. Okrem toho videl som tvoju masinu a tlmice mas v uprave havasi (ci ako to je)nie? Nejazdis serie. V kazdom pripade netvrdim ze ktm je zla (pisal som zeta 350 pekne drzala mooricky) len vravim ze wp nie je top. Kyb sss zo serie je top

admin, 11.05.2013 22:21
KYB SSS sa neprestali v 2013 používať? Len sa pýtam...

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Júl 2021   >>

PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky